Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti avomiehen saa ulos asunnosta?

Vierailija
07.01.2018 |

Mies aloitti masennuslääkityksen joulukuun alussa (varsinaisesta hoidosta tosin ei ole mitään tietoa) ja on sen jälkeen menettänyt otteen täysin. Hän käyttää lääkityksestä huolimatta alkoholia säännöllisesti ja olettaa vain että minä hoidan häntä. Äskenkin alkoi raivoamaan kun en suostunut viemään ruuat sänkyyn.
Poistuin asunnosta ja olen nyt ravintolassa syömässä samalla kun kirjoitan tätä. Ollaan eletty avoliitossa, ja asunto on minun nimissä. Miehellä ei ole mitään kirjallista sopimusta siihen liittyen. Se on selvää että avoliittomme on tullut päätökseen eikä mies siis voi jatkaa asumista minun luona. Miten nopeasti saan hänet pihalle ja onko se vaikeaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että ellei juominen lopu tänään, asuminen loppuu huomenna.

Vierailija
2/4 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat, että ellei juominen lopu tänään, asuminen loppuu huomenna.

Itseasiassa asuminen loppuu riippumatta juomisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali, asiallinen puhe ei mene perille, soita isännöitsijälle tai huoltomiehelle. Jos asia ei ratkea heidän avullaan, soita poliisille.

Vierailija
4/4 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaali, asiallinen puhe ei mene perille, soita isännöitsijälle tai huoltomiehelle. Jos asia ei ratkea heidän avullaan, soita poliisille.

Joo mutta huoltomies tulee vain avaamaan ovia ja ottaa ilmoituksia esimerkiksi vesivahingoista. Isännöitsijälle ei voi soittaa lainkaan sunnuntaina.