Sinä ÄÄLIÖ joka nyt perjantaina 5.1. Klo 20.30 räjäyttelet raketteja vuosaaressa !
Juuri paukahti kuudes. Koira loikkasi tutisevana sohvalle kylkeen. Pauke alkanut heti myynnin alettua. Koira ripuloinut siitä lähtien. Uusivuosi oli VIISI PÄIVÄÄ SITTEN ! Rääkkääjät! Kahdeksan tuntia MENISI päällä seisten mutta VIIKKO! Kakaranneko tuolla jysäyttelevät? Vai aikuiset ihmiset? Mikä ihme vaivaa!
-maaseudun kutsu (löytyy töitä tai ei)
Kommentit (41)
OK, sorry, olen vähän dille.. Lopetan heti.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, mikä sitä sun koiraa vaivaa?
Turha alapeukuttaa. Meillä on kaksi koiraa, jotka on opetettu pennusta saakka paukkeeseen ja meteliin. Eli kun ei olla kiinnitetty itse mitään huomiota ja hössötetty ihan paniikissa, koiriakaan ei kiinnosta. UV-aattona herkkuluut suuhun, ikkunat ja verhot kiinni ja Netflix pauhaamaan. Toimii aina. Viimeinen iltalenkki heti jo 01:00 aikaan vaikka paukkuukin vielä.
Vierailija kirjoitti:
OK, sorry, olen vähän dille.. Lopetan heti.
No kiitos nyt vain sinullekin, pakko oli purkaa kun lähellä kävi etten lähtenyt ääntä kohti... Eläinparat, ei ole omani ainoa. Tulityökortti pakolliseksi rakettien lähettämiseen, paukut pois alaikäisiltä (OIKEASTI), verot tiukemmaksi jne... Käytöstavat!
Ap
Siivoatko koiran kakat sisältä, vai annatko lumen vain peittää ne?
Mee itse sinne metsääs koirinees! Kyllä vapaassa maassa paukutella saa!
Mitä tänne valitat? Olisit heti soittanut poliisit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa. Meillä on kaksi koiraa, jotka on opetettu pennusta saakka paukkeeseen ja meteliin. Eli kun ei olla kiinnitetty itse mitään huomiota ja hössötetty ihan paniikissa, koiriakaan ei kiinnosta. UV-aattona herkkuluut suuhun, ikkunat ja verhot kiinni ja Netflix pauhaamaan. Toimii aina. Viimeinen iltalenkki heti jo 01:00 aikaan vaikka paukkuukin vielä.
Kaikki on kokeiltu. KAIKKI. Viime uv O.k.koska oli kaltaistaan seuraa jotka kylmähermoisempia. Me ei edes vietetä uutta vuotta mitenkään ihmeellisesti, normimeno mutta paukkeen alettua ei lähde ulos kantamallakaan. Menee kyllä kylppäriin tarpeilleen kun on kerrassaan pakko, aivan luimussa sen jälkeen kun kuitenkin ollut sisäsiisti pennusta pitäen. Mutta kun ei niin ei.
Täälläpäin ainakin venäläisille (jotka juhlivat joulua joskus näillä main)hotellit ym järjestävät ilotulituksia harva se ilta. Täällä on varmaan oikeita koiria eikä mitään nyrkillä tapettavia kainalokarvoja kun eivät hypi seinille.
Sori. Just synnytin kolmoset tossa puistossa luonnonmukaisesti ja nyt doulan kanssa hieman juodaan skumppaa, poltetaan jointtii ja ammutaan raketteja lisääntymisen kunniaksi.
Sorry, siellä on intialaiset häät ja nehän kestää päiviä ellei viikkoja. Luvat hankittu räjähteihin.
Hahhah tyhmä koira, toivottavasti paskantelee sohvalle.
t. paukuttelija
Vuosaaressa ilmeisesti lapsukaiset juhlii vieläkin, olisko samaa sakkia kun ne piltit jotka ampu tahallaan ihmisiä päin aattona, vaikkei se tapahtunutkaan vissiin täällä vanhassa jossa on nyt joka ilta räjäytetty ainakin yksi paukku.
Oli mutsin 60v synttärit. Jos sun puudelis nyt vauhkoontu, niin anteeksi. Lupaan paukuttaa myös tänään myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Sori. Just synnytin kolmoset tossa puistossa luonnonmukaisesti ja nyt doulan kanssa hieman juodaan skumppaa, poltetaan jointtii ja ammutaan raketteja lisääntymisen kunniaksi.
Mut lähetään just keskustaan bailaamaan, et loppuu ihan heti. Viimenen raketti vielä.
Unohdin kimmastuksissani hetkeksi missä olen. Jos nyt kuitenkin tätä sattuisi lukemaan joku jota kiinnostaa edes muodollisesti toisten huomioiminen sekä laki ja järjestys, pyydän mitä nöyrimmin kaikkien lemmikki-sekä luonnoneläinten puolesta keskittämään ilotulitteet sallittuun aikarajaan, kiitos.
Ap
Roihuvuoressa on kanssa yksi idiootti liikkeellä.
Kiitos kaikkien niiden puolesta, joita kaupunkialueella vastuuttomat koirien irrallaan pitäjät v*tuttav*t.