Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita tänään on itkettänyt Lapuan patruunatehtaan räjähdys?

Vierailija
13.04.2006 |

Itkeskelin sitä taas äsken. Joka vuosi tuntuu yhtä surulliselta, vaikka en ole tapahtumavuonna vielä edes elänyt eikä ketään lähisukulaistanikaan kuollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen vaikka lapsi olinkin, kun se tapahtui. Asun melko lähellä Lapuaa.

Vierailija
2/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syitä siihen on moniakin.. En ole itse myöskään ollut edes elossa silloin, eikä sukulaisia siellä ole kuollut. Vanha Paukku on kuitenkin tuttu paikka nykyisellään ja kyllä pysähdytti kun kävin tutustumassa siihen Patruunatehtaan museoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lapset jäivät orvoiksi ja koko kaupunki joutuu elämään sen asian kanssa joka päivä, koska Patruunatehtaan jäännökset ovat keskellä kaupunkia. Asia ei tule unohtumaan koskaan.

Vierailija
4/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisia tosin oli mennyt, mutta ei näytä tuokaan liiemmin surevan.

Vierailija
5/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olet sikäli oikeassa, että en ole koskaan asunut Lapualla, mutta paikka on minulle niin tuttu ja rakas, että muutama tuttuni on sanonut minun olevan lapualaisempi kuin monet lapualaiset. Itkukin tuli silloin, kun luin Lapuan paikallislehteä, joka minulle tulee tänne Suomen toiselle puolelle, jonne ilkeä kohtalo on minut heittänyt.

ap

Vierailija
6/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. tsunamia en itkenyt, vaikka se kauhea ja surullinen tapaus olikin. Eli enpä usko, että tarvetta lääkityksen hankkimiseen on.

ap

Vierailija
7/8 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet lapset jäivät orvoiksi ja koko kaupunki joutuu elämään sen asian kanssa joka päivä, koska Patruunatehtaan jäännökset ovat keskellä kaupunkia. Asia ei tule unohtumaan koskaan.

Puoliorpo ei ole orpo

Vierailija
8/8 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella, naisopettaja itki.