Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä käsityön aiot tehdä seuraavaksi? Mikä oli edellinen?

Vierailija
06.01.2018 |

Ideoita pursuaa ja haaveilen tekeväni monia. Uutta lankatekniikkaa käyttäen olisi seuraava ja huivi. Edellinen sattui myös olemaan huivi, uudella tekniikalla sekin. Annoin joululahjaksi.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava käsityöni on itseni masturbointi suihkussa ja se tapahtuu ennenkuin vauvapalsta sulkeutuu.

Vierailija
62/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tein neulakintaat itselleni talveksi. Nyt on kesken ristipistotyö.

Ei taida moni muu mies vääntää näitä? Itse opin lapsena kun äiti opetti ja tykkäsin hommasta. Käsityöt rentouttaa. Kokeilen aina kaikkea uutta mielelläni. Haluaisin opetella nypläämään pitsiä, mutta välineet on kalliita. Ehkä teen joskus itse jotain, millä hommat sujuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onanointi varmaankin huomenna iltasella.

Vierailija
64/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ostatte yleensä langat ym? Ihan perus Novitaa vai jotain muuta?

Minä tilaan adlibrikseltä (hyviä tarjouksia ja isot valikoimat) ja Novitan verkkokaupasta. Joskus olen myös tilannut ja ostanut Tokmannista.

Vierailija
65/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida moni muu mies vääntää näitä? Itse opin lapsena kun äiti opetti ja tykkäsin hommasta. Käsityöt rentouttaa. Kokeilen aina kaikkea uutta mielelläni. Haluaisin opetella nypläämään pitsiä, mutta välineet on kalliita. Ehkä teen joskus itse jotain, millä hommat sujuisi.

Minun tädin mies neuloo ja virkkaa. Täti ei osaa kumpaakaan. Serkuilla oli lapsena usein isänsä tekemiä pipoja ja lapasia. En ole varma onko hän tehnyt myös ristipistoja, mutta pitsinnypläystä on ainakin kokeillut.

Vierailija
66/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tädin mies neuloo ja virkkaa. Täti ei osaa kumpaakaan. Serkuilla oli lapsena usein isänsä tekemiä pipoja ja lapasia. En ole varma onko hän tehnyt myös ristipistoja, mutta pitsinnypläystä on ainakin kokeillut.

Se on hienoa. Käsitöiden tekeminen on kuitenkin mukavaa ja hyödyllistäkin puuhaa. Olen huomannut, että miehetkin tekevät näitä vähän enemmän kuin ennen.

Joskus näin artikkelin käpypitsiä tekevästä miehestä, jonka isä oli kait opettanut poikaansa.

Vierailija
67/71 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan juuri nyt matonkuteita. Kesken on villatakki itselle ja villapaita lapselle, mutta kesällä ei tee mieli neuloa villaa.

Vierailija
68/71 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitteko vinkkejä jämälankakorin tyhjentämiseen, langat ovat ohuita kolmosen puikouilla neulottavia joten kärsivällisyyteni ei riitä mihinkään isoon projektiin.

Olisiko jotain sellaista työtä, jossa käytettäisiin yhtä aikaa useampaa ohutta lankaa?

ohis

Virkatut tossut, pohja akryylilangasta ettei luista.

Vierailija
69/71 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat joihin neulotaan kantapää ilman erillistä kantalappua. Kavennetaan ja lisätään silmukoita kantapäähän tehdessä. En tiedä mikä nimi sillä on?

Vierailija
70/71 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

If it fits I knit kirjoitti:

Siskolle tein Ullaneule -sivuston ohjeesta huivin, malli, jolla oli tuhottoman pitkä nimi. Seuraavaksi aion saada valmiiksi isän villapaidan, joka piti valmistaa jo tuokio sitten!

Jos kielitaitoa on ja haluaa selailla uusia ohjeita, projekteja ja vinkkejä, suosittelen tutustumaan Ravelry -nimiseen sivustoon. Neulojan ja virkkaajan aarreaitta!

Tuntuu vähän hämärältä, että pitää rekisteröityä Ravelryyn, ennen kuin saa sivustosta yhtään mitään tietoja. Eikö luulisi, että jonkinlainen esittely olisi paikallaan, ennen kuin antaa omia tietojaan sivuston käyttöön?

Vierailija
71/71 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina joku meneillään, mutta vain yksi kerrallaan. En kestäisi sitä, että olisi useita keskeneräisiä töitä. Nyt on iso ristipistotyö ollut kesken jo useita kuukausia, vaikka teen sitä lähes joka päivä. Edellinen käsityö oli pitsineuletakki mun aikuiselle tytölle. Tykkään neuloa, virkata, ommella ja kirjoa.

Mulla taas on aina useampi erilainen työ kesken. Isoon työhön ehtii kyllästyä, ja sitten se etenee hitaasti. Parempi tehdä välillä jotain muuta ja palata sitten sen ”kyllästyttävän” työn pariin. Tekemisessä pysyy ilo ja tulee enemmän valmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi