Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoisin löytäväni naisen josta pitää huolta

Vierailija
06.01.2018 |

Ei vahva ja itsenäinen nykynainen tarvitse mieheltään hellyyttä, silittelyä, rohkaisevia/kauniita sanoja tai lohdutusta. Miksi olisin ihmisen kanssa jolle en ole tarpeellinen? Motivaatio pyöreä nolla.

Olenkin päättänyt pysyä sinkkuna niin kauan kunnes löydän herkän naisen jota helliä ja josta pitää huolta.

M35

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itsenäisyys ja vahvuus poissulkevat hellyydenkaipuun, tarpeen lohdutukseen ja rohkaisuun välillä? Noitahan tarvitsevat kaikki välillä. Eikös se ole hyvä asia että nainen on itsenäinen, niin ei ole sellainen lompakkoloinen? 

Vierailija
2/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka tahtoo hoitaa lapsia kotona mahdollisimman kauan itse, eikä laittaa hoitoon vieraille,  saattaisi olla myös huolenpitoasi arvostava. Älä luovuta. Olet siinä iässä, että kannattaa vain jutella vastaantuleville herkän oloisille naisille ja laittaa vaikka treffi-ilmoakin nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole koko ikäänsä lompakkoloinen, jos hoitaa lapsia kotona, vaan arvottaa lastensa kanssa vietetyn ajan yli muun, kun vain rahaa perheen elättämiseen on riittävästi.

Vierailija
4/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen osa kuulostaa kuin etsisit jotain emotionaalisesti epävakaata henkilöä. Pitemmän päälle on kuule parempi, että kumppani on henkisesti kaikinpuolin vakaa. Muuten tulee raskas arki, kun yrittää kannatella sekä itseä että toista.

Vierailija
5/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka herttaista! Minä taas kaipaisin miehen, josta pitää huolta. Hoivavietti on hyvä olla, se kertoo henkisestä kypsyydestä.

Onnea kumppanin metsästykseen!

Vierailija
6/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok tahtoa nainen, joka uskaltaa olla haavoittuvainen ja näin päästä todistamaan hänelle, että ole luottamuksen arvoinen mies. Jotkut naiset ovat sairastuneet vahvuuteen, mutta mieskin voi olla vastaavassa tilanteessa eli kaivata naiseltaan tukea ja voiko sitä saada vahvuuteen sairastuneelta?

Vierailija
7/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on tänään vauhti päällä. Meinasitko tehdä kuinka monta avausta?

Vierailija
8/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on aika hyvät tulevaisuuden näkymät tässä asiassa. Minä en ainakaan tunne yhtään ihmistä joka ei rakkaalta kumppanilta kaipaisi hellyyttä, silittelyä, huomiota ja mitä muuta.

Vierailija
9/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin tuollaista miestä.

Vierailija
10/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä löytäisin tuollaisen miehen. Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
11/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itsenäisyys ja vahvuus poissulkevat hellyydenkaipuun, tarpeen lohdutukseen ja rohkaisuun välillä? Noitahan tarvitsevat kaikki välillä. Eikös se ole hyvä asia että nainen on itsenäinen, niin ei ole sellainen lompakkoloinen? 

Mutta se naisellinen vahvuus kun ei ole kovuutta ja kylmyyttä, kilpailua tai pärjäämistä. Itse ainakin ajattelen että miehen tehtävä on olla naisen emotionaalinen tuki ja kallio. Ap

Vierailija
12/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppisenä olisin kaivannut juuri noita. Ei ollut tarjolla. Oli pakko opetella olemaan ilman ja nyt olen jo niin tottunut olemaan ilman ettei enää pysty. 

Vierailija
13/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan enemmän tekoja kuin kauniita sanoja, mutta kai nyt suurin osa kaipaa kumppaniltaan hellyyttä ja tukea.

Vierailija
14/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ainaisesti vahva mieskään tarvitse huolehdittavakseen heikompaa osapuolta, kyllähän he tietävät muutenkin pärjäävänsä.

Vierailija
15/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se naisellinen vahvuus kun ei ole kovuutta ja kylmyyttä, kilpailua tai pärjäämistä. Itse ainakin ajattelen että miehen tehtävä on olla naisen emotionaalinen tuki ja kallio. Ap

No nämähän eivät ole vahvuutta vaan jotain ihan muuta. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi et halua pärjäävää naista, vaan naisen jota joudut kannattelemaan koko ajan. Miksi haluat riippuvuussuhteeseen?

Vierailija
16/17 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä mutta pärjäävä. Tarkoitan että selviän myös yksinkin. Olen tähänkin asti pärjännyt. Silti mies on mun tuki ja turva ja se vastaa jos joku mua yrittää mollata tarkoituksetta. Osaan kyllä itsekin olla jämäkkä. En ole mitenkään avuton tai riippakivi. Mutta tarvitsen miestä🙂

Vierailija
17/17 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella hyvä palkka, se voi jättää miehen ensimmäisen riidan jälkeen. Tällaisia naisia on nähty. Luulevat tutustuttaessa jopa vielä, että miestä kiinnostaa heidän hyvä palkka, titteli ja suoritukset. Ei miehiä sellainen kiinnosta. Tällaiset suorittaja-tittelinkipeät naiset ovat usein myös itsekkäitä.