Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krista Muhonen ja plagioiminen

Vierailija
05.01.2018 |

Mielipiteitä?

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe... En ole muhosen fani, mutta siitäs sait!

Vierailija
4/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä surullista. Krista selitteli mystoryssaan, että kaveri on hänelle tekstin lähettänyt ja pyytänyt tekemään aiheesta videon. Krista siis luuli, että teksti oli kaverinsa kirjoittama. Kliseisin hätävale ikinä :D

Jos tää kaveri oikeesti olis olemassa, Krista varmaan vois laittaa screenshotin siitä viestistä.

Vierailija
5/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
6/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin tota ”se oli mun kaveri!”-tekosyytä joskus 10-vuotiaana

Vierailija
7/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Katri Manninen se tässä teki itsestään todella hölmön. Diagnosoi Kristan parin katsomansa videon perusteella persoonallisuushäiriöiseksi omalla videollaan ja Katri muka joku hyvinvointiguru, my ass. Vähän voisi aikuinen nainen miettiä, mitä videoillaan laukoo ihmisestä, joka voi jo muutenkin huonosti. Mutta Katrin kaikki ajatuksethan ovat aivan valtavan upeita ja uniikkeja - kukaan maailmassa ei ole koskaan aiemmin ajatellut niin kuin Katri ajattelee. 

Vierailija
8/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo Katri Manninen se tässä teki itsestään todella hölmön. Diagnosoi Kristan parin katsomansa videon perusteella persoonallisuushäiriöiseksi omalla videollaan ja Katri muka joku hyvinvointiguru, my ass. Vähän voisi aikuinen nainen miettiä, mitä videoillaan laukoo ihmisestä, joka voi jo muutenkin huonosti. Mutta Katrin kaikki ajatuksethan ovat aivan valtavan upeita ja uniikkeja - kukaan maailmassa ei ole koskaan aiemmin ajatellut niin kuin Katri ajattelee. 

Krista on kyllä itse videoillaan avoimesti kertonut persoonallisuushäiriöistään yms diagnooseistaan, mutta sulla on kyllä pointtia.

Vierailija
9/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa Kristan valheet paljastua ehkä pikkuhiljaa sen faneillekin... Mutta ei kyllä yhtään yllätä tämä, Kristan videot on täynnä pelkkää valehtelua ja keksittyjä tarinoita, joihin Krista etsii netistä "inspiraatiota" minkä kerkiää.

Vierailija
10/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se itse Krista alapeukuttamassa täällä? :D

Vierailija
11/19 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Kristan valheet paljastua ehkä pikkuhiljaa sen faneillekin... Mutta ei kyllä yhtään yllätä tämä, Kristan videot on täynnä pelkkää valehtelua ja keksittyjä tarinoita, joihin Krista etsii netistä "inspiraatiota" minkä kerkiää.

Mistä voit tietää, että valehtelee? Ei noita raiskausjuttuja yms voi kukaan muu tietää ku se itse.

Vierailija
12/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristahan on myöntänyt olleensa (olevansa) patologinen valehtelija.

Vierailija
13/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin kanavalla video molemmista juttelemassa keskenään. Krista siis mitä ilmeisemmin myönsi valehdeleensa tuosta kaverijutusta. En ymmärrä miksi ei vaan heti sanonut totuutta ja myöntänyt tehneensä väärin.

Vierailija
14/19 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista on niiiiin nolo tapaus! :D

Vierailija
15/19 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopulta koko juttu oli Kristan vaarin vika :D

Voi helvetti mihin tää maailma on menossa tämän tubehysterian kanssa.

Vierailija
16/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

krista täällä itse kirjoittelemassa :D

Vierailija
17/19 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asia on, että jutteluvat keskenään. Saivat sovun aikaan ja kaikki heidän välillään hyvin. Ei nyt kovin kummoinen draama ollut. Tosin itse Katrina olisin ottanut suoraan yhteyttä Kristaan ilman mitään nöyryytysvideoita ensin. Itselläni on tapana puhua ihmisten kanssa ihan henkilökohtaisesti, eikä lähteä nöyryyttämään ensin julkisesti.

Vierailija
18/19 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi myöhään kommentoin mutta todella loukkaavaa Kristan kaikkia kavereita kohtaan sanoa että se oli hänen kaverinsa joka kertoi tekstin hänelle. Omasta mielestäni saisi kaikki kaverit jättää kristan aivan yksin jos oikeasti kehtaa syyttää täysin syyttömiä ihmisiä omista virheistään. Urgh..!

Vierailija
19/19 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi