Tony Halmeen kuolinpäivä tänään 8.1.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kynttilän palamaan. Tärkeä asia tässä neegerinhyysäämizen, mutta omien työttömien potkimassa maassa.
Hyvä sinä!
Mä nään tän silmissäni.
Yksiö Kontulassa. Tyhjiä kaljatölkkejä ja sätkävehkeet. Verhot kiinni. Tatuoidut sormet sytyttävät Colt-sytkärillä kynttilänpätkän, joka on juntattu viinipullon suuhun - - -😁😁😁
Me tiedetään molemmat, että ei sullakaan kovin onnellinen elämä ole. Ei elämäänsä tyytyväisillä ihmisillä ole tarvetta halventaa muita netissä. Joten aika onttoa puhetta sieltä suunnalta.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kynttilän palamaan. Tärkeä asia tässä neegerinhyysäämizen, mutta omien työttömien potkimassa maassa.
Hyvä sinä!
Mä nään tän silmissäni.
Yksiö Kontulassa. Tyhjiä kaljatölkkejä ja sätkävehkeet. Verhot kiinni. Tatuoidut sormet sytyttävät Colt-sytkärillä kynttilänpätkän, joka on juntattu viinipullon suuhun - - -😁😁😁
Me tiedetään molemmat, että ei sullakaan kovin onnellinen elämä ole. Ei elämäänsä tyytyväisillä ihmisillä ole tarvetta halventaa muita netissä. Joten aika onttoa puhetta sieltä suunnalta.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä!
Mä nään tän silmissäni.
- ohis
Kannattaa siis lukea oma viestisi kahteen kertaan. Miksi olet onneton?
Pitikö laittaa kahteen kertaan? Tuliko hätäpissi sohvalle :D
Olen Johannes Buuri Buurista. Kiitän hyvästä tuurista.
Tänään on David Bowien syntymäpäivä. Hieman tykimpi äijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten loistava se Hazardin kolumni Ludwig Borga.
Hazardilla olisi vain saanut olla pelisilmää, että olisi antanut Halmeen äidille hieman suruaikaa ennen kuin julkaisee sen. Mutta kun oli pakko taas päästä pätemään ja leikkimään älykköä jonkun toisen kuoleman kustannuksella.
Pelisilmä ehkä vähän petti, mutta totta joka sana.
En surrut Halmetta, joten saatoin nauttia täysin rinnoin Hazardin hyvästä jutusta.
Pelisilmä? Ei minkäänlaista kykyä myötätuntoon omaisia kohtaan. Sairas ihminen sekin.
Nauttii toisten kivuista.
https://fi.wikiquote.org/wiki/Tony_Halme
”Jos kerran taiteilijaeläkkeitä myönnetään kaiken maailman savikukon pyörittäjille ja runon rustaajille joiden kippoja ja kirjoja on nähnyt ehkä viisi ihmistä, niin kyllä musta samalla tavalla pitäisi tukea entisiä urheilijoita. Ne on sentään viihdyttäneet koko kansaa ja esiintyneet aina ylpeästi Suomen väreissä. On ihan yhtä rankkaa treenata joka päivä 25 vuotta urheilua kuin puhallella vähän lavalla nuotteja paskatorveen tai sutia baskeri silmillä kännissä pillunkuvia tauluun.”[4]
Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi, niin mä näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän.” [2]
tony on ainoita poliitikko ja jotka uskltavat sanoa mitä kansa ajattelee, oikein, toki nyt myös Huhtasaari ja Teuvo Hakkis
muut onkin pellejä
Ymmärrän, että teitä naisia surettaa Tonyn kaltaisen jännän miehen kuolema, hänen eläessään saatoitte toivoa, että saisitte hänet mieheksenne hakkaamaan, potkimaan, haukkumaan ja raiskailemaan teitä.
minkälainen lie Hazardin mies? vai onko lesbolainen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla yleensä halveksita narkkareita?
narkkari käyttää hassista, isämmaallinen amfetamiinia, keskikaljaa ja hormoneja.
kun jäljellä on vain iso ego, rapautuva keho ja pää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla yleensä halveksita narkkareita?
No mitäs tässä ketjussa tehdään?
TUOMARINURMIO kirjoitti:
minkälainen lie Hazardin mies? vai onko lesbolainen?
Joskus muistaakseni vihjasi olevansa leski. Näin joskus 15 vuotta sitten hänet ravintolassa jonkun kaljupäisen englantia puhuvan miehen kanssa. Oisko ollut skotti, koska Kaarinalla on välillä skottijuttuja somessa, nimikin vähän viittaisi.
Soinin ahneuden takiahan tuo kuoli. Ilman Soinia ei olisi mennyt politiikkaan, missä sekosi lopullisesti, kun ei tajunnut mistään mitään ja stressaantui.
Ime sinä letkua. Älä tule isääs opettamaan.