Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä miten joku uskaltaa polttaa vuosikymmeniä tupakkaa eikö häntä pelota keuhkosyöpä

Vierailija
05.01.2018 |

Itse nuoruudessani poltin pari vuotta n. 3-5v

Sekin hirvitti jälkikäteen. Päivittäin meni puoli askia- aski.

En käsitä kuinka joku uskaltaa polttaa vuosikymmeniä pelkäämättä

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko että keuhkosyöpä sattuu omalle kohdalle.

Vierailija
2/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämästä selviä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa on turha pelätä. Joidenki osa on polttaa ja kuolla. Elämä on mieletöntä, mutta meillä kaikilla on osamme ja sen jälkeen ollaan tähtipölyä. Joten miksi pelätä?

Vierailija
4/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä en koskaa polttannu tupakan tupakkaa :).

Kumpa te savuttelijat katoaisitte :)

Vierailija
5/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, että sinussa tupakoimattomassakin tapahtuu solutasolla tänään miljoonia mutaatioita, joista joku voi johtaa syöpään.

Vierailija
6/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat vetoavat siihen, että kaikki eivät kuitenkaan saa keuhkosyöpää. On niitä, jotka polttaa sata vuotta. Ja muita terveysintoilijoita, jotka kaikesta huolimatta kuolevat syöpään nuorena.

Vierailija
7/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran savuttomien ja muutenkin terveellisesti elävien ihmisten sairastumisia ja jopa kuolemisia on tullut seurattua, että ehkä itsekin pitäisi elää ja nauttia eikä valita aina "oikein"

Vierailija
8/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua pelottaa. Oon alottanu polttamisen 12-vuotiaana, lopetin kymmeneksi vuodeksi, kun sain lapsia. Sittemmin ole aloittanut uudestaan. Parin kolmen kuukauden taukoja on ollut, mutta aina tuo syöpäkääryle on luikerrellut elämääni. Normipäivänä poltan 3-5 tupakkaa, jos otan alkoa, menee 2 askia..Todellakin olen varma, että tähän kuolen. Mutta...

Vierailija
9/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta ja toivon, ettei lapseni koskaan polta. En silti ala moralisoimaan muita polttajia, koska se ei ole rikollista ja aikuinen tietää, mitä tekee.

Vierailija
10/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, sama se, polttelen, ja niille jotka sanovat, että sehän on suuri menoerä

yhteiskunnalle jos sairastun keukosyöpään, olen maksanut veroja 40v.

joten siihen rahaan nähden jotai hoitoa sietääkin saada.

Ei lapsia, joten ei kersojen koulutus kustannuksia, ym, ei autoa joten isoja

moottoriteitä ei ole vuokseni joutunut rakentamaan, kinttupolkuja olen

kulkenut, kuolen kun kuolen. vittuako se kellekkään kuuluu. Hä.

Vierailija
11/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät kuolemaa? Eläisitkö mieluummin 50v niinkuin itse haluat ja nautit vai 90v aina peläten ja tehden niinkuin muut vaativat ja "tulisi elää"?

Vierailija
12/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai keuhkoahtaumatauti.... köhistään tupakkayskää eikä tajuta missä kunnossa keuhkot ovat.

Vierailija
13/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niitä näytä pelottavan myökään hitaasti kiduttava keuhkoahtaumatauti ja valtimokovettumatauti (sydänkohtaukset ja raaja-amputaatiot). Monia muitakinnolisi mutta tässä nämä yleisimmät.

Vierailija
14/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä hävettää näin jälkikäteen se hirveä löyhkä mille haisin, kun vielä poltin.

Vierailija
15/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämästä selviä hengissä.

Aivan,mutta on helpomiakin tapoja kuolla kuin tukehtua. Keuhkoahtaumaan myös tukehtuu .

Vierailija
16/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan vuoden kuluttua ollaan kaikki kuolleita.

Vierailija
17/76 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni kuoli 2kk sitten keuhkosyöpään. Oli polttanut tupakkaa 17vuotta. Kuoli kolmekymppisenä :(

Vierailija
18/76 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veljeni kuoli 2kk sitten keuhkosyöpään. Oli polttanut tupakkaa 17vuotta. Kuoli kolmekymppisenä :(

Järkkyä. Isäni menehtyi samaan sairauteen alle seittemän kymppisenä. Poltti vuoskymmenet ,mut oli tumpannut joitain vuosia aiemmin.

Vierailija
19/76 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten ihmiset kulkee autoissa joka päivä eikä pelkää liikennekuolemaa. 

En käsitä miten ihmiset yleensäkään liikkuvat missään liikenteessä eikä pelkää kuolevansa.

En käsitä miten ihmiset syö sokeria ja rasvaa eikä pelkää että suonet tukkeutuu.

En käsitä miten ihmiset juo alkoholia eikä pelkää kuolevansa maksakirroosiin.

En käsitä miten ihmiset jaksaa stressata jonninjoutavista peloista eikä pelkää että se vähäkin elämä jää elämättä.

Vierailija
20/76 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät kuolemaa? Eläisitkö mieluummin 50v niinkuin itse haluat ja nautit vai 90v aina peläten ja tehden niinkuin muut vaativat ja "tulisi elää"?

Mutta kun se tupakkakin tappaa harvan seisovilta jaloilta ja yhtäkkisesti - harvaa sellainen pelottaisi. Todelliset seuraukset ovat usein pitkäkestoinen monisairaistelu ja ehkä pitkäkin ikä pahimmillaan toisten ihmisen avun ja hengityskoneen varassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme