Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Bertta on kyllä mun suosikki tähän mennessä, ihan ensitahdeista! :o
Entinen naapurimme, äiti Novan Sari Seppälä ja Hermanni Seppälä (nyk. Sanna Saarijärven kanssa).
Laulu lähti vaivattoman kuuloisesti.
pitääkö tässäkin kisassa olla oikeat sukulaiset että pääsee jatkoon?
Siis tunsiko Olli sen Bertan ennestään kun harmitteli jotenkin oudolla tavalla sitä, että ei tajunnut kääntyä? Vähän siihen malliin et "jos oisin tienny et se oot sinä niin oisin kääntyny..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin enemmän Get lucky-esityksestä, tässä sellasta perushuutomukaeläytymistä.
Onkohan levy-yhtiöt määrtitelly tässäkin, kenelle käännytään?
Se Get Luckyhan vasta olikin sellainen mukataiteellisen tytön mukataiteellinen esitys. Pysyis ympäristöjuristina vaan.
Okei. Sua miellyttää enemmän sellanen perustylsä, ei-mitään-edgeä-laukeskelu.
Olli ja Anna vois olla laulamatta siellä tuolissaan. Vitsi kun ärsytti se Ollin hoilotus päälle....ja Anna taas niin itserakas et pitää olla äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tunsiko Olli sen Bertan ennestään kun harmitteli jotenkin oudolla tavalla sitä, että ei tajunnut kääntyä? Vähän siihen malliin et "jos oisin tienny et se oot sinä niin oisin kääntyny..."
Tää muuten todistaa sen, et ääni EI ratkaise. ☺
Mä käsitin, että Olli olisi halunnut kääntyä sille nuorelle blondille ulkonäön takia, eikä siksi että olisivat tunteneet. Tää vain mun veikkaus.
Olipa kyllä huonotasoinen jakso eilen vrt. aloitusjakso. Onneksi huonoimpia laulajia (monilla äänessä kireyttä, tukkoisuutta) ei poimittu mukaan.
Ihmettelin sitä, että se yksi tyttö oli Sibelius-lukiossa, vaikka ääni oli ohut eikä ylä-äänet luonnistuneet. Karaoketasoa. Ehkä hän on parempi soittamaan jotain instrumenttiä ja päässyt siksi Sibbe-lukioon sisään..?
Ensimmäinen laulaja oli ihan hyvä, mutta ai että miten ärsyttävä persoona ja puhetyyli finglisheineen. Leuhkuus ja liika itsevarmuus toi mieleen Idolsin Anni Lahen. Jotain samaa oli ulkonäössäkin, vaikkakin tämä Voicen tyyppi oli palkon missi-/mallimaisempi (ja nuorekkaampi). Mut ehkä jotain samoja ilmeitä tai kasvonpiirteitä heillä oli.
Ärsyttää, että Heikki ja Elina syyllistää tuomareita siitä, etteivät kääntyneet laulajille, joilla oli selkeitä puutteita lauluäänessä tai -taidoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitin, että Olli olisi halunnut kääntyä sille nuorelle blondille ulkonäön takia, eikä siksi että olisivat tunteneet. Tää vain mun veikkaus.
Olipa kyllä huonotasoinen jakso eilen vrt. aloitusjakso. Onneksi huonoimpia laulajia (monilla äänessä kireyttä, tukkoisuutta) ei poimittu mukaan.
Ihmettelin sitä, että se yksi tyttö oli Sibelius-lukiossa, vaikka ääni oli ohut eikä ylä-äänet luonnistuneet. Karaoketasoa. Ehkä hän on parempi soittamaan jotain instrumenttiä ja päässyt siksi Sibbe-lukioon sisään..?
Ensimmäinen laulaja oli ihan hyvä, mutta ai että miten ärsyttävä persoona ja puhetyyli finglisheineen. Leuhkuus ja liika itsevarmuus toi mieleen Idolsin Anni Lahen. Jotain samaa oli ulkonäössäkin, vaikkakin tämä Voicen tyyppi oli palkon missi-/mallimaisempi (ja nuorekkaampi). Mut ehkä jotain samoja ilmeitä tai kasvonpiirteitä heillä oli.
Ärsyttää, että Heikki ja Elina syyllistää tuomareita siitä, etteivät kääntyneet laulajille, joilla oli selkeitä puutteita lauluäänessä tai -taidoissa.
Mikä sen Elinan tehtävä edes on tuolla? :D Välillä tupsahtelee sieltä ja ”ihmettelee”, kun tuomarit eivät kääntyneet. Todella outo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen Elinan tehtävä edes on tuolla? :D Välillä tupsahtelee sieltä ja ”ihmettelee”, kun tuomarit eivät kääntyneet. Todella outo :D
Niin ja miksi mukana on myöhemmin vielä kolmaskin "juontaja", eli Tinni, joka tulee kertomaan some-kommentteja. Eikö niitä twitter-viestejä voi poimia siihen ruutuun kuten nykyään jokaisessa ohjelmassa? Muutenkin ihan turha tuo Tinnin some-kommenttiosuus. Mä ainakin luen ne viestit sieltä somesta, jos kiinnostaa. En halua, että joku valikoi mulle viestejä, se ei ole objektiivista.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ärsyttävä tämä eka nainen.
Eiku really special, siis todella.
Osaa olla "oma itsensä", mitä se nyt kulloinkin sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Elinaa tarvittais ollenkaan. Kyllä toi hoituis yhdellä juontajalla.
Vierailija kirjoitti:
Oli on nuorten nättien tyttöjen perään. Eli sitä harmitteli: olisi kääntynyt ulkonäön takia. Annahan sitä sanoi, että "Olli tämä on ääni ratkaisee (eikä ulkonäkö ja ikä ratkaisevat).
Siis minkä ihmeen takia tämä romanialainen Annamaria meni Redramalle??? Ottavatko nämä kilpailijat yhtään selvää valmentajista etukäteen? Aivan ehdottomasti tuollaisen pop-rock-naislaulajan olisi kannattanut mennä Toni Wirtaselle, jos tämä vielä lupailee porkkanana tekevänsä hitin naiselle. Tonihan on tehnyt suomalaisille eturivin naistähdille kuten Irinalle ja Kaija Koolle aikaisemminkin hittibiisejä. Koko Irina nousi julkisuuteenkin vasta, kun Toni pyysi häntä laulamaan tekemänsä kappaleen! Luulevatko nuo kilpailijat, että Wirtanen on rajoittunut vain punk-rock-genreen, vai miksi tekee noin tyhmän valinnan?
Todella leuhka ja ärsyttävä se vaalea bimbo alussa...
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin. 😩
Joko on kanavat viritetty oikealle taajudelle illan voicea varten?!
Vierailija kirjoitti:
Joko on kanavat viritetty oikealle taajudelle illan voicea varten?!
Kajarit päällä ja en malta odottaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Redrama itsekään tykätä tyypistä. Anna ei ainakaan lämmennyt yhtään.
Mukavan näköinen likka tämä eveliina ja kivan kuuloinenkin
Huono jakso.