Voice of Finland 2018
Kommentit (2542)
TÀmÀ Wanqui nyt ainakin on monipuolinen ja muuntautumiskykyinen.
Mialla hieno ÀÀni mutta lavashow on omituinen.
TÀÀ on mun lemppari Sian biisi ja Mia vetÀÀ kyllÀ hyvin! HÀn on suosikkini ja toivoisin voittavan, mutta luulen et Fiona vie
Omat suosikit tippuneet jo, mutta nÀistÀ finalisteista ensimmÀisen kierroksen perusteella Wanqiu selvÀsti paras, ja kakkosena Mia.
Vierailija kirjoitti:
Anna on varmasti lukenut av-palstaa ja Seiskaa, kun uusin jÀrkyttÀvÀ ja lapsellinen biisinsÀ kertoo nykyisestÀ parisuhteestaan.
Jotenkin hÀvytöntÀ ja loukkaavaa vÀittÀÀ biisissÀ ettÀ "Me ollaan runo", kun kyseessÀ on Jukka Immonen jonka kanssa Anna petti Jenni Vartiaista parin vuoden ajan kun Jenni ja Jukka vielÀ asuivat avoliitossa. Inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyviÀ.
Kun ei ole, vaikka finaalissa niin toki toivoisi olevan.
MinÀ tykkÀÀn muista, mutta en Fionasta. HÀn on jÀnnittynyt koko ajan. Ei riitÀ, ettÀ ÀÀni on erilainen.
Mia on ammattitaitoisin. Laulaja.
Jerkka perusvarma jÀtkÀ. Vetoo suureen yleisöön.
Kiinalainen on vÀhÀn outo. Varmaan niin nero, ettÀ menee omituisuuden puolelle. Ei kaupallinen.
Mian esitys oli tyylikÀs. MikÀli toisessa biisiissÀ ei tule kÀmmiÀ tai vÀÀrÀÀ biisivalintaa, tÀssÀ on nyt TVOF-voittaja 2018!
Kukahan nÀittenkin musiikista olisi kiinnostunut kisan jÀlkeen?
Ei kukaan.
Sia on ollut toistakymmentÀ vuotta mun lempilaulaja enkÀ yleensÀ pidÀ siitÀ ettÀ Sian biisejÀ esittÀÀ joku muu. MUTTA Mia esitti kyllÀ hienosti tÀmÀn. EhkÀ enemmÀn voisi tosin nÀyttÀÀ tunnetta. Esiintyminen on muutakin kuin hyvÀ lauluÀÀni.
Viime kauden kilpailija jonka kaikki muistaa oli tyystin tuntematon naama.
Onko Voicesta jÀÀnyt muita "tÀhtiÀ" kuin Krista, Saara ja Heikki ?
Mia oli musta kyllÀ tappavan tylsÀ tÀnÀÀn. Ongelma hÀllÀ ja Jerkalla on tuo perusjamppamaisuus - vaikea erottautua jatkossa. Kaks muuta taas persoonallisia, Fiona musta kaikista kehityskelpoisin ja voisi kasvaa vielÀ artistiksi.
Siis vetÀÀks Elaki lipsiÀ?!?!
Tekopositiivinen "rÀppÀri" lavalla esittÀmÀssÀ yhdentekevÀÀ rallatusta. Jee.
Aasialainen on kyllÀ kumma tapaus. Mun korvaan kuulostaa tyystin mitÀÀnsanomattomalta, mutta on kuulemma ihan loistava.
No ok, elastinen on vielÀ vÀsyneempi nÀemmÀ. Huipentaakohan illan yö? Tai sitten Ollin ja Mian duetto....
MÀ ÀÀnestÀn nyt tÀtÀ kiinalaistyttöÀ!