Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tony Halmeen kuolinpäivä tänään 8.1.

Lopunajan vaeltaja
08.01.2018 |

muistetaan

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tony ampui kuulan kalloonsa?

Tajusi varmaan miten vaikea ihminen oli.

Vierailija
22/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta Tonyn haastattelu radiossa oli hauska ja rohkea veto jossa tony sanoi että

ihmeellistä aikaa elämme, kun suomen presidenttinä on Lesbo ja Hän (tony) voi olla kansanedustajana

Radiossa Halme sanoi: "Joku kysy multa, onko se mahdollista, että tällainenkin tapahtuu. Mä sanoin, että ei se ole mahdotonta. Meillä on lesbo presidentti, ja meillä on minä kansanedustajana. Kaikki näköjään voi olla mahdollista." Myöhemmin Halme korjaili lausuntoaan ja kertoi olleensa siinä uskossa, että Halonen on lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tapana naistenhakkaajia muistella.

Tämä.

Paitsi omaa isääni.

Vierailija
24/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala armahtaa, Tony ei

Vierailija
25/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tony ampui kuulan kalloonsa?

Mitä väliä, hyvä että edes yhden hyödyllisen asian teki elämässään.

Vierailija
26/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tapana naistenhakkaajia muistella.

'

Ei naisten hakkaaminen ole yhtään sen kummallisempi asia kuin miesten hakkaaminen.

Vierailija
27/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidit toivat Halmeessa ne huonot puolet esiin ja todennäköisesti steroidien kautta huumeisiinkin päätyi. :(

Vierailija
28/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten loistava se Hazardin kolumni Ludwig Borga.

Hazardilla olisi vain saanut olla pelisilmää, että olisi antanut Halmeen äidille hieman suruaikaa ennen kuin julkaisee sen. Mutta kun oli pakko taas päästä pätemään ja leikkimään älykköä jonkun toisen kuoleman kustannuksella.

Pelisilmä ehkä vähän petti, mutta totta joka sana.

En surrut Halmetta, joten saatoin nauttia täysin rinnoin Hazardin hyvästä jutusta.

Vierailija
30/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toisinaan ihmetellyt sitä, kun Timo Soini on useasti sanonut, kuinka Halme oli hyvä esikuva nuorisolle, huolimatta siitä, että kyseinen herra kuitenkin lausui esim. vuoden 2003 vaaleissa hyvinkin rasistisia kommentteja, itseasiassa jopa pahempia, kuin mitä esim. Halla-Aho on koskaan sanonut. Ja siihen päälle vielä ne ampuma-ase- ja huumerikokset. Silti Soini on sanonut vain Halla-Ahoa ihmisvastaiseksi.

En ole itse mikään Halla-Ahon kannattaja, ja ymmärrän, ettei kuolleista saisi puhua pahaa, mutta minusta on hassua, jos Soini on tosissaan sitä mieltä, että Halla-Aho olisi jotenkin rasistisempi kuin mitä Halme oli.

Vierailija
31/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuolleista saisi puhua pahaa, jos ne eläessään ovat olleet pahoja?

Taikauskoa.

Vierailija
32/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten loistava se Hazardin kolumni Ludwig Borga.

Hazardilla olisi vain saanut olla pelisilmää, että olisi antanut Halmeen äidille hieman suruaikaa ennen kuin julkaisee sen. Mutta kun oli pakko taas päästä pätemään ja leikkimään älykköä jonkun toisen kuoleman kustannuksella.

Pelisilmä ehkä vähän petti, mutta totta joka sana.

En surrut Halmetta, joten saatoin nauttia täysin rinnoin Hazardin hyvästä jutusta.

Ei nyt joka sana, jos käytetään Halmeesta sellaisia sanoja kuin vitsi, säälittävä ja surkea. Mutta se idea kolumnin tautalla oli ihan oikea - Soini ja media hyväksikäyttivät Halmetta. 

Vierailija
33/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kaikille parempi, sekä Halmeelle itselleen että sen läheisille että elämä päättyi.

Taisi olla aika sisäisesti riivattu mies, vai miten sen sanois, kuten väkivaltaset miehet yleensä. Teki varmasti hyvän työn omastakin mielestään, kun itsensä lopetti, eli tiesi että on oikein tappaa itsensä, ennen kuin tappaa ketään muuta.

Onneksi oma isäni tajusi ja teki saman, aina uhkaili tappavansa äitini ja niin siinä ennenpitkää olis käynyt kun lasoliakin jo loppuaikoina veti ja pillereitä. Onneksi halusi pelastaa sen mitä on pelastettavissa ja lopetti itsensä. 

Vierailija
34/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muistan senkin, miten hakkasi vaimoaan ja uhkaili tätä aseella. Hieno mies.

Yleensä parisuhdeväkivalta on molemminpuolista. Niin oli tässäkin tapauksessa.

Ylipainoinen hormoni- ja pirinisti varmaan koki olevansa uhattu, jos 60-kiloinen nainen häntä olisi uhkaillut. Halme oli tyypillinen narsisti.

Juuri tällainen miehiin kohdistuvan väkivallan vähättely on feministeille tyypillistä. Siinä vain unohdetaan se, että naiset käyttävät usein jotain kättä pidempää miehen vahingoittamiseen. 

Sori mutta tässä tapauksessa tämä miespuolinen kaapin kokoinen pirinisti itse käytti asetta. Ei vaimo. Varmaan pelkäsi niin kovasti, että saisi turpaansa vaimolta, joka painoi ehkä kolmanneksen hänen massastaan.

Vierailija
35/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toisinaan ihmetellyt sitä, kun Timo Soini on useasti sanonut, kuinka Halme oli hyvä esikuva nuorisolle, huolimatta siitä, että kyseinen herra kuitenkin lausui esim. vuoden 2003 vaaleissa hyvinkin rasistisia kommentteja, itseasiassa jopa pahempia, kuin mitä esim. Halla-Aho on koskaan sanonut. Ja siihen päälle vielä ne ampuma-ase- ja huumerikokset. Silti Soini on sanonut vain Halla-Ahoa ihmisvastaiseksi.

En ole itse mikään Halla-Ahon kannattaja, ja ymmärrän, ettei kuolleista saisi puhua pahaa, mutta minusta on hassua, jos Soini on tosissaan sitä mieltä, että Halla-Aho olisi jotenkin rasistisempi kuin mitä Halme oli.

Halme toi persulle paljon Aku Ankkaa tai kirkkovenettä ennen äänestäneiden ääniä eikä pullikoinut Soinia vastaan politiikassa.

Vierailija
36/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme siirtää pääsiäisen 8.1.

Vierailija
37/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikauskoa.

Ehkä niihin törkypuheisiin ja valheisiin kuolleen on enää vaikea vastata tai korjata niitä?

Widu, että tyhmiäkin ihmisiä on.

Sinkkumies

Vierailija
38/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kynttilän palamaan. Tärkeä asia tässä neegerinhyysäämizen, mutta omien työttömien potkimassa maassa.

Hyvä sinä! 

Mä nään tän silmissäni.

Yksiö Kontulassa. -Nope

Tyhjiä kaljatölkkejä -Vain täysiä

ja sätkävehkeet.  -En polta

Verhot kiinni.  -Juuri laitoin, mitä niitä pimeällä auki pitämään

Tatuoidut -Ei tatskoja

Colt-sytkärillä -Colt on paras halpissytkäri, mulla on myös Zippo.  

kynttilänpätkän -Nope, ihan tavallisia kynttilöitä on

viinipullon suuhun -Käy kyllä pikatelineestä

Vierailija
39/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikauskoa.

Ehkä niihin törkypuheisiin ja valheisiin kuolleen on enää vaikea vastata tai korjata niitä?

Widu, että tyhmiäkin ihmisiä on.

Sinkkumies

Niinku siltä ääliöltä olisi mitään tolkullista vastausta saanut elävänäkään. Pelkkää ölinää.

Säästä typeryydet itsellesi ja halmeen muistolle, persu.

Vierailija
40/55 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muistan senkin, miten hakkasi vaimoaan ja uhkaili tätä aseella. Hieno mies.

Tyypillinen persu.

Persuja ei olisi ilman Halmetta. Oli Halme mikä oli, niin Soinille hän oli ratsu jolla ratsastaa kansansuosioon ilman että tarvitsi itse sanoa mitään liian raflaavaa (rasistista) Soinihan ei ole rasisti, häntä ei kertakaikkiaan kiinnosta koko asia, häntä kiinnostaa vain oma ura ja jollain tasolla ehkä urheilu.

Soini sanoi silloin ennen jytkyä vaalitentissä että islam on Suomelle rikkaus, silti häntäkin on pidetty maahanmuuttovastaisena vaikka hän vain seisoi vieressä paistattelemassa suosion lämmössä kun Halme puhui maahanmuutoa vastaan ym.

Miettikää nyt tätäkin häpeää minkälaisessa hallituksessa nämä perusvekkulit kehtaavat olla, pahempi kuin esim. Lipposen hallitukset aikoinaan. Vaikka talous nousee niin köyhältä viedään viimeinenkin arvokkuus ja leipäpala suusta.

Olen tavannut Soinin persujen 10 vuotisjuhlassa, ja silloin jo näin, enkä ollut ainoa, että hänellä oli se ahneus sinne mustan auton takapenkille ainoa motiivi politiikassa. Ja tunnen myös ihmisiä jotka ovat tunteneet hänet jo SMP:n ajoilta, samanlainen ketku se on ollut aina, myisi vaikka isoäitinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi