Voi v*ttu menee hermot miehen siskon kans!
Ovat miehensä kanssa lähdössä reissuun ja lupasin heille ison matkalaukun lainaan. Lähtevät reissuun huomenna aikaisin aamulla ja heillä olisi ollut aikaa hakea se matkalaukku meiltä vaikka aikoja sitten mutta ei. Nyt soittaa että meidän pitäis tuoda se heille koska meidän on lapsettomana helpompi lähteä ajeleen. Sanoin ettei sovi, ollaan päivä töissä ja illaksi on sovittu muuta menoa. Suuttui tästä koska pitäisihän meidän olla valmiina palvelemaan häntä milloin vaan ja olla sopimatta muita menoja. Ärsyttää kun aina jättävät asiat viime tinkaan ja suuttuvat jos toiselle osapuolelle ei sovikaan auttaa lyhyellä varoitusajalla. Huoh...
Kommentit (17)
Kannattaako tuommoisiin pitää välejä ollenkaan?
Mun sisko on samanlainen. Jättää asiat kans viime tinkaan ja suuttuu jos toiselle ei sovikkaan. Mun pitäis aina odottaa passissa jos arvon sisko päättää juuri tänään soittaa ja ehdottaa jotain, suuttuu jos mulla onkin muita suunnitelmia.
Taksin kyytiin se matkalaukku ja vastaanottaja maksaa sen.
En ylipäänsä tajua ihmisiä, jotka ovat lähdössä matkalle mutta eivät omista edes matkalaukkua.
Miten tuo on yksin siskon miehen vika?
Ei mikään ihme että Suomessa on verenpaine tauti niin yleinen, kun kaikesta hermostutaan. Johtuuko se jonkin sortin keskunkasvuisuudesta? Juu nou, aikuinen sanoisi tuossa tapauksessa että "no se on sitte voi voi" ja jatkaisi omaa elämäänsä.
Jotenkin tuntuu ettei tainnut olla ensimmäinen kerta kun näin tapahtui?
Kuulostaa siltä, että ei ole ensimmäinen kerta. Siksipä en tosiaan korviani lotkauttaisi, vaan sanoisin että laukun voi kyllä noutaa täältä, me ei ehditä kuskailemaan kun on muita suunnitelmia. Itsehän hän sitä laukkua tarvitsee.
Muistuta, että äsken oli joulu. Matkalaukku olisi varmaan ollut hyvä joululahja siihen perheeseen.
Laadukkaampia (kalliita) matkalaukkuja ei kannata lainailla lentomatkoille, ei kenellekään.
Jotkut kuvittelevat tosiaan, että lapsettomat tai sinkut ovat aina passissa kun tarvitsevat jotain ja tietenkin peruvat menonsa jos joku arvon siski tms haluaa jotain. Ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muistuta, että äsken oli joulu. Matkalaukku olisi varmaan ollut hyvä joululahja siihen perheeseen.
Laadukkaampia (kalliita) matkalaukkuja ei kannata lainailla lentomatkoille, ei kenellekään.
Niin voi tulla vielä pieniä yllätysmatkustajia kotiinsa.
Tutulta kuulostaa, mulla on yks kaveri samanlainen. Ei sun tarvi lähteä sitä laukkua viemään kun et ole (ilmeisesti) sitä luvannut viedä. Siinäpähän kärvistelevät.
loishyönteisiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi tulla vielä pieniä yllätysmatkustajia kotiinsa.
Eiköhän kyse ole ennemmin siitä, että huonolla tuurilla matkalaukku saattaa kärsiä melkoisesti lentomatkalla.
Mitä tuosta hermoilet. Sanot vain, että:
1. Laukkukaupat ovat auki.
2. Kirpparilta löytyy halvalla.
3. Prisittarilta voi ostaa muovikasseja.