Mitä varatyttöystävälle lahjaksi?
Ostin Arabian astiaston vaimolle ja toiselle naisystävälle, niin mitäpä tämä kolmas on mieltä. Kun on synttärit ensi viikolla täyttää 34 vuotta. Tykkääkö nykynaiset astioista. Ittellä niin laihatilipussi eikä ole varaa elättää näitä naisia, mutta lahjan voin toki ostaa. Sen takia minulla on useampi naisystävä ja yksi vaimo, koska en nuorempana löytänyt naisia ja vanhempana sitten kun opin asiat. niin varasinkin usemman naisen pahanpäivän varalle. Nyt on elitaso sen verran korkeampi, kun elän itse osa-aikatöillä ja 3 naisen tuloilla. Kysymys on järkisuhteista eikä rakkausuhteesta. 3 naisen tulot mahdollistavat hyvän elämän.
Kommentit (14)
Varatyttykselle kelpaa joku Ikean halpisastiasto. Vaimoon kannattaa kuitenkin satsata edelleen.
Itse olin varatyttöystävä ja sain tietää, että äijällä oli näitä varatyttöystäviä vähän enemmänkin. Käry kävi kun raukka oli romanttisesti ostanut kukkia missä oli kortti, mutta eri naisen nimi. Laitoin viestin missä ilmotin ettei tarvi ottaa yhteyttä enää. Laittoi kuitenkin, että no eipä siinä mitään on näitä muitakin naisia. Älykäs mies.
Sä oot säälittävä... Sylkisin kasvoillesi, jos olisin varatyttöystäväsi ja tietäisin miten mulkero olet.
No provoille se ei ole yllätys...
Vierailija kirjoitti:
Sä oot säälittävä... Sylkisin kasvoillesi, jos olisin varatyttöystäväsi ja tietäisin miten mulkero olet.
Kaltaistesi hullujen takia ei miehet voi olla rehellisiä naisille koskaan.
Hyvin tykätty on sinipiika ja Chifonet-pyyhkeet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaistesi hullujen takia ei miehet voi olla rehellisiä naisille koskaan.
😂 Aijaa, eli mielipiteeni takia miehet eivät ole rehellisiä? Okei, no anteeksi jos otti tunteisii. En tiedä mikä veti herneen nenään 🤔
Olisko kirves hyvä että saa hakata polttopuita.
Mitä jos nyt kuitenkin päästäisit irti tästä naisesta etkä olisi enää tuollainen säälittävä roikkuja. Tokihan naisella on muitakin.
Tuhannen ja yhden yön satuja -kirja. Oppii erottamaan höpläpuhujat totuuden torvista. Ja saa tietää mitä öisin voisi tehdä. Myös vitsikirjat on hyvin kuranttia tavaraa varavaravaratyttiksillekin.
Vararengas polkupyörään.