MBTI-tyyppisi?
Kommentit (35)
Koko testi on muuten todettu epäpäteväksi. Teidän persoonallisuustyyppi on siis varma a n herkkäuskoinen.
Useimmiten testeistä tulee tuo INFJ.
INTJ minäkin, niin kuin varmaan suurin osa täällä, vaikka sitä väitetään harvinaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Koko testi on muuten todettu epäpäteväksi. Teidän persoonallisuustyyppi on siis varma a n herkkäuskoinen.
Ei se mitenkään epäpätevä ollut, vaan osui nappiin!
Vierailija kirjoitti:
OMOH.
Tuo on ylilaudan yleisin tyyppi.
Välillä eksyy tännekin ja jankuttaa miksi, miksi, miksi, miksi aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
INFJ
Mieheni on INFJ, itse olen INTJ.
INFJ on tosi erikoinen, syvällinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
ESFP
Sama täällä
Mikä järki listata noita kirjainlyhenteitä ilman sen kummempaa kommenttia, varsinkin kun koko testi on todettu huuhaaksi? Halutaanko tähän vain uskoa, samalla lailla kun on haluttu varauksetta uskoa johonkin verenpäästön hyötyihin tai Freudin ihmeellisimpiin teorioihin? Tai nykyään enkelihoitoihin?
Olen INTJ. Testin tekeminen sai minut ymmärtämään itseäni paljon paremmin.
Ystäväni on tehnyt nettitestejä ja luulee olevansa intj. Mutta kun luen tyypin kuvausta niin ei hänestä mitenkään saa tuota esiin. Ehkä tyypissä kiehtoo harvinaisuus ns."älykkyys" ja olisi jollain tavalla mystissä olla jotain näinkin erikoista.
Itse saan nettitestillä jonkun muun, mut tunnistan itsessäni myös halun olla sellainen sosiaalinen, miellyttämishaluinen, iloinen vaikka ehkä jonkun ammattilaisen testaamana saisin aivan muun tyypin.
ISTP