Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Omituisesti monkuen lauloi ja ÀÀnsi englantia tÀmÀ punaliivi. Luuli olevansa parempi kuin olikaan. Turhaa kikkailua, kun perusasiat ei edes olleet kunnossa.
Mun mielestÀ hyvÀ ÀÀni, tumma ja vÀhÀn kÀhee. Eikö tuomarien tehtÀvÀ ole sitten ohjata oikeaan suuntaan?
EnsimmĂ€isen laulajan nimi ĂkkiĂ€ nyt
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos tota tuomarien mölinÀÀ ja lauleskelua ei soitettaisi noiden laulajien esityksen pÀÀlle, ainakaan noin lujaa ettÀ se peittÀÀ tuon laulajan ÀÀnen.
Sillon alussa ei tehty niin. Jostain syystÀ tuotantotiimi kuvittelee, ettÀ me halutaan kuulla niiden heitot, tai sitten omaisten liikutukset.
Itse kuuntelisin mielummin laulajaa.
Tukkikaa joku tuon Anna Puun turpa pliis. Miksi sen annetaan hÀiritÀ ohjelmaa? Miten se ei itse tajua olla mÀÀkimÀttÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisesti monkuen lauloi ja ÀÀnsi englantia tÀmÀ punaliivi. Luuli olevansa parempi kuin olikaan. Turhaa kikkailua, kun perusasiat ei edes olleet kunnossa.
Mun mielestÀ hyvÀ ÀÀni, tumma ja vÀhÀn kÀhee. Eikö tuomarien tehtÀvÀ ole sitten ohjata oikeaan suuntaan?
Vire, ÀÀnenmuodostus ja -hallinta pielessÀ. Ovat tosiaan niitÀ perusasioita, eivÀt parane pelkÀllÀ ohjailulla.
LisÀksi esitys oli tÀynnÀ maneereja.
En olisi itse kÀÀntynyt tÀlle nuorelle miehelle.
Kuka oli ensimmÀinen laulaja?
Iida on herttainen mutta ei ihan pysy ÀÀnessÀ.
Eikö kukaan löydÀ ensimmÀisen laulajan nimeÀ? PitÀisi saada, kun meillÀ on kisa miehen kanssa.
Tuo Kurkelaa laulava oli ihana, liikutuin jo yhdestÀ lauseesta. Ton levyn voisin ostaa, voi vitsi mikÀ moka tuomareilta :(
KellÀ kiinnostaa jonkun nobodyn, suku, työ ja harrastukset?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan löydÀ ensimmÀisen laulajan nimeÀ? PitÀisi saada, kun meillÀ on kisa miehen kanssa.
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/
tuosta kun rullaat alaspÀin ekan esittÀjÀn kohdalle
Vierailija kirjoitti:
Dareia
Tuo kun tulisi vastaan metsÀssÀ.... niin karkuun sÀntÀisin.
Vierailija kirjoitti:
Eti ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!âș
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!âș
Helv***i mitÀ uusavuttomuutta, nelosen sivut ja Ruutu on keksitty, ihan nÀin vinkiksi jatkossa
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kurkelaa laulava oli ihana, liikutuin jo yhdestÀ lauseesta. Ton levyn voisin ostaa, voi vitsi mikÀ moka tuomareilta :(
Ei ollut moka. Oli tosi epÀvarma. Vuodeks, pariks kasvamaan ja sitte takaisin. Tuomarit oikeassa siinÀ, ettÀ ottavat vÀhÀn kokeneempia esiintyjiÀ.
KyllÀ Olli porilaisen tuntee.
TÀllÀ oli hyvÀ ÀÀni, mutta ÀrsyttÀvÀ puhetapa. PitÀÀ olla niiiin international ettÀ, joka toinen sana englantia. Yyh.