Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka omituinen olet?

Vierailija
06.01.2018 |

Jokainen meistä on muiden mielestä jollakin tavalla omituinen. Tiedätkö sinä itse mikä on omituisin piirteesi?
-Itse epäilen että olen muiden mielestä altis puhumaan niitä näitä. Eli omituinen höpöttäjä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään mitä en välttämättä tarvitse .

Nautin nuukailusta ja tilien saldosta.

Saa haukkua en välitä mitä muut ajattelee.

*♡*

Vierailija
2/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin omituinen, etten päässyt edes siihen Röllin kuuluisaan kerhoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin ennen vauva palstan löytymistä itseni omituiseksi. Nyt olen jäänyt koukkuun vauva palstaan ja ajattelen itsestäni, että olen ihminen niinkuin muutkin. Pystyn paremmin itse analyysiin ja huomaan etten olekaan niin erikoinen, kun mitä luulin olevani. Yksi erikoinen piirre minussa voisi olla että olen välillä hidas ja omissa ajatuksissa.

Vierailija
4/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin ennen vauva palstan löytymistä itseni omituiseksi. Nyt olen jäänyt koukkuun vauva palstaan ja ajattelen itsestäni, että olen ihminen niinkuin muutkin. Pystyn paremmin itse analyysiin ja huomaan etten olekaan niin erikoinen, kun mitä luulin olevani. Yksi erikoinen piirre minussa voisi olla että olen välillä hidas ja omissa ajatuksissa.

Minäkin pidin itseäni omituisena, kunnes löysin tämän palstan… :)

Vierailija
5/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulkaa Suomessa voi olla omituinen, sehän on vastoin EU:n direktiivejä - pitää vaan olla erottautumatta massasta ja ajetella samoin, kun Yle, Il, IS ja HS  ym valtakunnanpäämediat ajattelevat.

Vierailija
6/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika originelli mummo ja pärjään hyvin lasten kanssa. Kodissani on lapsille paljon ihmeteltävää ja kaikkeen saa koskea 😊

Toki jotain rajojakin asetan kuten yleensä lapsille pitääkin.

● Sängyssä ei hypitä

● Ruokapöydässä käyttäydytään kunnolla

● Kädet pestään kotiini tullessa ulkoa ja ennen ruokailua

● Lupa kysytään, jos haluaa jotain

Muuten saavat olla vapaasti.

Vierailija
7/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omituinen siinä mielessä että muiden mielipiteet eivät hetkauta minua lainkaan. Teen vaan itse mitä tykkään enkä huomioi hirveesti muita ku miestäni.

Vierailija
8/50 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omituinen siinä mielessä että muiden mielipiteet eivät hetkauta minua lainkaan. Teen vaan itse mitä tykkään enkä huomioi hirveesti muita ku miestäni.

Sama täällä tuohon teen vaan itse mitä tykkään enkä huomioi hirveesti muita. Se loppuosa ei sovi koska mulla ei ole miestä. Eikä tule.

Lisäksi: -En juo alkoholia. Ei vain maita eikä huvita.

- Olen avoin ja utelias uusille asioille ja paikoille. Rakastan matkustaa ja tutustua uusiin erilaisiin ihmisiin.

- Haluan tehdä työtä. En pysty elämään loisimalla.

- En käy baareissa.

- Elän ulkomailla, tällä hetkellä kolmas maa. En pelkää muutoksia ja uusia kulttuureita.

- Olen erittäin päättäväinen ja määrätietoinen. Pärjään aina koska en anna periksi.

-Rakastan elämää ja olen tyytyväinen itseeni vaikka en olekaan täydellinen millään muotoa.

Vierailija
9/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
10/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, vaan muut.

Vierailija
11/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä tuohon teen vaan itse mitä tykkään enkä huomioi hirveesti muita. Se loppuosa ei sovi koska mulla ei ole miestä. Eikä tule.

Lisäksi: -En juo alkoholia. Ei vain maita eikä huvita.

- Olen avoin ja utelias uusille asioille ja paikoille. Rakastan matkustaa ja tutustua uusiin erilaisiin ihmisiin.

- Haluan tehdä työtä. En pysty elämään loisimalla.

- En käy baareissa.

- Elän ulkomailla, tällä hetkellä kolmas maa. En pelkää muutoksia ja uusia kulttuureita.

- Olen erittäin päättäväinen ja määrätietoinen. Pärjään aina koska en ann

Itsetuntosi on kunnossa. Sen selittää se, että olet asunut paljon muualla kuin Suomessa. Olet poikkeava Suomessa, koska suomalaisilla harvemmin on hyvä itsetunto, kun ihmiset poljetaan maahan. Palstallakin aina lyötyä lyödään.  Olemme maailman onnellisin maa, jossa on maailman huonoiten voiva kansa.

Vierailija
12/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen, mutta onnellinen :D

Vierailija
13/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ohmia potenssiin neliöjuuri 670 luksista, jaettuna 40 miljoonan  56 unssin painoisen tsetse-kärpäsen kakoista tehdyn ongenpainon tuottamalla hyödyllä

Vierailija
14/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elämäni varrella saanut useasti kuulla olevani "tosi korrekti" ja "hyvin fiksutapainen" jopa ilmeisesti niin että se ärsyttää joitakuita.

Yks työkaveri kerran huuteli minusta yhdelle uudelle työkaverille että "ei se oo oikeesti noin korrekti kun miltä se vaikuttaa, yhtälailla ryyppää ja rellestää kun me muutkin" 

Monet tuntuvat jotenkin kavahtavan seuraani, tai minusta pidetään, mutta kukaan ei oikein osaa olla rento seurassani. 

En mitenkään yritä olla korrekti tarkoituksella, mutta koen olevani ujo ja itse en osaa oikein olla rento ihmisten seurassa, ja tämä varmaan sitten saa minut käyttäytymään jotenkin yliasiallisesti. Yritän kyllä paljon hymyillä ja rennosti höpöttää, mutten ilmeisesti onnistu siinä, ja vaikutan siis ilmeisesti omituisen korrektilta. 

Vierailija
15/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin omituinen, etten päässyt edes siihen Röllin kuuluisaan kerhoon...

Minä taas juuri ajattelin, että olen kyllä kerhoainesta. 

Vierailija
16/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn muuttamaan itseni näkymättömäksi sekunnin sadasosassa. Näen ihmisten ajatukset ja tunnetilat heti, silmät ovat sielun peili silmät eivät koskaan valehtele. Näen heti ihmisistä kuka mitäkin on.

Vierailija
17/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stereotyyppinen mummo. Olen siis monien mielestä outo. Mutta taiteilijathan on.

Vierailija
18/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tällä vauva-palstalla kirjoittelevat ovat sisimmässään hyvin onnettomia.

Vierailija
19/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun latinaa ja hieman koine kreikkaa. Osaan lukea ja hieroglyfeja ja nuolenpääkirjoitusta. Syön kotona viinirypäleitä hopeiselta sisältä kullatulta vadilta. Makaan italialaisella nahkasohvallani ja olen työtön hyvin ammattitaitoinen hitsari ja puualan artesaani. Haaveenani on reissu maailman ympäri 1800 luvun purjelaivalla. Olen historiafriikki ja mielestäni kauneimmat naiset ovat kirjaston ja museon tytöt. Nuorempana kävin yhden Suomen huippuopettajan opissa nyrkkeilemässä, sitten siirryin filippiiniläisiin taistelulajeihin, jotka kehitettiin espanjalaisten tultua sinne, eli keski-aikaisen miekkailun kehitetty versio. Ja olen kristitty, mutta enemmän ehkä gnostikko, en kuitenkaan sellainen gnostikko mitä nykyään ymmärretään, vaan enemmänkin Tien kulkija, joka pyrkii noudattamaan Jeesuksen ja Paavalin oppeja ennen kuin kristinusko otti vallan. 

Vierailija
20/50 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin omituinen, että mä olen suorastaan tavallinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä