MBTI-tyyppisi?
Kommentit (35)
Entj olen tai entp, noi vikat on niin rajalla, että vaihtelee.
Hah, ihmiset yhä kuvittelet että noilla on jotain merkitystäkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Hah, ihmiset yhä kuvittelet että noilla on jotain merkitystäkin. :D
Ja sinä taas kuvittelet tietäväsi mitä ihmiset kuvittelevat. Minun ei tarvitse kuvitella mitään. Saan ihan oikean testitulosvastauksen. Kuvittele sinä sitten onko se totta vai ei ja uskonko siihen vai en ja merkitseekö se minusta jotain tai.
:D
INFJ täälläkin. Taidetaan viihtyä keskustelupalstoilla, kun kerran kaikkein harvinaisinta MBTI-tyyppiä on tässä ketjussakin paljon.
ENTP. Tosin olen sitä mieltä, että testillä voi ihan yhtä hyvin kuvata sitä, millainen haluaisi olla kuin mitä oikeasti on.
Minä olen saanut oikeastaan joka kerralla eri tuloksen. Ainoa kirjain, joka on joka kerta pysynyt samana, on I. Minkään tyypin kuvaus ei ole kuulostanut minulta.
IN-jotain. Kaksi viimeistä on mussa liian tasaväkisiä. Kaksi ensimmäistä on sitten aika äärimmäisiä, jos kuvauksia lueskelee tai jos teen testejä.
Enkä tiedä, mitä merkitystä näillä on. Hauskaa ajanvietettä näistä lueskelu on, mutta en usko, että ihmisiä voidaan lokeroida niin helposti. Ihmisen toimintaan ja ajatteluun vaikuttaa niin moni muukin asia kuin pelkkä persoonallisuus. Ekstroverttikin voi olla ujo ja käyttäytyä kuin joku introvertin stereotyyppi ja introvertti voi vaikuttaa puheliaalta ja sosiaaliselta. Ihminen voi oppia johtamistaitoja yms.
Vierailija kirjoitti:
ENTJ nainen.
Sama.
ENTJ nainen.