Haaveilen vanhasta talosta jossain korvessa, savu tupruttaa piipusta
viljelen itse vihanneksia ja kalastan, joku päivä pihaan kävelee komea metsän mies ja se on menoa..
Kommentit (32)
Niin minäkin haaveilen, paljon maata ja metsää, ja omakotitalo. Otan maalle muutamia kanoja, vuohia, kukon, koiran ja kissoja.
Helppo haave. Noita on paljon myynnissä, eikä maksa liikaa.
Haaveilen omasta asuttavasta piparkakkutalosta jossa asun siis minä Kerttu ja komea mies nimeltä Hannu.
joo kukko ja aasi, vuohia olla pitää. tosin en niitä tietenkään söisi
kainuusta saa okt:n kympillä tai kahdella
Minä myös. Lapset ja eläimet, tilaa mennä ja olla talossa sekä ulkona. Lämmittäisin taloa puilla ja saunan iltaisin. Kasvattaisi ruokaa ja lopettaisin lapsille omavaraisuutta. Elvyttäisin kädentaitoja. Voisin itkeä ahdistuksen ja pettymykset pois.
Haaveilen lujaa talosta maalla sillä olen luottotiedoton ja huonossa parisuhteessa, kerrostalokolhoosissa mikä vetää mielen matalaksi jo ennen aamua.
Opettaisin ja lopettaisin tämän kurjuudessa olemisen.
Samoin ja mieluiten vettä lähellä. Haluan elää kuin viikingit.
N24
Olisi ihanaa alasti kekkaloida omalla pihalla, syödä mansikoita aamupalaksi.
Kovaa työtähän se olisi, mutta sielu ja mieli lepäisi.
Ihminen kaipaa tilaa, luontoa, rauhaa. Miltä hiljaisuus kuulostaa, vain tuuli ..
Kas, minähän elän jonkun unelmaa... Voidaan vaihtaa viikoksi, tule sinä tänne niin minä lähden välillä kaupunkiin virkistymään.
No teille tuuliviireille kävisi hyvin pian hyvin huonosti siellä korvessa, olletikin jos vesi pitäisi kantaa sisään ja sähköjä ei olisi. Mutta ei, itse asiassa tehän haluatte kaikin mukavuuksin varustellun ökyasunnon sieltä korvesta, toki kalavesien ja metsästysmaiden läheltä. TOisaalta ette te niitä kanojanne tai vuohianne saisi pysymään hengissä, ne kun tarttevat muutakin kuin mansikansyönnistä hörhöilyä. Paras kun masennutte niissä lähiökerrostaloissanne ja jätätte maaseudun sellaisille, joilla on siellä edellytykset pärjätä. Tommoset hiipparit kuolis nälkään ensimmäisten pakkasten aikaan, kun on koko kesä kirmattu kissankellojen perässä ja potunistutukset ja -nostot jääneet tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Helppo haave. Noita on paljon myynnissä, eikä maksa liikaa.
Pihaan kävelevistä metsämiehistä ei ole mainintaa, joten ei käy!
Minulla on maatila maalla, mutta asun itse kaupungissa. Olisi reilu satavuotias hirsitalo, maata ja metsää. Järvikin lähellä. Olisi vain joku mukava nainen joka unelmoisi samalla tavalla maalle muutosta...
M41v
Vierailija kirjoitti:
Minulla on maatila maalla, mutta asun itse kaupungissa. Olisi reilu satavuotias hirsitalo, maata ja metsää. Järvikin lähellä. Olisi vain joku mukava nainen joka unelmoisi samalla tavalla maalle muutosta...
M41v
Av.
Olisin kirves pystyssä jos pihaani astelisi metsänmies. Ties mikä barbaari olisi.
Vierailija kirjoitti:
No teille tuuliviireille kävisi hyvin pian hyvin huonosti siellä korvessa, olletikin jos vesi pitäisi kantaa sisään ja sähköjä ei olisi. Mutta ei, itse asiassa tehän haluatte kaikin mukavuuksin varustellun ökyasunnon sieltä korvesta, toki kalavesien ja metsästysmaiden läheltä. TOisaalta ette te niitä kanojanne tai vuohianne saisi pysymään hengissä, ne kun tarttevat muutakin kuin mansikansyönnistä hörhöilyä. Paras kun masennutte niissä lähiökerrostaloissanne ja jätätte maaseudun sellaisille, joilla on siellä edellytykset pärjätä. Tommoset hiipparit kuolis nälkään ensimmäisten pakkasten aikaan, kun on koko kesä kirmattu kissankellojen perässä ja potunistutukset ja -nostot jääneet tekemättä.
Vaikka asunkin nyt Helsingissä, usko tai älä, olen teininä joutunut elämään elämää ilman sähköjä ja vettä. Näiden eteen olen joutunut raatamaan yksin. Ilman lämmitystä talvella päällä kolme vilttiä öisin. Lisäksi talossa asui hiiriä, hämähäkkejä ja ötököitä.
Mulla on just tuollainen pirtti, Kainuun korvessa, naapureita ei lähimain, ikkunasta näkyy järven taakse painuva auringonlasku ja leivinuunissa olevat tulet lämmittävät tuvan. Harmi vain, että tästä nauttiminen on aina vaan väliaikaista, Kainuussa ei näet ole töitä ja viikot joudun asumaan ihan toisaalla.. Pitää elää viikonlopuille! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41v
Av.
😍
Komea metsän mies, eikös ne ole tenttu-ukkoja. Asuvat metsien puskissa.
Kaikesta ne homot kanssa haaveilee...