Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, mitä mieltä olette siitä, että moni mies käy tällä palstalla vartavasten naureskelemassa naisenlogiikallenne?

Vierailija
07.01.2018 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämmöinen varmaan haluaa helliä omia käsityksiään naisista. Todellisuudessa tänne palstalle kirjoittelee myös trollit ja miehet ja osa aloituksista on jo tunnistettavissakin provoiksi. Jos siis noissa puitteissa haluaa ajatella, että tämä palsta on "naisten sielun peili" niin voi mennä vähän metsään.:)

Vierailija
42/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan miehet ovat lähinnä ämmiä itse 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansplaining on ensimmäinen ajatus, sillä usein nämä miehet ojentavat naisia ja kertova heille kuinka asiat ovat. Tuntevat paremmin mm. naisen anatomian kuin naiset.

Hah, joo. Tulee mieleen se yksi tapaus joka vakavissaan täällä väitti että naisten on rennompi istua (ja seistäkin) jalat kiinni toisissaan lantion rakenteen vuoksi kuin että olis haara-asento. Yksikään nainen ei ollut samaa mieltä mutta tuo mies vain intti että noin on.

Vierailija
44/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansplaining on ensimmäinen ajatus, sillä usein nämä miehet ojentavat naisia ja kertova heille kuinka asiat ovat. Tuntevat paremmin mm. naisen anatomian kuin naiset.

Monet naisethan on niin estyneitä, että eivät uskalla edes katsoa oma pildeään peilistä.

Tiedät tämän mistä?

Tuttuni on seksuaaliterapeutti ja hän kertoi tavanneensa naisia, ketkä eivät ole ikinä katsoneet miltä oma pimppi näyttää.

Mitä mä teen sillä tiedolla miltä mun pimppi näyttää? O.o

Samoin ajattelen minä. Täytyy kyllä sanoa, että enemmänkin olen tutustunut siihen puoleen miltä se tuntuu ja toimii. Aika tavalla sitä omaa kivaa on tullut tehtyä.

Entäs bikinirajaus, jos teet sen? Kuinka sujuu?

Hyvä suora kysymys, olen eri ja vastaan mielellään.

Naisen pimppi on niin alhaalla jalkovälissä, ettei sitä näy, jos vaikka seisoo suihkussa ja sheivaa bikinirajaa, joka on alavatsassa navan alapuolella ja nivusissa. Sinäkään et näe seisoeskellessasi pallien alapuolelle/taakse.

Bikiniraja tarkoittaa aluetta, joka näkyy alushousujen ulkopuolelta eikä sitä varten tarvitse sheivailla juuri ollenkaan.

Vierailija
45/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin. Itse naureskelen niille miehille, jotka vain hokevat tuota naistenlogiikkaa pystymättä koskaan perustelemaan, mikä siinä on pielessä. 

Tää oli päivän paras, nauroin kyyneleet silmissä.

Juuri tällaisten älynosoitusten takia täällä on joskus hauskaa.

Juuri tätä tarkoitin. Hirveän hauskaa on, mutta ei edes pienen pientä yritystä näyttää sitä omaa häikäisevää järjenvaloaan. Eivät koskaan uskalla puhua oikeasta asiasta vaan naureskellaan muka tietävinä. Tiedän, että tähänkään ei yhtään oikeaa perustetta tule.

Kulta pieni, sinähän juuri näytät sitä naisten logiikkaa laidan täydeltä omilla viesteilläsi.

Vai etkö itse oikein ymmärrä?

miehet :D

Vierailija
46/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön minä sille olen, mille asioille joku mies nauraa. Todennäköisesti se on minua matalammin koulutettu kumminkin, kuten miehet yleensä. Minäkin nauran monille asioille, mutta ei minua kiinnosta pohtia ”mitähän miehet musta ajattelee?”

Vierailija
47/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat tähänkin ketjuun pahoittamaan mielensä. Mutta senhän takia näitä juuri luenpi. Kjehkjeh.

M42

Oikeesti, eikö sulla olee mitään oikeeta elämää, josta saisi iloa, jos tuo on ainoa ilosi?

Missä noin sanotaan?

Sinunkin kommenttisi tuo esiin Naisen Logiikan. Jos mies tulee naureskelemaan palstalla naisten jutuille ---> kys. huvi on miehen _ainoa_ huvi.

En ihan heti löydä logiikkaa millä perustella näin olisi. Miksi edes tuollainen tulee mieleen? No, olenkin mies ja aivoni ovat erilaiset kuin Naisen Logiikalla varustettujen.

Vierailija
48/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naisethan on niin estyneitä, että eivät uskalla edes katsoa oma pildeään peilistä.

Tiedät tämän mistä?

Tuttuni on seksuaaliterapeutti ja hän kertoi tavanneensa naisia, ketkä eivät ole ikinä katsoneet miltä oma pimppi näyttää.

No jos oot outie, ni tiedät, että panohommat kannattaa tehdä pimeässä.

Voi kultapieni. Tuo on typerintä mitä olen koskaan kuullutkaan.

Vierailija
49/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikin mokomin. Itse naureskelen niille miehille, jotka vain hokevat tuota naistenlogiikkaa pystymättä koskaan perustelemaan, mikä siinä on pielessä. 

Mikä pielessä? Kun Hannele Lauri luki käsikirjoituksia Speden naisen logiikka-sketseihin,hän vain ihmetteli mitä hauskaa näissä on kun nainen puhuu pelkkää asiaa.

Aha. Mistäköhän tuollaista olet kuullut? Minä kun luin haastattelun jossa kertoi hävenneensä yli kaiken että joutui niitä sovinistisia sketsejä näyttelemään.

Vierailija
50/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Juu mun tuttu on rikospsykologi ja hänen mukaansa kaikki miehet varastaa, raiskaa ja on pedofiilejä. On se otoksen rajaus vissiin miehenlogiikalla ihan omanlaistansa :D

Vierailija
51/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

No jos oot outie, ni tiedät, että panohommat kannattaa tehdä pimeässä.

Voi kultapieni. Tuo on typerintä mitä olen koskaan kuullutkaan.

Täytyy sanoa, että vielä oot sit pahalta maailmalta säästyny aika hyvin :D

Vierailija
52/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Juu mun tuttu on rikospsykologi ja hänen mukaansa kaikki miehet varastaa, raiskaa ja on pedofiilejä. On se otoksen rajaus vissiin miehenlogiikalla ihan omanlaistansa :D

Tuttusi kannattaisi kyllä vähän tarkistuttaa yläpäätään ja ammattiosaamisensa tasoa.

Vierailija
53/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko jotkut, että ihmiset kirjoittelee tänne tosissaan. Tämähän on viihdettä. Jotkut trollaa tahallaan, toiset vastaa kieli poskessa jne. Eihän kukaan tänne oikeita Ir asioita vuodata. Ja jos joku ottaa tosissaan niin voi voi. Sitäpaitsi mistä luulet erottavasi juuri naisten kirjoitukset?

Naisten kirjoitukset erottaa tietysti siitä että ne ei ole omia. Jokainen mies (tai teini) joka täällä käy on ainoa lajiaan vanhan ämmälauman keskellä.

Vierailija
54/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Tuttusi kannattaisi kyllä vähän tarkistuttaa yläpäätään ja ammattiosaamisensa tasoa.

Pöllysikö hilseet kovasti kun meni pointti ohi?

Vierailija
55/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että käyvät nimenomaan naureskelemassa? Vai onko tämä jotain miesten logiikkaa jota nainen ei voi ymmärtää?

Vierailija
56/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät tämän mistä?

Miehenlogiikalla sen täytyy olla tärkeää, koska miehille on niin tärkeetä tutkia, miltä kikkeli näyttää, pituus, paksuus, kulma jne. 

Vierailija
57/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että käyvät nimenomaan naureskelemassa? Vai onko tämä jotain miesten logiikkaa jota nainen ei voi ymmärtää?

Koska jos mies jää kiinni siitä että on av-mamma se selitetään tuolla että käy vaan nauramassa akkojen jutuille.

Vierailija
58/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytön minä sille olen, mille asioille joku mies nauraa. Todennäköisesti se on minua matalammin koulutettu kumminkin, kuten miehet yleensä. Minäkin nauran monille asioille, mutta ei minua kiinnosta pohtia ”mitähän miehet musta ajattelee?”

Ei näytä tuo naisen logiikka kohenevan koulutuksen myötä. Harmi! Olisi mukava keskustella henkeviä, mutta et siihen näemmä kykene.

Vierailija
59/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä me naisetkin täällä tehdään. Viihdytetään itseämme.

Voi kun pääosa osaisikin suhtautua tähän palstaan nettiviihteenä, mutta kyllä naisväen vihaisia kommentteja moneen ketjuun lukiessa tulee väkisinkin esiin, että palsta on monelle tuki, opas ja elämän totuuden torvi.

Ja sitten on naisia, jotka ei yksinkertaisesti osaa/pysty suhtautumaan asioihin huumorilla tai edes rennosti.

Tyypillistä vielä 2020 -luvun nurkilla monille naisille.

Vierailija
60/74 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pielessä? Kun Hannele Lauri luki käsikirjoituksia Speden naisen logiikka-sketseihin,hän vain ihmetteli mitä hauskaa näissä on kun nainen puhuu pelkkää asiaa.

Aha. Mistäköhän tuollaista olet kuullut? Minä kun luin haastattelun jossa kertoi hävenneensä yli kaiken että joutui niitä sovinistisia sketsejä näyttelemään.

Tämän saman ovat kertoneet sekä Lauri itse että Spede ja kumppanit.Hannelea alkoi hävettää vasta myöhemmin kuin tajusi miltä se oikeasti näyttää.