Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on perheessä naisen sukunimi eli mies vaihtanut nimensä? miksi

Vierailija
13.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme yhteisen sukunimen perheelle ja yhteisellä päätöksellä valitsimme minun sukunimeni. Harkitsimme myös muita suvuissamme olevia sukunimiä. Mieheni sukunimi oli " aika kökkö" , josta hän oli jo ennen avioitumistamme halunnut päästä eroon.

Otin muuten todella suurena rakkauden osoituksena sen, että mies halusi ottaa minun nimeni. Ja hän ei todellakaan ole mikään " munaton" mies.

Vierailija
2/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että minä en suostunut ottamaan mieheni sukunimeä ja mies halusi perheelle yhteisen nimen. Oma sukunimeni on melko harvinainen (40) ja mieheni sukunimi varsin yleinen (n. 4 000).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sukunimi oli aika " huono" ja mies ihan mielellään otti minun vähemmän yleisen sukunimeni.

Meidän molempien mielestä perheellä pitää olla yksi yhteinen nimi, eikä miehisen miehen itsetuntoa rassaa vaikka se yhteinen olisi se naisen nimi.

Vierailija
4/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle tosi tärkeä.

Vierailija
5/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukunimeä ei myöskään ole ihan hirmuisesti (tällä hetkellä 51) ja minä ainoa joka pystyn nimeä meidän suvussa jatkamaan joten ihan siitä syystä. Miehelle tämä oli enemmänkin kunnia kuin pakko, ainakin sanoi näin.. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi