Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Tuo brasilialainen lauloi varman päälle. Ei siis ihme että muut ei kääntyneet.
Enskaudelle jos sellanen tulee niin kaikki tuomarit vaihtoon!
Ihanaa, että hänellä on hyvät välit siskoonsa :) Mutta tämä esitys ei nyt oikeen iske
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti, osaisinpa minäkin laulaa varman päälle siten että se kuulostaa tuolta.
verratkaa vaikka tähän seuraavaan
Vierailija kirjoitti:
Esitys ei säväyttänyt.
Miten kolme kääntyy tälle (laulaa epävireisesti korkeissa kohdissa), mutta äsköselle todella hyvälle miehelle eivät kääntyneet.. en kestä enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti, osaisinpa minäkin laulaa varman päälle siten että se kuulostaa tuolta.
verratkaa vaikka tähän seuraavaan
joka sai kolme tuolia kääntymään...
argh
Siis mitä vittua? Ihan epävireinen ja Redi kääntyy. Alkaa tulla Idolsin alkukarsinnat mieleen. Surkea taso tällä kaudella
onko Redrama kaljuuntumassa, vai miksi sillä on aina pipo päässä?
Melkein kaikki menee Redille jos saa valita.. Ollille ei kukaan ja Tonille jos saa puhuttua ne ympäri.
Vierailija kirjoitti:
onko Redrama kaljuuntumassa, vai miksi sillä on aina pipo päässä?
Mitä väliä?
Nyt ei kukaan ole vielä tässä jaksossa erottunut ja todella säväyttänyt tasollaan ja taidoillaan. Vähän on tasapaksua.
Oho. Näin tämän miehen lapsuuskuvat ennen nykyistä olemusta (olin haastattelun alussa keittiösä) ja yllätyin! Lapsuuskuvista päätellen en olisi osannut kuvitella pitkiä hiuksia ja partaa. :)
Tällä kaudella ei ole tainnut yksikään rokkari päästä jatkoon? Ikävä Monroeta!
Höh,olis nyt vähän enempi rokannu.
Mä olen jaksosta toiseen pettynyt siihen et kukaan ei uskalla valita mitään erilaista. Kaikki valitut ovat olleet saman genren edustajia. Jatko tulee oleen todella tylsä.
Ja seuraavalle käännytään aivan varmasti.
niinku mutku fiilikset ja sit niinku jäin oottamaan että se kiekaisee kovaa ja korkeelta vaikkei se kappaleeseen kuulukaan kun muuta en musasta tajua ja mussun mussun...
Ehkä tuonne pitäisi ruveta palkkaamaan laulajan sijaan säveltäjiä valmentajiksi?