Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
Tämä Wanqui nyt ainakin on monipuolinen ja muuntautumiskykyinen.
Mialla hieno ääni mutta lavashow on omituinen.
Tää on mun lemppari Sian biisi ja Mia vetää kyllä hyvin! Hän on suosikkini ja toivoisin voittavan, mutta luulen et Fiona vie
Omat suosikit tippuneet jo, mutta näistä finalisteista ensimmäisen kierroksen perusteella Wanqiu selvästi paras, ja kakkosena Mia.
Vierailija kirjoitti:
Anna on varmasti lukenut av-palstaa ja Seiskaa, kun uusin järkyttävä ja lapsellinen biisinsä kertoo nykyisestä parisuhteestaan.
Jotenkin hävytöntä ja loukkaavaa väittää biisissä että "Me ollaan runo", kun kyseessä on Jukka Immonen jonka kanssa Anna petti Jenni Vartiaista parin vuoden ajan kun Jenni ja Jukka vielä asuivat avoliitossa. Inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyviä.
Kun ei ole, vaikka finaalissa niin toki toivoisi olevan.
Minä tykkään muista, mutta en Fionasta. Hän on jännittynyt koko ajan. Ei riitä, että ääni on erilainen.
Mia on ammattitaitoisin. Laulaja.
Jerkka perusvarma jätkä. Vetoo suureen yleisöön.
Kiinalainen on vähän outo. Varmaan niin nero, että menee omituisuuden puolelle. Ei kaupallinen.
Mian esitys oli tyylikäs. Mikäli toisessa biisiissä ei tule kämmiä tai väärää biisivalintaa, tässä on nyt TVOF-voittaja 2018!
Kukahan näittenkin musiikista olisi kiinnostunut kisan jälkeen?
Ei kukaan.
Sia on ollut toistakymmentä vuotta mun lempilaulaja enkä yleensä pidä siitä että Sian biisejä esittää joku muu. MUTTA Mia esitti kyllä hienosti tämän. Ehkä enemmän voisi tosin näyttää tunnetta. Esiintyminen on muutakin kuin hyvä lauluääni.
Viime kauden kilpailija jonka kaikki muistaa oli tyystin tuntematon naama.
Onko Voicesta jäänyt muita "tähtiä" kuin Krista, Saara ja Heikki ?
Mia oli musta kyllä tappavan tylsä tänään. Ongelma hällä ja Jerkalla on tuo perusjamppamaisuus - vaikea erottautua jatkossa. Kaks muuta taas persoonallisia, Fiona musta kaikista kehityskelpoisin ja voisi kasvaa vielä artistiksi.
Siis vetääks Elaki lipsiä?!?!
Tekopositiivinen "räppäri" lavalla esittämässä yhdentekevää rallatusta. Jee.
Aasialainen on kyllä kumma tapaus. Mun korvaan kuulostaa tyystin mitäänsanomattomalta, mutta on kuulemma ihan loistava.
No ok, elastinen on vielä väsyneempi näemmä. Huipentaakohan illan yö? Tai sitten Ollin ja Mian duetto....
Mä äänestän nyt tätä kiinalaistyttöä!