Kehtaako heti näin aamusta mennä ostamaan kaljaa ja sipsiä?
Kommentit (13)
Kehtaa toki mutta pitää tosiaan odottaa. Kerran olin näihin aikoihin kaupassa ja ajattelin ottaa samalla siiderin illaksi, kassaneiti veteli tuotteet läpi mutta kassakone ärähti siiderin kohdalla. :D
On tämä hassu maa.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaa toki mutta pitää tosiaan odottaa. Kerran olin näihin aikoihin kaupassa ja ajattelin ottaa samalla siiderin illaksi, kassaneiti veteli tuotteet läpi mutta kassakone ärähti siiderin kohdalla. :D
On tämä hassu maa.
Ainiin, minähän unohdin tämän koko aikarajoituksen. Moneltako alkoholia saa ostaa? Yhdeksältä?
No, aina kannattaa näköjään tulla mammapalstalta varmistamaan, muuten olisi saattanut vähän nolottaa kun jään nuolemaan näppejäni kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä hassu maa.
Ainiin, minähän unohdin tämän koko aikarajoituksen. Moneltako alkoholia saa ostaa? Yhdeksältä?
No, aina kannattaa näköjään tulla mammapalstalta varmistamaan, muuten olisi saattanut vähän nolottaa kun jään nuolemaan näppejäni kassalle.
Yhdeksältä joo. :)
Mene Viroon. Saat kymmeneltä. On se hassu maa :D
Kehtaa, etkä ole ainoa :) (näin sunnuntai aamuna)
Kehtaa kyllä. Osta nortit samalla.
Kaliaa minä ainakin menen hakemaan....kohta saa!!!!
Hyvin naamioituneena kehtaa. Useimmin kuitenkin kyttään kaupan nurkalla, että sinne tulee joku tuntematon, ja pyydän häntä hakemaan ne hyvää korvausta vastaan. Mitä paremmat vaatteet miehillä, sitä useammin kieltäytyvät. Naisilta ei kannata edes kysyä. Suuren pullonpalautussäkin kanssa kauppaan tulevat suostuvat ehdotukseen aina, usein aika pienellä palkkiolla.
Pukeudu siististi, osta sipsit ensin ja syö niitä odotellessasi. Näytä siltä, että vaimo on pakottanut ostoksille. Raskaana olevan mielihaluja voi leikkisästi syyttää kassalla maksaessaan.
Kehtaa, määkin oottelen että kello ois ysi. Kaamee kanuuna, pakko saaha pari loiventavaa keskiketterää :D
Miksi ei kehtaisi? Ajatteleeko sitä paitsi oikeasti joku, että ostokset tulee aina heti käyttöön tai että ostokset edes olisivat omaan käyttöön?
No ei kehtaa kun ei vielä saa.