Haluatko kysyä jotakin 5400 euroa kuukaudessa ansaitsevalta valtion virkamieheltä?
Kommentit (89)
Mä tienaan saman verran, valtiolla myös, asisntuntijaduuni.
Miten pitkä työkokemus sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse kysyisit itseltäsi ensin?
Enpä osaa itseltä kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sinulla on parempi, tissit vai peppu?
Sitä pitää kysyä muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako seksikumppania ollut?
Töissä ei yhtään.
Entä muuten? Ei virastotyösi kiinnosta.
Useita.
Vierailija kirjoitti:
Netto?
Noin 3300.
Ootko mies vai nainen, ja jos mies, hiihditkö Kristaa kovemmin?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu vastata rasitteena samaa kuin 10 työtöntä.
Vierastan tuollaista rasiteajattelua, totta kai arvostan omaa työpanostani.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kulutat rahasi?
Olen siinä onnellisessa asemassa, että jää ylimääräistä, jotka sijoitan.
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 v.
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies vai nainen, ja jos mies, hiihditkö Kristaa kovemmin?
En pääse edes lähelle hänen hiihtovauhtiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö oikeasti koskaan mitään hyödyllistä kansan hyvinvoinnin edistämiseksi ja palkkasi eteen? Perustele.
Toki olen välillisesti tuottamassa palveluja, joita ilman kansalaiset ja elinkeinoelämä olisivat ongelmissa.
Onko sinusta meidän palkat oikein, olen itsekin valtiolla asiantuntija, palkka 2400. Toteutan ehkäpä juuri sinun palvelujasi asiakkaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö oikeasti koskaan mitään hyödyllistä kansan hyvinvoinnin edistämiseksi ja palkkasi eteen? Perustele.
Toki olen välillisesti tuottamassa palveluja, joita ilman kansalaiset ja elinkeinoelämä olisivat ongelmissa.
Onko sinusta meidän palkat oikein, olen itsekin valtiolla asiantuntija, palkka 2400. Toteutan ehkäpä juuri sinun palvelujasi asiakkaiden kanssa.
Suomessa palkkaerot ovat kuitenkin pieniä ja kuten totesin, yksityisellä sektorilla ansaitsisin enemmän. Pallkkani määräytyy työn vaativuuden ja suoritumiseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 v.
Okei, eli kutakuinkin sama, kuin minulla. Kauanko olet tehnyt nykyistä työtäsi, pidätkö siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 10 v.
Okei, eli kutakuinkin sama, kuin minulla. Kauanko olet tehnyt nykyistä työtäsi, pidätkö siitä?
Nykytyöpaikassani seitsemän vuotta, työ on mielenkiintoista, mutta vaativuuden vuoksi koen myös stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa palkkaerot ovat kuitenkin pieniä ja kuten totesin, yksityisellä sektorilla ansaitsisin enemmän. Pallkkani määräytyy työn vaativuuden ja suoritumiseni mukaan.
Tuskinpa. Julkkarin jengi ei ole haluttua yksityisellä. Mutta toki kannustan ajattelemaan noin, koska se tekee hyvää itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sulla on, työkokemus, tehtäväsi vaativuustaso? Luulenpa, että eroa löytyy näistä.
T. Ei ap, vaan se toinen saman tienaava
Saatko mielestäsi paljon vai vähän palkkaa?
Kuinka paljon työajastasi haukkaa hallinnolliset tehtävät ja pidätkö näitä tehtäviä järkevinä asiantuntijoiden itsensä hoitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä kuvittelet. Yksityisellä sektorilla sinulla olisi myös aivan erilainen tulosvastuu ja hyvin todennäköisesti jatkuvat YT-neuvottelut riesanasi. Kun eläkeikä alkaa lähestyä, tulisit mitä luultavimmin irtisanotuksi vaikka olisit omasta mielestäsi kuinka korvaamaton tahansa.
Mihin kulutat rahasi?