kylläpä on lyhytmuistista porukkaa töissä meillä!!
Koko viime kesän en pitänyt päivääkään lomaa. Istuin tyhjässä toimistossa (valtion virasto) jossa ei käynyt asiakkaita eikä näkynyt henkilökuntaa.
Päivystin puhelinta,valmistelin syksyn projekteja kaikille. Koko syksyn painoin töitä.
Työkaverit harppoi huoneen ohi puolijuoksua ja huikkaili että "nähdään joskus elokuussa". Niinpä. Niillä on ne pitkät lomat ja ne otetaan käyttöön.
Joulukuun alussa jäin minä lomalle ja lensin Aasiaan. Vähän toista kuukautta siellä nautin auringosta. Kävin tuossa toimistolla kun nyt sitte alkaa arki taa ja työt.
Kukaan, stanan, kukaan ei edes KYSY mitään ja kaikki lähinnä näyttelee pitkää naamaa!
Pomo naureskeli muka-vitsikkäänä "ai en mä.muistanutkaan että sä aloitat taas". Vastasin että voi mä takaisinkin lentää.
-tun marttyyrit, pienipalkkaiset kateelliset nysvääjät. Käyvät ite jollain kuivanmaan mökeillä kesälläja syyslomalla kylpyläloma Virossa "ku se on niin rentouttavaa".
Olisi ollut kohteliasta edes kysyä että menikö kaikki hyvin.
Ja tosiaan olla näyttelemättä naamoja kun olin ihan vuodenvaihteenkin poissa.
Ja tosiaa asia oli tiedossa ja mun kesän töiden takia muiden ei tarvinnut korvaansa lotkauttaa toimistolle päin kenenkään.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No kyselitkö itse heiltä miten lomat meni. Taisit itse näyttää nyrpeää naamaa silloin kesällä heille.
Niin mutku se ihan eri juttu kun ap oli thaimaasessa.
No kyselitkö itse heiltä miten lomat meni. Taisit itse näyttää nyrpeää naamaa silloin kesällä heille.