Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se ruiskiminen nyt niin hankalaa?

Vierailija
05.01.2018 |

Mikä siinä voi olla niin vaikeeta, että jos on sovittu, että mies laukeaa rinnoille, niin silti on naama tahmassa? Jos joskus haluan ottaa suuhun, niin vahingossa lentääkin vähän pitkin hiuksia. Luulisi että vatsalle sentään osuisi, mutta silti jotenkin saadaan koko ympäristö sotkettua.

Ei sillä, ettenkö muuten nauttisi, kun mies laukeaa päälleni. Haluaisin kuitenkin kaiken vaikka siihen vatsalle, eikä puolta pitkin lattioita.

N25

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidon puutetta. Saanko tulla näyttää kuinka tarkasti ruiskin?

Vierailija
2/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo harjoituksen puutetta lienee. Itse osuin parhaimmillani takkahuoneen klinkkerin reunalta n. 4,5 metrin päästä koko lastini takan tuhkaluukusta (15x8cm) sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hirvimettällä 400 metristä hirveen osun sivutuulessakin.

Vierailija
4/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin kysyn monesti vaimoltani, notta saisko tulla tisseille. Lupa toki heltiää, mutta oon niin kiero, että teen kaikkeni saadakseni oikein kunnon ruiskaukset, jotka helposti lentävät kasvoille asti. Sitten yhdessä päivitellään, että miten se noin naamalle lensi? Onpas posket ja huuletkin mällissä...

Vierailija
5/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll se välill on vaikee ohjata niitä oikeeseen osoitteeseen.Jos on kauheet paineet.Ite yritän laukee häpy kummulle .Ja sitä.sitt hieron kyrvällä klittaa..M35

Vierailija
6/6 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla N25:n erinomaisuuttakin, että näin pääsee käymään. Se yllättää välillä itsenikin, kuinka oikein kiihottuneena kuti lähtee aiottua ylemmäs ja tuplavoimalla.

On se varmaan jokaisen miehenkin joskus yllättänyt, kun on pitänyt kunnon paineita masturboida pois ja suunnitelma oli siististi ampua omalle vatsalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan