Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt Huhtasaaren kannattajat

Vierailija
08.01.2018 |

mitkä ovat mielestänne Lauran meriitit pressaksi- oikeasti.
Eikä mitään nätit vaaleat hiukset-jargonia, ei niillä mitään maata johdeta.- Vaan poliittiset kyvyt, saavutukset ynnä sellaiset.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska presidentillä ei ole valtaa, on sinänsä yhdentekevää kuka on presidenttinä. Itse ainakin aion äänestää Huhtasaarta statementina: osoittaakseni sinisille luopioille että persujen kannatus ei suinkaan vähentynyt Halla-ahon valinnan jälkeen ja toisaalta osoittaakseni istuvalle hallitukselle mitä mieltä olen heidän maahanmuuttopolitiikastaan (ja muustakin politiikastaan). Yksikään tällä hetkellä hallituksessa istuva puolue ei tule ääntäni saamaan.

En ole persu, äänestäisin piraatteja jos se olisi mahdollista, mutta koska ei ole, Huhtasaari on toiseksi paras vaihtoehto.

Sinun sijassassi jättäisin äänestämättä, jos en kannattaisi ehdokkaan puoluetta. Ei hallitus piittaa tai tiedä poliittisesta statementistasi tuon taivaallista, mutta äänesi sataa silti jonkun laariin.

Olen jättänyt äänestämästä Salea, vaikka ihan pätevä onkin, juuri puolueen Kokoomuksen takia.

Vierailija
82/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Huhtasaaren äänestäminen on ensisijaisesti mielenilmaisu nykyistä politiikkaa vastaan. Presidentin valtaoikeudet ovat Suomessa niin olemattomat, että todellisuudessa minkäänlaisilla saavutuksilla ja poliittisilla kyvyillä ei ole kovinkaan suurta merkitystä, kunhan osaa normaalit käyttäytymis- ja keskustelusäännöt ja osaa esiintyä edustavasti. Myöskään esimerkiksi paljon puhuttu ehdokkaan uskonnollisuus ei vaikuta mitenkään kyseisessä virassa toimimiseen.

Sen sijaan sillä on suurtakin merkitystä, millaisia arvoja kyseinen ehdokas edustaa. Suomessa on esimerkiksi ollut huolestuttavana ilmiönä mielipiteen- ja sananvapauden rajoittaminen "väärin" ajattelevalta kansanosalta. Pidän erittäin tervetulleena, että presidenttinä ja arvojohtajana olisi ihminen, joka jakaa saman ajatusmaailman ja siten pakottaisi käsittelemään myös niitä eri mieltä olevia kansalaisia ihmisinä. Kaikenlainen poliittisen keskustelun ravistelu ja totuttujen tapojen ja toimintamallien kyseenalaistaminen on erittäin tervetullutta, ja mielestäni juuri siinä Huhtasaari olisi erinomainen presidentti. 

Kaikkea ei tarvitse hyväksyä ylhäältä annettuna, ja suomalaisuudesta saa olla avoimesti ylpeä.

Hieno vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse taiteellisella alalla toimijana voisi äänestää ihmistä, joka ei ymmärrä immateriaalioikeuksia ja niiden kunnioittamista.

Se logo oli kannanotto, ja tarpeeksi erilainen, ei siitä oikeuteen joudu.

Vierailija
84/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari purkaa kansainväliset sopimukset ja irrottaa Suomen lännen kahleista. Lehdistö on juutalaisten omistamaa ja juutalaiset vastustavat äärioikeistoa, siksi ne haukkuvat Lauraa vaikka 99,5% kansasta kannattaa häntä.

Mistä te persut keksitte nämä kaikki valheenne?

Eipä sekoiteta antisemitististä natsihömpötystä perussuomalaisuuteen.

Kummasti vain hihhulipersun kannattajat toistavat tarranassukoiden propagandaa.

Olet bonganut tästä ketjustä yhden hihhulipersun kannattajana esiintyvän joka toistaa tarranassukoiden propagandaa.

Se ei vielä todista että

a) hän oikeasti olisi hihhulipersun kannattaja (voi olla falseflagittävä rasmukka)

b) kaikki hihhulipersun kannattajat kannattavat tarranassukoiden propagandaa (looginen itsestäänselvyys)

Olen itse hihhulipersun kannattaja mutta hyvin Israel/juutalaismyönteinen ja voimme kanssasi yhdessä heitellä tarranatseja kananmunilla.

Vierailija
85/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni on että Huhtasaari on kaikin tavoin paras vaihtoehto seuraavaksi presidentiksi. Niinistön on aika väistyä vaippoja vaihtelemaan. Väyrynen on toiseksi hyvä vaihtoehto.

En ymmärrä miksi ei sellaiset ihmiset äänestäisi Laura Huhtasaarta, jotka ei ole tyytyväisiä Suomen tilanteeseen. Hänellä tuntuu olevan hyvin selkeät ja viisaat ajatukset ja terve arvopohja. Hän uskaltaa sanoa asiat niin kuin ne on, toisin kuin muut. Hän myös haluaa aidosti Suomen kansan parasta. On oikeastaan poikkeuksellinen. Huhtasaari voisi pelastaa monta asiaa, ennen kuin tämä maa lopullisesti uppoaa, mutta sitähän ei tyhmä kansa TAASKAAN tajua. Olen katsonut monet haastattelut hänestä, en löydä yhtään syytä miksi en äänestäisi häntä. Uskon myös 100% että tämä ihminen tekee minkä lupaa.

Huhtasaarella ei ole mitään käsitystä pressan hommista. On kertonut mm. tarvittaessa hajoittavansa eduskunnan. Harmi vaan kun pressa ei lain mukaan voi noin vaan eduskuntaa hajoittaa. Samoin on sanonut pistävänsä ay-liikkeen kuriin. Joopa joo, ei taaskaan riitä valtuudet. Pressa ei sisäpolitiikkaan voi sekaantua. Ay-pomot nauraa päin näköä Lauralle jos se niitä alkais ripittää. Muitakin vastaavia sammakoita on kyseisen ehdokkaan suusta tullut. Asioita joita ei pressana pystyis tekemään, koska pressa toimivalta ei niihin asioihin yllä.

Joko Huhtasaari siis lupailee täysin tietoisesti äänestäjilleen asioita joita ei voi totetuttaa. Harhauttaa mummoja ja pappoja tai muuten vain tietämättömiä äänestämään itseään. Valehtelee ihmisille. Tai sitten Huhtasaari ei itse tiedä mihin virkaan on hakemassa. Ei ole vaivautunut ottamaan selvää. Ja tämä on aika hälyyttävää, koska kyseessä on kansanedustaja, jonka pitäis nää hommat tietää työnsä kautta.

Miksi sinä valehtelet? Huhtasaari ei ole lupaillut hajottavansa eduskuntaa. Hän on sanonut toivovansa presidentin valtaoikeuksien lisäämistä, jotta presidentti voisi tarvittaessa hajottaa eduskunnan.

Vierailija
86/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa Huhtasaaren kannattajat kirjoittavat asiallisesti ja vastustajat asiattomasti.

Pistetäänpä koulutustaustamme mukaan.

Arvostan Huhtasaarta, luultavasti äänestän. Olen valtiotieteen maisteri.

Vierailija
87/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana taidan innostaa äitinikin äänestämään Lauraa.

Vierailija
88/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa Huhtasaaren kannattajat kirjoittavat asiallisesti ja vastustajat asiattomasti.

Tämä on normaali asetelma kaikessa nuiva vs punavihreä diskurssissa.

t. Nuiva ikiteekkari.

Vierailija
89/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari on lainaa toisten tekstejä ilman lähteitä. Tämä on näköjään asiatonta kirjoittamista. VTT, eläkeläinen.

Vierailija
90/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on toiminut pitkään uskonnonopettajana ja tutustunut kristinuskoon syvällisesti. Arvostan henkilöä joka laittaa itsensä peliin Israelin, Jerusalemin ja meidän kaikkien kristittyjen vuoksi. Moskeijan ne jo torjuimme mutta miten käy Suomen. Se tekee hänestä suuren suomalaisen jota kannattaa äänestää.

Vierailija
91/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö te ylistätte Huhtasaarta. Muistelkaapa muutaman vuoden takaisia kirjoituksia tällä palstalla, kun naista kurmootettiin oikein olan takaa eikä suotta. Oli ne mielipiteet sitä luokkaa, että selkäpiitä oikein karmi.

Lauran mielipiteet eivät ole muuttuneet.

Perussuomalaisten presidenttiehdokas Laura Huhtasaari on todennut, että vihapuheen pitäisi olla Suomessa sallittua.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.219913

En lukenut linkkiä, mutta kyllä suomalaisten tulisi saada keskustella mitä muuttajat tekevät täällä ja muualla, ei se ole vihapuhetta, vaan todellisuutta.

Vierailija
92/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: tivaatko myös muiden kannattajilta heidän ehdokkaansa saavutuksista?

pahottiko persu taas mielensä ja uhroutui. miksei ap saisi kysyä? moni muu ihmettelee samaa asiaa, toi on ainoa ehdokas väyrysen lisäksi, jolla latvasta heittää, varmaan ihan siksi se kiinnostaa.

Haataisella ja Kyllösellä heittää latvasta kaikkein pahimmin.

Vierailija
93/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari on lainaa toisten tekstejä ilman lähteitä. Tämä on näköjään asiatonta kirjoittamista. VTT, eläkeläinen.

Itse juuri lainasit kirjoittaja #89:n tekstiä mainitsematta lähdettä. Hyh hyh, heti vankilaan.

Vierailija
94/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimby kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on toiminut pitkään uskonnonopettajana ja tutustunut kristinuskoon syvällisesti. Arvostan henkilöä joka laittaa itsensä peliin Israelin, Jerusalemin ja meidän kaikkien kristittyjen vuoksi. Moskeijan ne jo torjuimme mutta miten käy Suomen. Se tekee hänestä suuren suomalaisen jota kannattaa äänestää.

Mä olisin halunnut moskeijan suvaggien Kallion viereen (että olis unelmat haihtuneet savuna ilmaan), mutta eivät tainneet suvagit itsekään haluta moskeijaa naapuriinsa. Että sellasia suvaitsevaisuja.

Fakenews. Kannattaisiko sivistää itseäsi? Suomessa on yli 80 moskeijaa.

Kalliossa on pakistanilainen moskeija.

Vierailija
95/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ihminen huomaa että uskonnollinen perintömme on vaarassa tuhoutua. Seurakunnassamme rukoilemme aina voimia Israelin puolustaja Lauralle.

Vierailija
96/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juuri lainasit kirjoittaja #89:n tekstiä mainitsematta lähdettä. Hyh hyh, heti vankilaan.

Eli vierailija lainasi vierailijan tekstiä, joka on vielä erillisenä kommenttina.

Säälittävä yritys.

Vierailija
97/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimby kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut moskeijan suvaggien Kallion viereen (että olis unelmat haihtuneet savuna ilmaan), mutta eivät tainneet suvagit itsekään haluta moskeijaa naapuriinsa. Että sellasia suvaitsevaisuja.

Persut valehtelevat aina.

Vierailija
98/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vierailija lainasi vierailijan tekstiä, joka on vielä erillisenä kommenttina.

Säälittävä yritys.

Säälittävämpi yritys on nostattaa myrskyä siitä ettei Huhtasaari mainitse lähteitä kun siellä US artikkelin lopussa ON LÄHTEITÄ MAINITTU. Yritätekö jankkaamalla muuttaa todellisuutta vastaamaan harhojanne?

Vierailija
99/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimby kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei suurmoskeijaa. Miksi ette halua?

Vierailija
100/141 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti: Presidentti on arvojohtaja. Minulla on samanlaiset arvot Huhtasaaren kanssa. 

Kannatat trumppia, olet natsihenkinen ja väheksyt tieteitä? Olet hieno ihminen 💜

Kannatan Trumpia. H ei ole natsihenkinen vaan kaikkein juutalaismyönteisin ehdokas. Kyllä tieteitä saa väheksyä, eivät ne ole mitään pyhää jota pitää palvoa, herää. Kiinnostaa kuin kilo ulostetta mitä joku sydänemojia käyttävä "aikuinen" kulttuurimarxisti on mieltä minusta.