Se mihin aikanaan ihastuit miehessäsi tai mikä sai teidät yhteen on myös se mikä saattaa teidät eroon
Näin olen joskus kuullut sanottavan ja minun parisuhteeni osalta pitää paikkaansa. Entä muilla?
Kommentit (31)
Mieheni on lihava ja kiinnitin häneen baarissa huomion kun hän tuli "vatsastapuhumaan" minulle. Eli mahaansa rutistelemalla muodosti läskeistään suun jolla lateli kuluneita iskurepliikkejä. Tähän ihastuin (joo, mulla on huono maku).
Mitenkähän ero hoituu mahalla 😃
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on lihava ja kiinnitin häneen baarissa huomion kun hän tuli "vatsastapuhumaan" minulle. Eli mahaansa rutistelemalla muodosti läskeistään suun jolla lateli kuluneita iskurepliikkejä. Tähän ihastuin (joo, mulla on huono maku).
Voih :D hatunnosto miehelle rohkeudesta! Tuokin toimii, kun tyyppi on oikea :)
Hmm.. Periaatteessa kun kaivaa syitä niin varmasti voi mennä näin. Kyseenalaistan ehkä ihastumisen komeuteen. Tarkoitan, että tässä ehkä tarkoitetaan jotain muuta kuin ulkonäköön ihastumista tai sitten kyseessä olisi esimerkiksi pinnallisuus/syvällisyys joka eroon vaikuttaa. Eksässä ihastuin itsevarmuuteen, erottiin kun kadotti sen johonkin ja alkoi uskoa, ettei ole tarpeeksi hyvä minulle. Nykyinen vei jalat alta, en oikein tiedä mihin tarkalleen ihastuin. Analysointi on hauskaa, kun ei ota sitä liian vakavasti. Hyvä aihe! 😃
Vierailija kirjoitti:
Sun tapauksessa joko miehen hassuttelu (heittää kaiken vitsiksi) tai miehen lihavuus (lihoaminen entisestään) koituisi sanonnan mukaan eroksi. En siis väitä, ette näin käy, mutta huomautin vain tuosta sanonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyt sen isoon mahaan. Siinä se.
Just näin. Ihastuin aikanaan miehen kylmänkliiniseen älyyn ja asioista stressaamattomuuteen ja nyt samat piirteet tuntuvat siltä, että se on itsekäs laiska kapakala.
ensitreffeillämmekin ryhtyi auttamaan toista ihmistä, joka oli juuri sillä hetkellä avun tarpeessa?
Ellei nyt joltain olis valtimo auki, niin sitten sanoisin, että "tämä olikin sitten tässä, kun ilmeisesti et pysty keskittymään meihin."
Juurikin näin kävi mutta syytä en halua kertoa, sen verran kivulias kokemus ja edelleen painin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin kävi mutta syytä en halua kertoa, sen verran kivulias kokemus ja edelleen painin asian kanssa.
Voimia sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
<3
Just näin, tätä tarkoitin.
Ap