Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät ihmisestä joka on aina 1-5 minuuttia myöhässä tapaamisista?

Vierailija
07.01.2018 |

Minusta ärsyttää. Ihan kun hänen aika olisi minun aikaa tärkeämpi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. narsistit ovat aina myöhässä.

Vierailija
22/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää etuajassa tulevat tai täsmälleen minuutilleen tulevat hieman. Mielestäni siitä tulee sellainen vaikutelma, että sillä ihmisellä on varmaan sitten kiire poiskin.

Kysytkö aina itse myöhässä paikalle tultuasi siltä toiselta, että kuinka monta minuuttia hän odotti sinua, jotta voit asiantuntevasti pahastua moisesta aikaisin tulemisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä ihan oikeesti jollain muutamalla minuutilla on? Itse oon yleensä 5-10 min myöhässä. Jos satun olemaan jossain ajoissa, ei mua haittaa ootella vaikka puolta tuntia, keksin sille ajalle jotain tekemistä. Keksikää muutkin!

Puoli tuntia? Mikä sinua vaivaa? Millaista elämää oikein elät? Jos puolella tunnilla ei ole merkitystä, tai edes kymmenellä minuutilla, niin jossain on jotain pahasti pielessä.

Kiitos kysymästä, ei mua mikään vaivaa. Otan elämän aika rennosti ja vietän myös aikaa sellaisten ihmisten seurassa. Mulla ei ole ikinä tarkkoja aikatauluja, mikä näkyy myös siinä, että vietän myös ihmisten kanssa pitkään aikaa. En todellakaan kyttää kelloa koko ajan, vaan keskityn hetkeen ja läsnäolemiseen. Ja olen kyllä ihan hyvässä työssä, toki sellaisessa, jossa on liukuva työaika. En varmaan voisi ollakaan enää muussa työssä. Mut joo, mun elämässä kaikki on oikein hyvin, pipoa ei kiristä koskaan! T. Tuo, jolle vastasit

Vierailija
24/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole mitään väliä jollain parin minuutin myöhästymisellä. Ei kai kaveritapaamisia noin tarkkaan ajoiteta? Töistä tai lääkäriajoilta yms ei pidä myöhästyä, mutta jos näkee noin muuten vain kaupungilla ja sovitaan, että nähdään vaikka klo 16, niin en todellakaan vahtaa kellosta, että onhan se kaveri nyt varmasti paikalla tasan klo 16.00, eikä minuuttiakaan yli. Ihan pimeetä tuollainen kyttääminen.

Vierailija
25/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Jos sovit kaverisi kanssa, että tapaatte jossain paikassa viideltä, niin sinulla menee herne nenään, jos kaverisi on siellä klo 17.01? Hän voi olla klo 16.59 siinä kadun toisella puolella suojatietä ylittämässä ja tunnollisesti odottamassa liikennevalojen vaihtumista punaisesta vihreäksi. Ja sinä nillität, että hän on myöhässä :D  

Vierailija
26/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kun kaveri tulee ajoissa. 

Vierailija
27/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaksunut keski-eurooppalaiset tavat. Siellä ei kukaan ole ajoissa, sellainen katsottaisiin epäkohteliaaksi.

Onneksi Belgia ei ole Keski-Euroopassa, täällä ollaan täsmällisiä.

Vierailija
28/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kveri on aina myöhässä, niin odotan sen minuutin ja sitten lähden. Menen läheiseen kauppaan, ostan elokuvalipun tms. mitä nyt teenkin ja annan kaverin odottaa. Pari kertaa on todella menty elokuviin niin, että hän istui rivillä 7 ja minä rivillä 5 ihan siksi, että hänen vaivautuessaan paikalle ei ollut enää kovin paljoa valinnanvaraa.

Vierailija
29/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min ei haittaa. Yksi sukulaiseni on säännöllisesti joka ikisestä paikasta 15-35min myöhässä. Se on ärsyttävää etenkin, jos hän on se, jolla on alkavaan teatteriesitykseen liput mukanaan. Hän yleensä ostaa kaikkien liput, koska on siinä aktiivisin ja huomaa kyllä olla ajoissa netissä varaamassa. Mutta sitten saan kireänä kelloa vilkuillen odotella häntä aulassa viimeiselle minuutille ja sen ylikin. Yleensä pääsemme saliin, kun alkumusiikki jo soi ja joudumme loikkimaan kaikkien muiden jalkojen ylitse paikoillemme.

Vierailija
30/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaksunut keski-eurooppalaiset tavat. Siellä ei kukaan ole ajoissa, sellainen katsottaisiin epäkohteliaaksi.

Niinkö? Minä taas edellytän että ollaan ajoissa paikalla.

Niin ja armeijassa oltiin etuajassa, mutta ei se elämä aina me niin.

Vierailija
31/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Belgia ei ole Keski-Euroopassa, täällä ollaan täsmällisiä.

En tiedä belgialaisista, mutta muualla Keski-Euroopassa asuessani illallisvieraat tulivat vähintään 15-30 min sovitusta ajasta. En sano, että olivat myöhässä, kun se oli normaalia siellä. Ainoastaan suomalaiset tulivat juuri sovittuun aikaan. 

Vierailija
32/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, trollitehdas puksuttaa.

Ensin pohdittiin työstä myöhästelyä, sitten vartin myöhästymistä ja nyt tämä.

On muuten sairaan mielenkiintoista!

Vierailija
33/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kveri on aina myöhässä, niin odotan sen minuutin ja sitten lähden. Menen läheiseen kauppaan, ostan elokuvalipun tms. mitä nyt teenkin ja annan kaverin odottaa. Pari kertaa on todella menty elokuviin niin, että hän istui rivillä 7 ja minä rivillä 5 ihan siksi, että hänen vaivautuessaan paikalle ei ollut enää kovin paljoa valinnanvaraa.

Et sitten viitsinyt ottaa lippuja teille molemmille? Vai onko kaveri sitä sorttia, ettei tiedä milloin maksaisi lipun takaisin?

Vierailija
34/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aikaoptimisti.

Vierailija
35/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo mitään. Yks mun läheisimmistä kavereista tapaa olla tunninki myöhäs. Aikani ooteltuani soitan että meinaako tulla. 'Joo kohta, mä oon Prismassa.'

Vierailija
36/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen edes näkee toisen myöhästymisen jonkinlaisena tärkeyskilpailuna? 

Vierailija
37/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä koska en todellakaan kyttää tai huomaa jotain 1-5min myöhästymisiä. En laske muutaman minuutin myöhästymistä myöhästymiseksi. Joitain kavereita on joiden kanssa sovin ajan aina tarkoituksella 15-30min aikaisemmaksi kuin tarkoitus, koska he ovat sen verran myöhässä lähes aina. Mutta kun sen tietää jo valmiiksi niin ei se ärsytä.

Aika ankeaa ja kireää taitaa olla sellaisten ihmisten elämä jotka jaksavat ärsyyntyä minuuteista.

Vierailija
38/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääki jatkossa alkaa sopia ihmisten kanssa että kello katotaan sitten netistä, ei puhelimesta.

Vierailija
39/39 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe voe, asuisittepa Etelä-Euroopassa...suomalaiset kelloontuijottajat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän