Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko voi varatun naisen JÄRJETÖN ihastus kestää?

Vierailija
09.01.2018 |

Olen naimisissa mutta aivan järjettömästi ihastunut toiseen mieheen. Olen aina ollut hyvä hillitsemään itseni ja tälläistä ei ole ikinä minulle tapahtunut. En saa nukuttua, sydän takoo ja olen kaikki päivät aivan sekaisin. Mietin vain tätä ihastuksen kohdetta, tulen kohta hulluksi! Tämä vain pahenee vaikka emme juuri näe. En voi uskoa tätä mutta en kohta mene takuuseen itsestäni. Aivan järkyttävää, tämä häiritsee elämääni, jatkunut jo kuukausia yhä paheten. Koskaan en ole kokenut vastaavaa. Kauanko tämä voi kestää, meneekö edes ohi, mitä ihmettä teen? Tarvitsen kohta jotain rauhoittavia olotilaani : (

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus kestää tasan niin kauan kuin järjetön nainen ruokkii sitä omilla kuvitelmillaan. 

Vierailija
162/173 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella valitsit miehen? Oletteko olleet rakastuneita, oikeasti ?!? Yleensä sokea rakastuminen tulee tarpeeseen ja ahdinkoon. Uusi mies on kuviossa " hurmuri" , " charmikas", mitä kaikkea? Sokea ihastus ei Katso millainen mies on oikeasti. Se on enempi egokeskeinen haavetarina. Tuon rinnalla näyttäisi hyvältä jne. Kun vaan muistaa että vain ne naiset " joissa on jotain" saa näitä hurmureita. Toisaalta kannattaako mahdollisen narsistin kanssa haaveilla mistään. Tietenkin ihailu hivelee vastapuolta mutta harvoin johtaa mihinkään ellet ole upea ja mielenkiintoinen. Odota vaan menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v takana eikä merkkiäkään laantumisesta. Kummallakaan

Vierailija
164/173 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjellä ei juuri tee mitään kun tunne potkii..

Vierailija
165/173 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskummaa kirjoitti:

Millä perusteella valitsit miehen? Oletteko olleet rakastuneita, oikeasti ?!? Yleensä sokea rakastuminen tulee tarpeeseen ja ahdinkoon. Uusi mies on kuviossa " hurmuri" , " charmikas", mitä kaikkea? Sokea ihastus ei Katso millainen mies on oikeasti. Se on enempi egokeskeinen haavetarina. Tuon rinnalla näyttäisi hyvältä jne. Kun vaan muistaa että vain ne naiset " joissa on jotain" saa näitä hurmureita. Toisaalta kannattaako mahdollisen narsistin kanssa haaveilla mistään. Tietenkin ihailu hivelee vastapuolta mutta harvoin johtaa mihinkään ellet ole upea ja mielenkiintoinen. Odota vaan menee ohi.

Mitäs jos ihastuksen kohde onkin se suuri rakkaus, kuka sen voi tietää? Ei se automaattisesti ole vain hulluutta ja haavetta.

Vierailija
166/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi kukaan tietää. Tiedän ihmisiä jotka ovat pika-rakastuneet ja ovat nyt onnellisia uuden rakkaansa kanssa mutta myös niitä joiden kohdalla asu johti vain huonoihin lopputuloksiin ja perheet hajosivat turhaan.

Vierailija
167/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi kukaan tietää. Tiedän ihmisiä jotka ovat pika-rakastuneet ja ovat nyt onnellisia uuden rakkaansa kanssa mutta myös niitä joiden kohdalla asu johti vain huonoihin lopputuloksiin ja perheet hajosivat turhaan.

Tämä on aivan totta. Kun kaikki ne ihastukset eivät ole mitään hetken huumaa, vaan kyseessä voi olla se oikea.

Vierailija
168/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan samaa mieltä, että joskus järjetön ihastus voi todella olla se oikea.

Täällä yksi varattu nainen, joka on myös järjettömän ihastunut. Elän avoliitossa, lapset on 4-6v. Kun tapasin tämän toisen miehen, niin minun on niin hyvä olla hänen kanssaan, että tuntui kun olin tullut kotiin. Hänen tutustuttuani tajusin, että olen aina ollut suhteessa ja perustanut perheenkin itselleni "vääränlaisten" miesten kanssa. Siis hyvin itsevarmojen, sosiaalisten ja itseriittoisten kanssa. Näissä suhteissa hengästyn itse, olen hakenut hyväksyntää, yrittänyt kestää miesten tarvetta olla suhteissa muihin naisiin.

Aluksi en edes myöntänyt tai tunnistanut tätä tunnetta, mutta olin niin sen tunteen vietävissä, että lipsuin aika usein lähestymään miestä. Sitten tajusin missä menen ja olen nyt vähän vetäytynyt. Hän kuitenkin pyörii mielessäni päivittäin, mutta en pysty enää laittamaan viestiä. En oikeastaan edes tiedä miehen suhdetilanteesta tai siitä, mitä hän ajattelee minusta. Vaikeaa tämä on, välillä olen valvonut öitä. Jos lapsia ei olisi, olisin lähtenyt tästä suhteesta. Lasten takia pystyn sinnittelemään ja elämään lähinnä omissa haaveissa.

Vierailija
169/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus kestää tasan niin kauan kuin järjetön nainen ruokkii sitä omilla kuvitelmillaan. 

Korjaisin sanan nainen henkilö. Pointti on että limerenssi on järjetöntä ja sitä ei ole helppo lopettaa ruokkimasta.

Vierailija
170/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaisin sanan nainen henkilö. Pointti on että limerenssi on järjetöntä ja sitä ei ole helppo lopettaa ruokkimasta.

Juuri näin. Täällä on joku naisiin pettynyt mies joka ei näe tätä asiaa omalle kohdalle osuneelta pettymykseltään.

Vierailija
171/173 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that.

Joko se hiipuu, joko lipsut pettämään tai sitten hän on se oikea. Et voi tietää. Mutta älä tee hätiköityjä siirtoja

Vierailija
172/173 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, pyynnöstä. Haettu sana oli siis limerenssi.

Vierailija
173/173 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tää voi olla monellekin arvokasta aateltavaa.