Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on nälkä

Vierailija
08.01.2018 |

menetkö heti jäkaapille vai vitkutteletko niin kauan kuin pystyt ettei olisi pakko syödä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lasin vettä. Ihmisen ei tarvitse koko ajan jotain pupeltaa. Aamiainen, lounas, päivällinen (iltapala). Syö kunnolla ja monipuolisesti, eikä pelkkää höttöä niin ei tule mitään kriisinälkääkään. Jos urheilee paljon, sitten toki vähän erilainen rytmi, mutta tavan tallaajalle tämä piisaa. Kilokalorit 2K huitteille, normikokoiselle naiselle.

Jos on vähän nälkä, jos vähän väsyttää, jos vähän palelee tai jos vähän särkee päätä, iso vesilasillinen yleensä auttaa. Jos ei, niin sitten syytä etsimään muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen jääkaapille ja meen monesti jo ennen nälkääkin. Rakastan syömistä. Olen hoikka. :)

Vierailija
4/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on nälkä, odottelen nälkäisenä seuraavaa ateriaa. Minulla on sen verran itsekuria, että jos ruoka  on valmista klo 18, mutta nälkä yllättää klo 17, en mättää suuhuni yhtään mitään vaan odotan. Nälkä on sitäpaitsi paras aperitiivi!

Vierailija
5/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kunnes on ruoka-aika ja syön aterian. 

Vierailija
6/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon lasin vettä. Ihmisen ei tarvitse koko ajan jotain pupeltaa. Aamiainen, lounas, päivällinen (iltapala). Syö kunnolla ja monipuolisesti, eikä pelkkää höttöä niin ei tule mitään kriisinälkääkään. Jos urheilee paljon, sitten toki vähän erilainen rytmi, mutta tavan tallaajalle tämä piisaa. Kilokalorit 2K huitteille, normikokoiselle naiselle.

Jos on vähän nälkä, jos vähän väsyttää, jos vähän palelee tai jos vähän särkee päätä, iso vesilasillinen yleensä auttaa. Jos ei, niin sitten syytä etsimään muualta.

Kuulostat just semmoselta ihmiseltä kenen seuraa en kestäisi minuuttia kauempaa. :D

Vierailija
7/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suunnitelmallisesti ja terveellisesti. Ilman mitään epämääräisiä mielihaluja tai ahmimisia. Sopivan kokoisia annoksia hyvää ja terveellistä ruokaa pitkin päivää ripoteltuina aikoina.

Vierailija
8/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön monesti vaikkei olis edes niin nälkä. Urheilen ihan hirveesti, välillä aerobista 20km päivässä. Pakko syödä kokoajan tai pyörryn.

Vierailija
9/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen jääkaapille tietenkin. Mä syön aina jos mieli tekee, en oo mikään syömisen välttelijä todellakaan. Ja laiha olen minäkin.

Vierailija
10/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jääkaapille. Miksi pitäisi elää nälässä? Wtf? :'D

Vierailija
11/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vasta sitten kun on ihan pakko. Vihaan syömistä.

Paitsi illalla syön vaikkei olisi nälkäkään, koska kaikkein eniten vihaan sitä jos herää yöllä siihen, että on kuolemassa nälkään.

Vierailija
12/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön.

Vierailija
13/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jääkaapilla. Olen 20v nainen ja syön jotain 5-6 kertaa päivässä. Urheilen myös todella paljon, koska rakastan urheilua. Syön kyllä mitä huvittaa.

Vierailija
14/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön usein ilman nälkää. Puputan kokoajan. Pieniä annoksia 5 kertaa päivässä tai useammin. Jotain pientä pitää aina olla, muuten alkaa heikottaa. Tämä toimii myös hyvänä laihuuden ylläpitäjänä. Söin ennen kunnolla 2 kertaa päivässä ja painoin 10kg enemmän. Nyt kun puputan kokoajan, olen hoikka.

Vierailija
15/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan nälän tunnetta ja syömistä! Oikeen odotan aina nälkää innoissani :D

Vierailija
16/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitkuttelen tosi pitkään, syön ekan aterian joskus 21 aikaan, vaikka heräisin klo 12. Sitten syön kyllä tukevasti.

Vierailija
17/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli syöpä, mutta onneksi sain parannettua sen juomalla ison lasillisen vettä.

Jos tulee takaisin, niin sekoitan lasiin ruokasoodaa ja sitruunaa. Niillä syöpä paranee viikossa. Ihan totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä