Kuinka omituinen olet?
Jokainen meistä on muiden mielestä jollakin tavalla omituinen. Tiedätkö sinä itse mikä on omituisin piirteesi?
-Itse epäilen että olen muiden mielestä altis puhumaan niitä näitä. Eli omituinen höpöttäjä.
Kommentit (50)
Se että jollain on ihan omanlaisensa kiinnostuksen kohteet (lain rajoissa) , ei tee kenestäkään outoa. Tai jos joku pukeutuu aina pinkkiin tai jos jollain on varpaita hipovat parrat. Ovat vaan omanlaisia. eivät outoja tai omituisia. Miksi joku jostain kiinnostuu erottuakseen, tai maskeeraa itsensä niin, siihen on melkein aina joku syy. Ei ole syntymä omituisia moniakaan:).
Riippuu keneltä kysytään. Suurimman osan mielestä olen ihan tavallinen. Ne, jotka ovat sanoneet oudoksi, ovat itse olleet vähän omanlaisiaan ja toisaalta myös pyrkineet erottumaan joukosta jollain tavalla.
Mulla on tänään vapaapäivä, mutta oon menos työpaikalleni 😃 Ja samoin huomennakin 🤪
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tällä vauva-palstalla kirjoittelevat ovat sisimmässään hyvin onnettomia.
En olisi siitä niin varma. Liikaa ihmisten kanssa on väsyttävää vältellen sitä ja täällä on mukavempaa välillä kuluttaa aikaansa jos on asiallista jutustelua.
Riippuu missä iässäkin ja elämäntilanteessa. Nuorena ei olisi aikaa ollut tämmöiseen, onneksi oli paljon parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn muuttamaan itseni näkymättömäksi sekunnin sadasosassa. Näen ihmisten ajatukset ja tunnetilat heti, silmät ovat sielun peili silmät eivät koskaan valehtele. Näen heti ihmisistä kuka mitäkin on.
Höpö höpö. Luulet vain.
En ollenkaan omituinen omasta mielestäni. Muilta en ole kysynyt koska ei kiinnosta muiden mielipiteet.
Minäminäminä. Suurin osa ihmisistä on aivan tavallisia, luulevat vain olevansa jotain.
Mulla on tapana tulla tänne lukemaan ihmisten juttuja.
Hetken kuluttua, tuntuu että minullahan on asiat oikeastaan ihan hyvin, olen asiallinen ja jopa älykäs.
Vauva palstalla on parantava vaikutus.
Olen saanut kokea että minua pidetään omituisena naiseksi.
En ole ns. naisellinen, en ole koskaan oppinut esim. meikkaamaan joten en tee sitä.
En halua lapsia enkä ole heistä kiinnostunut, en tosin inhoakaan. Saman tekeviä.
En käytä mekkoja kuin aniharvoin. En pyri miellyttämään miehiä, saman tekevää mitä minusta ajattelevat. Sopii myös naisiin.
En kulje lauman mukana vaan olen oman tieni kulkija. Kiinnostuksenkohteeni eivät ole samat kuin valtaosalla naisia. Liikun metsissä, en pelkää metsän eläimiä käärmeitä jne. En pelkää liata itseäni enkä joudu paniikkiin jos en pääse suihkuun muutamaan päivään.
Ulkonäöltäni minut tunnistaa naiseksi ja miesystäviä on ollut. Samanmielisiä miehiä kuin itsekin olen.
Rakastan asua yksin. Yksinolo on minulle elintärkeä asia. Hiljaisuus ja rauha on ihanaa.
En kerää luksusta ympärilleni enkä kaipaa enempää rahaa kuin sen mitä elämiseen tarvitsen. Ja elää voi ilman ilman hyvin montaa asiaa joita moni pitää niin elämän ja kuoleman asiana.
Olen melko introvertti mutta koska olen saIraanhoitja ammatiltani on kyettävä olemaan hyvinkin sosiaalinen. En pelkää ihmisiä, mutta vältän laumoja silloin kun se on mahdollista. Oma aika on elintärkeää.
Luonteeltani olen rehellinen. En siedä valheita, kieroilua, selän takana puhumista enkä tee sitä itse. En osaa imarrella enkä pidä siitä että minua yritetään imarrella. Ei tarkoita että olisin töksäyttelijä, jo ammattini takia on osattava sosiaalisen kanssakäymisen taitoja vaikken liian lähelle helposti päästä.
En ymmärrä koko kysymystä. Suomessa vedetän kaikki aina överiksi. Riittää, että ihmisellä on joku kiinnostuksen kohde ja heti on joku muovailemassa siitä häpeän aihetta, minkä seurauksena ihmiset katkeroituu ja tekee siitä koko identiteettinsä. Todella outoa.