Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä olette siitä, että moni mies käy tällä palstalla vartavasten naureskelemassa naisenlogiikallenne?

Vierailija
07.01.2018 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina yhtä huvittavaa, miten miehet lähtökohtaisesti pelkästään sukupuolensa perusteella ovat olevinaan fiksumpiakuin naiset. Useinkaan eivät ole.

Vierailija
62/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin henkevää. Oikeasti; ihan biologisten ja hormoonaalisten eroavaisuuksien vuoksi miehillä ja naisilla ei natsaa muuten kuin heteroilla seksuaalisesti. Muu on väkisin väännettyä teeskentelyä. Kannattaa ulkoistaa muut tarpeensa (ja mahdollisuuksien mukaan seksuaalisetkin jos niihin liittyy aitoja tunnetarpeita) omaan sukupuoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansplaining on ensimmäinen ajatus, sillä usein nämä miehet ojentavat naisia ja kertova heille kuinka asiat ovat. Tuntevat paremmin mm. naisen anatomian kuin naiset.

Monet naisethan on niin estyneitä, että eivät uskalla edes katsoa oma pildeään peilistä.

Tiedät tämän mistä?

Tuttuni on seksuaaliterapeutti ja hän kertoi tavanneensa naisia, ketkä eivät ole ikinä katsoneet miltä oma pimppi näyttää.

Mitä mä teen sillä tiedolla miltä mun pimppi näyttää? O.o

Etkö ole koskaan katsonut suuhusikaan? Tai persettä? Aika paljon enemmän teet sillä tiedolla, miten alapää voi kuin sillä, miltä perse näyttää.

Suomessa sairastuu vuosittain 80 naista vulvasyöpään. Se löydettäisiin useammin ajoissa, jos naiset välillä katsoisivat pimppiään. Naisen pitää tietää, mikä on normaalia jotta hän voi huomata mahdolliset muutokset. Vulvan alueella voi olla muitakin sairauksia.

Itse olen katsonut pimppiä monesta syystä. Totta kai nuoruuteen kuuluu se, että tutustuu itseensä. Millainen nainen ei halua tuntea itseään? Synnytyksen jälkeen seurasin repeämän parantumista. Joskus on karvojen poiston yhteydessä tullut tsekattua lähtikö kaikki. Kun pimppi on ollut ärtyneen oloinen esimerkiksi hormonaalisista syistä tai mekaanisesta rasituksesta, olen tarkistanut ettei siellä ole kummempaa.

Mitä ihmettä sinä vastaat, jos lääkäri kysyy, onko tämä läntti ollut täällä aina vai tullut hiljattain?

Mikä ihmeen vulvasyöpä? On nyt teinijonnella naisen anatomia pahasti hukassa. Senhän ymmärtääkin, tuolla ymmärryksellä paras pitääkin ainoa kontakti naisiin palstatyhmäilynä.

Naisilla on kohdunkaulansyöpää ja kohtusyöpää, kumpikaan ei näy millään peilitiirailulla.

Vierailija
64/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansplaining on ensimmäinen ajatus, sillä usein nämä miehet ojentavat naisia ja kertova heille kuinka asiat ovat. Tuntevat paremmin mm. naisen anatomian kuin naiset.

Monet naisethan on niin estyneitä, että eivät uskalla edes katsoa oma pildeään peilistä.

Tiedät tämän mistä?

Tuttuni on seksuaaliterapeutti ja hän kertoi tavanneensa naisia, ketkä eivät ole ikinä katsoneet miltä oma pimppi näyttää.

Olen mies, mutta en kuitenkaan voi sillä perusteella sanoa olevani esim. urologin tiedot omaava ammattihenkilö.

En ole lainkaan perehtynyt esim. kivesten toimintahäiriöihin,  tai miesten siemenjohtimien tukoksien syihin. ym.

Vierailija
65/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa tänne kirjoittelevistahan on miehiä. En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
66/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Sinulla ei tullut mieleen, että seksuaaliterapeutilla käyvät naiset, joilla on jotain ongelmaa seksuaalisuutensa kanssa.

Olen itse kasvanut ahdasmielisessä ja uskovaisessa kodissa. Kaikki seksiin liittyvät asiat oliva hyihyi ja salattavia kuten kuukautiset ja alastomuus. Joskus teininä kurkkasin salaa, miltä siellä alapäässä näyttää ja tunsin pitkään siitä syyllisyyttä. Jos äiti olisi aavistanutkaan asian, olisin saanut selkääni. Onneksi olen päässyt tuosta kasvatuksesta eroon, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

Onneksi on myös seksuaaliterapeutteja, ikävä kyllä myös tuttusi kaltaisia. Hän lörpöttelee, muttei kerro sitä, mistä moinen estyneisyys voisi johtua.

Vierailija
67/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Itken verta jos joku mies tosissaan luulee että tällä palstalla esiintyvät mielipiteet ja näkemykset on ne mitä oikeasti tavallisen naisen päässä liikkuu. Jos sokeasti tuohon uskotte niin ette ole tainnut oikeassa elämässä koskaan olla tekemisissä naisten kanssa. Kyllä sen nyt pitäisi olla sanomattakin selvää ettei täällä ole muita kuin vinksahtaneita sadistisia trolleja.

Vierailija
68/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että käyvät lukemassa, saattavat vähitellen oppia (ehkä jo parin sukupolven päästä) miten tullaan toimeen naisten kanssa, eikä tule niitä "puun takaa ja puskista" tulleita eroja "kun kaikki oli ihan hyvin":D

Vierailija
69/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin sukupolven päästä - ellei ihmiskunta ole tuhoutunut- olemme toivottavasti lähempänä androgyyneyttä. Tällainen turhanpäiväinen sukupuolihöpötys on hävettävä muisto menneisyydessä.

Vierailija
70/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Samoin ajattelen minä. Täytyy kyllä sanoa, että enemmänkin olen tutustunut siihen puoleen miltä se tuntuu ja toimii. Aika tavalla sitä omaa kivaa on tullut tehtyä.

Entäs bikinirajaus, jos teet sen? Kuinka sujuu?

No tuon verran nyt näkee jo ilman peiliä. Ehkä ihan alhaalta täytyy peilistä kurkata mutta ei siinä sisälle tarvitse kurkkia. Ellei sitten ole ihan narubikinit.

Vierailija
71/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin. Itse naureskelen niille miehille, jotka vain hokevat tuota naistenlogiikkaa pystymättä koskaan perustelemaan, mikä siinä on pielessä. 

Mikä pielessä? Kun Hannele Lauri luki käsikirjoituksia Speden naisen logiikka-sketseihin,hän vain ihmetteli mitä hauskaa näissä on kun nainen puhuu pelkkää asiaa.

Minä pystyn ihan hyvin kertomaan, mikä niissä sketseissä oli pielessä. Sinäkö et? Ei kaikki miehen sanattomaksi meneminen johdu naisen tyhmyydestä, vaikka sketsissä näin kävikin. Useimmiten se on vain miehen tyhmyyttä, mutta eihän sitä voi myöntää, kun aina voi vedota naisen logiikkaan. Ilman perusteita tietysti.

Vierailija
72/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Etkö ole koskaan katsonut suuhusikaan? Tai persettä? Aika paljon enemmän teet sillä tiedolla, miten alapää voi kuin sillä, miltä perse näyttää.

Suomessa sairastuu vuosittain 80 naista vulvasyöpään. Se löydettäisiin useammin ajoissa, jos naiset välillä katsoisivat pimppiään. Naisen pitää tietää, mikä on normaalia jotta hän voi huomata mahdolliset muutokset. Vulvan alueella voi olla muitakin sairauksia.

Itse olen katsonut pimppiä monesta syystä. Totta kai nuoruuteen kuuluu se, että tutustuu itseensä. Millainen nainen ei halua tuntea itseään? Synnytyksen jälkeen seurasin repeämän parantumista. Joskus on karvojen poiston yhteydessä tullut tsekattua lähtikö kaikki. Kun pimppi on ollut ärtyneen oloinen esimerkiksi hormonaalisista syistä tai mekaanisesta rasituksesta, olen tarkistanut ettei siellä ole kummempaa.

Mitä ihmettä sinä vastaat, jos lääkäri kysyy, onko tämä läntti ollut täällä aina vai tullut hiljattain?

Mikä ihmeen vulvasyöpä? On nyt teinijonnella naisen anatomia pahasti hukassa. Senhän ymmärtääkin, tuolla ymmärryksellä paras pitääkin ainoa kontakti naisiin palstatyhmäilynä.

Naisilla on kohdunkaulansyöpää ja kohtusyöpää, kumpikaan ei näy millään peilitiirailulla.

Mainitsemisen syöpien lisäksi on myös ulkosynnyttimien syöpä eli vulvasyöpä. Se ei ole kovin yleinen eivätkä sairastuneet mielellään ehkäpä sitä mainosta, joten sairaus on melko tuntematon. Se on kuitenkin olemassa.

Vierailija
73/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Mainitsemisen syöpien lisäksi on myös ulkosynnyttimien syöpä eli vulvasyöpä. Se ei ole kovin yleinen eivätkä sairastuneet mielellään ehkäpä sitä mainosta, joten sairaus on melko tuntematon. Se on kuitenkin olemassa.

Ei siihen tarvitse peiliä todetakseen, ettei alapäässä ole kaikki hyvin.

Vierailija
74/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nettiä lukiessa olen entistä varmemmin sitä mieltä että naisilla ei ole ongelmia voittaa argumentteja ilman ulkonäköäkin. Tosi harmillista, koska naiset ovat juuri nyt kokonaisuudessaan parempia yksilöitä kuin miehet ja täten tasa-arvo ei reaalielämässä toteudu.