Se mihin aikanaan ihastuit miehessäsi tai mikä sai teidät yhteen on myös se mikä saattaa teidät eroon
Näin olen joskus kuullut sanottavan ja minun parisuhteeni osalta pitää paikkaansa. Entä muilla?
Kommentit (31)
No ei kyllä. Exässä ihastuin komeaan ulkonäköön, komea hän on edelleen, ihan tosi hyvännäköinen. Silti erottiin :D
Mitä? Rakkaus? Johonkin ulkopuoliseen? 12 vuotta tiivistä yhdessäoloa, onnellisia ollaan, vielä :)
Miehen pitäisi alkaa haista todella pahalta, jotta se olisi eron syy.
Miten sen viisaus johtaa meidät eroon?
Se mihin ihastut, siihen vihastut -tarkoititko sitä?
Esim. puheliaisuus saattaakin pitemmän päälle alkaa harmittaan.
Minut koukutti aikanaan hyvä seksi mutta lopulta seksi tai oikeastaan sen puute ajoi eroon.
Joo, ihastuin sanavalmiiseen nokkeluuteen. Erottiin, koska käytti nokkeluuttaan minun mollaamiseen.
Tuskinpa. Ihastuin ja rakastuin mieheni huumorintajuun.
Olin ihan myyty empaattisuusesta ja keskustelutaidosta ja herkkyydestä mutta lopulta olisin kaivannut enemmän miehisyyttä. Vaihtoon meni.
Jep. Ihastuin koska oli itsevarma ja menevä(=biletettiin paljon). Nyt mies on juoppo ja vittuilee muille nostaakseen itseään jalustalle. Ei olla erottu tosin vielä, mutta ymmärrän apn pointin.
Mun ex oli komea ja tiesi aen toki itsekin. Ihastuin toki koko mieheen mutta ulkonäkö vaikutti tottakai. Halusin erota kun miehen komeus (ja sen tuomat lieveilmiöt) alkoivat syömään liikaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi alkaa haista todella pahalta, jotta se olisi eron syy.
Ihastuit aikanaan miehesi pahaan hajuun?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ihastuin koska oli itsevarma ja menevä(=biletettiin paljon). Nyt mies on juoppo ja vittuilee muille nostaakseen itseään jalustalle. Ei olla erottu tosin vielä, mutta ymmärrän apn pointin.
Itsevarma ja menevä ei todellakaan ole yhtä kuin bilettää paljon.
Mielestäni lääkärimies oli hyvä valinta mutta erottiin kun ukko oli aina töissä ja /tai väsynyt / liian stressaantunut. Työ meni perheen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma ja menevä ei todellakaan ole yhtä kuin bilettää paljon.
Pahoittelut epäselvästä ilmaisusta. Minä biletin paljon ja oli kiva löytää mies, joka oli yhtä menevä. Ihastuin siis siihen ominaisuuteen miehessä myös itsevarmuuden lisäksi. Meillä oli kivaa baarireissuilla ja festareilla, enää ei ole.
Mies oli aina ja on yhä uudessa suhteessaan erittäin lapsirakas. Kun en enää neljän jälkeen halunnut lisää lapsia lähti uuden matkaan ja nyt meidän yhteisillä lapsilla on myös neljä sisarpuolta. On edelleen hyvä isä.
Huomaavainen käytös....en ole vielä kyllästynyt, mun puolesta saa jatkaa samalla linjalla päivien päähän saakka. Toistaiseksi 15 v takana.
Ai miehen pituus? Tuskin se tuosta kovasti lyhenee.