Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi pettäneensä vahingossa

Vierailija
06.01.2018 |

Oli tosi katuva ja pahoillaan, houkutus oli humalassa vienyt voiton. Olen itse 8. kuulla raskaana ja se on kieltämättä vaikuttanut seksielämäämme. Tulevan vauvankin takia on varmaan paras että katson sormien läpi erehdystä, koska kyseessä oli kuitenkin vain yksi kerta josta mies ei edes muista kunnolla mitään ja tosiaan vahinko eli ei ollut baarissa seuraa etsimässä. Lupasi ja vannoi ettei enää ikinä käy tuollaista vahinkoa ja haluan uskoa miestä. Mutta kun kerroin tästä kaverilleni mulle tuli tosi paha mieli kun kaverin mielestä teen pahan virheen. En mä vaan jaksa mitään vihaa ja kaunaa, tehty mikä tehty... Me kuitenkin rakastetaan toisiamme ja ollaan luvattu niin myötä kuin vastamäessä. Toivottavasti mies pääsisi pian asiasta yli.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö se panopuun siis selvinpäin mistä?

Vierailija
2/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun vikahan se oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi anteeksi neiti mutta munani osui vaginaanne. Ja taas. Oho ja taas....

Vierailija
4/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa pettäminen on mahdotonta. Onneton provo.

Vierailija
5/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, teit pahan virheen. Kun kerroit kaverillesi.

Vierailija
6/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sillä tavalla vahingossa ettei seuran hakeminen ollut tarkoitus. Ap

Vierailija
7/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa nyt testeissä käydä ennen kun te mitään harrastelette. Ja kannattaa myös muistaa, että miehellä voi myös olla nyt lehtolapsi.

Vierailija
8/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sukupuoli testeihin ja sassiin se sika! Ois oikeesti vaikeeta enää avata haaroja ihmiselle mikä on just dipannu johonkin likakaivoon ja nuollut ku koira sen värkin. Yööökk

Vierailija
9/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, teit pahan virheen. Kun kerroit kaverillesi.

Niinpä, ei olisi pitänyt sanoa mitään. Meille on kuitenkin vauva tulossa ja ihan hyvä avioliitto ollut aina, 8v yhdessä. En minä ihan helposti erotakaan haluaisi. Mies on hyvä aviomies aina ollut. Ap

Vierailija
10/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi sattuu humalassa tuollaisia "vahinkoja", voit luottaa häneen vain, jos hän lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan.

Vierailija
11/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa nyt testeissä käydä ennen kun te mitään harrastelette. Ja kannattaa myös muistaa, että miehellä voi myös olla nyt lehtolapsi.

Pitää käyttää kondomia testituloksiin asti varmasti myös. No taudit kyllä pelottaa kun on raskaanakin. Ap

Vierailija
12/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi sattuu humalassa tuollaisia "vahinkoja", voit luottaa häneen vain, jos hän lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan.

Mies käy baarissa tosi harvoin, onneksi. Koskaan ei ole ennen mitään tällaista käynyt. Ap

Vierailija
13/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita vahinkoja.... toivottavasti ei kuitenkaan ihan joka baari reissulla.

Vierailija
14/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mahdollisesti alkanut raskaus? Onko nainen jäljitettävissä vai jäättekö odottamaan mahdollista yllätystä?

Vierailija
15/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käy baarissa tosi harvoin, onneksi. Koskaan ei ole ennen mitään tällaista käynyt. Ap

Tai ennen tehnyt tahallaan mutta nyt lipsahtikin ihan vahingossa?

Vierailija
16/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko provo mies pettää Ap raskaana, aina yhtä hyviä5/5

Vierailija
17/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs mahdollisesti alkanut raskaus? Onko nainen jäljitettävissä vai jäättekö odottamaan mahdollista yllätystä?

On jäljitettävissä. Ap

Vierailija
18/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käynti ei haittaa, jos mies on kunnollinen kotona. Osta sille kuitenkin kondomeja, niin mies muistaa ennen vieraan naintia sinut, huomioivan ja välittävän vaimonsa.

Vierailija
19/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti samalla tavalla mutta selvinpäin. Oli vihainen mulle ja pettynyt omaan elämäänsä kun päätti pettää, meni yksin baariin ja suurinpiirtein valitsi sieltä vaan jonkun mimmin ja petti. Annoin anteeksi ja yhdessä ollaan edelleen nyt 5 vuoden jälkeenkin. 

Ja käy edelleen baareissa nykyäänkin kavereidensa kanssa, mutta uskon ja toivon että pettäminen on jäänyt. Ei ole ainakaan tunnustuksia tullut. 

Vierailija
20/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naispuolinen kaverini erehtyi kanssa kauan sitten alkoholin siivittämänä vieraaseen sänkyyn, kertoi miehelleen heti aamulla kun kömpi takaisin kotiin, oli vähän pakkokin selitellä myöhäistä kotiintuloa ja sai käsittääkseni anteeksi. Vuosia myöhemmin tosin, aivan salamana kirkkaalta taivaalta, se mies  sitten yhtäkkiä tempaisi ja ilmoitti haluavansa avioeron, ei kuulemma enää rakastanut. Kaverini jäi yksin kolmen lapsen kanssa ja oli miehelle aivan käärmeissään kun olisi voinut olla raskaanakin 4. kertaa miehen häipyessä kun eivät käyttäneet mitään ehkäisyä ja toivoivat - ainakin mun kaverin mukaan - lisää lapsia.

Mutta mun mielestä ei pidä erota jonkun pikkuvirheen takia. Jos nyt uskoo avioliittoinstituutioon ylipäänsä, niin kai niillä valoilla myötä- ja vastoinkäymisistä pitäisi olla jotain merkitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä