Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko voi varatun naisen JÄRJETÖN ihastus kestää?

Vierailija
09.01.2018 |

Olen naimisissa mutta aivan järjettömästi ihastunut toiseen mieheen. Olen aina ollut hyvä hillitsemään itseni ja tälläistä ei ole ikinä minulle tapahtunut. En saa nukuttua, sydän takoo ja olen kaikki päivät aivan sekaisin. Mietin vain tätä ihastuksen kohdetta, tulen kohta hulluksi! Tämä vain pahenee vaikka emme juuri näe. En voi uskoa tätä mutta en kohta mene takuuseen itsestäni. Aivan järkyttävää, tämä häiritsee elämääni, jatkunut jo kuukausia yhä paheten. Koskaan en ole kokenut vastaavaa. Kauanko tämä voi kestää, meneekö edes ohi, mitä ihmettä teen? Tarvitsen kohta jotain rauhoittavia olotilaani : (

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut todellakin luulee että tämä tunne on valinta, että tämän voi ohittaa kun päättää niin. Oletteko lukeneet miten moni on sanonut että kärsii tästä eikä toivo tätä? Ei se ole ilkeyttä tai pahuutta puolisoa kohtaan. Tunnetta ei ole valittu, se on valinnut sinut.

Vierailija
122/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yli puolissa tapauksista se on miehen kaveri tai kaverimies. Voi vittu, kivaa, että tällaisia kuvioita seläntakana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten yli puolissa tapauksista se on miehen kaveri tai kaverimies. Voi vittu, kivaa, että tällaisia kuvioita seläntakana.

Eiköhän nämä samat tunteet ja sekoamiset koske myös miehiä. Miksi olet niin vihainen naiselle jolle näin käynyt?

Vierailija
124/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut todellakin luulee että tämä tunne on valinta, että tämän voi ohittaa kun päättää niin. Oletteko lukeneet miten moni on sanonut että kärsii tästä eikä toivo tätä? Ei se ole ilkeyttä tai pahuutta puolisoa kohtaan. Tunnetta ei ole valittu, se on valinnut sinut.

Tuossapa ikiaikainen naisten motto se vain tapahtui lisäksi. Tunne valitsi sinut!

Vierailija
125/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limerenssi ihastukseni ovat olleet joko paremmin koulutettuja kuin puolisoni/minä, yhteiskunnallisesti vaikutusvaltaisempia sekä varakkaampia, tuttu tilanne muille?

Ei todellakaan.

Arvaankin kyllä, että tuon kommentin kirjoitti lompakkoloismies eikä nainen.

Vierailija
126/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollainen. Sekosin ihan täysin. Oma mies oli käyttäytynyt huonosti, joten sillä oikeutin tuon ihastukseni. Järki meinasi lähteä, meinasin erota yms. typerää.  Tämä toinen mies olikin varattu ja muutenkin mahdoton yhtälö ja koko ihastus oli ihan järjetön. Hän tiesi tästä ihastuksestani ja viestiteltiin yms. Miehenikin tiesi. Joka tapauksessa riuhtaisuliikkeellä sain viestittelyni loppumaan, pakotin itseni siihen. Tunteilleni olen puhunut järkeä jo pitkään.  Kun en vaan tee enää mitään hölmöä, voin keskustella itseni kanssa ja puhua tunteilleni järjen äänellä, niin kyllä se auttaa. Onneksi se on OHITSE.

Vierailija
127/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja työpaikallani olen huomannut parin naisen ehkä hiukan ihastuneen. Toinen on minua vanhempi ja eronnut, toinen taas minua nuorempi mutten tiedä onko vapaa. Olen varattu joten en aio tehdä yhtään mitään asian eteen.

Vierailija
128/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja työpaikallani olen huomannut parin naisen ehkä hiukan ihastuneen. Toinen on minua vanhempi ja eronnut, toinen taas minua nuorempi mutten tiedä onko vapaa. Olen varattu joten en aio tehdä yhtään mitään asian eteen.

Well done 👌

Vierailija
129/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tylyydestä: itse olen tyly sen takia, että ihastukseni ei näkyisi niin selvästi läpi.

Ota näistä nyt sitten selvää... toinen sanoo, että olen tyly, jotta hän olisi minua kohtaan tyly ja siten hänen käytöksensä t*ppaisi tunteeni.

Olen miettinyt asiaa paljon, itse olen aika arka naisten suhteen, mutta kun kohtasin hänet ensimmäistä kertaa, pystyin olemaan täysin oma itseni, ihan kuin olis tuntenut jo entuudestaan.

Hän viihtyi hyvin myös seurassani, ei siitä katseesta oikein voi erehtyä. Myöhemmin olen joutunut ottamaan hieman etäisyyttä, koska en ole ehtinyt käymään hänen luonaan.

Olen myös antanut hänelle aika lailla "tilaa" eli en tuppaudu lähelle, mutta olen ollut silti ystävällinen.

Onko mahdollista että sellaisesta voi jopa loukkaantua, hän vaikuttaa olevan aivan raivoissaan.

Tunnistan limerenssin kaltaisia tunnetiloja itsessäni. Ihastuin ,koska hän oli avoin ja lämmin persoona.

Hänestä en tiedä mutta teoriani on, että hän oletti minun ottavan etäisyyttä kiinnostuksen puutteen vuoksi mikä ei ole totta. Syy siihen oli hänen tiuskimisensa.

Vierailija
130/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan miettiä mitä kaipaa nykyiseen suhteeseensa. Ihastuin itse parisuhteessa ollessani ihmiseen, jonka kanssa pystyin keskustelemaan asioista. Silloinen mieheni oli täysin kyvytön järkevään ajatusten vaihtoon mistään muusta kuin arkisista asioista.

Tämä ihastukseni oli minua reippaasti nuorempi ja monella tapaa täysin mahdoton tapaus, vaikka uskon että tunne oli molemminpuoleinen. Lopulta tiemme erosivat olosuhteiden pakosta ja elämääni jäi tyhjä aukko. Silloin erosin miehestäni ja ymmärsin ihastukseni olleen merkki toimimattomasta suhteesta, ei siitä, että minä ja ihastukseni jotenkin kuuluisimme yhteen. Se ei ikinä toimisi, ajattelen häntä kuitenkin aika ajoin ja spekuloin - mitä jos?

Uusi mieheni on keskustelutaitoinen ja suhteeni voi hyvin, joten uusia ihastuksia ei ole ilmennyt.

Vierailija
131/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihastus kesti muutaman vuoden (tavattiin työmatkalla ja molemmat oli varattuja, yövyttiin samassa hotellihuoneessa). Kun en nähnyt kyseistä henkilöä vuosiin niin ihastukseni hiipui ja kun nyt näin hänet tänä vuonna ohimennen niin en ollut enää yhtään häneen ihastunut vaan päinvastoin mietin että mitä hänessä silloin joskus näin.

Vierailija
132/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihastus kesti muutaman vuoden (tavattiin työmatkalla ja molemmat oli varattuja, yövyttiin samassa hotellihuoneessa). Kun en nähnyt kyseistä henkilöä vuosiin niin ihastukseni hiipui ja kun nyt näin hänet tänä vuonna ohimennen niin en ollut enää yhtään häneen ihastunut vaan päinvastoin mietin että mitä hänessä silloin joskus näin.

Panitteko?

Vierailija
133/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa mgtow mikä täällä esiintynyt pariin otteeseen?

Vierailija
134/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sinkkuaikoina yksi tuttavamies, naimisissa oleva,joka työskenteli samalla alalla mutta eri firmassa kuin minä. Nähtiin usein koulutuspäivillä, suomessa tai ulkomaisissa kongresseissa, joskus risteilyillä. Yleensä aina lähdettiin juhlista samaa matkaa, samalla taksilla koska asuttiin samalla suunnalla, minun luokseni. Olin aivan hulluna häneen vaikka tiesin että saan pitää hänet luonani n. 3-4 yötä vuodessa, loppu kuului hänen vaimolleen. Kun tapasin nykyisen mieheni lopetin tämän suhteen koska järjellä ajatellen tiesin etten koskaan häntä saa kokonaan itselleni, vaikka vetovoima olikin molemminpuolista. Vieläkin jos törmään häneen minulla on perhosia vatsassa ja posket alkavat hehkua. Yhteisiä "vuosiamme" oli reilu kymmenen ja saman verran on aikaa viimeisestä yöstämme. Aika ei kuitenkaan koskaan haalista näitä muistoja.

Vierailija
135/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parikymmentä vuotta kestänyt ihastukseni (alkoi teininä) loppui vasta kun kuulin erään kolmannen henkilön kertovan seurassaan olleelle henkilölle ihastuksestani ja minusta, kuinka kys. henkilö ei voi sietää minua.

Vierailija
136/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
137/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
138/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
139/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi hii!

Vierailija
140/173 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös psyyken puolustuskeino, jolla torjut tietoisuudesta jonkin ikävän tunteen, esim. tyhjyyden tai yksinäisyyden. Minulla ollut noin. Ei pahimmasta päästä ollenkaan tämä defenssi, mutta estää todellisen minäkokemuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan