Sukulaismies laittelee pusuemojeja viesteihinsä?
Sukulaismies (avioliiton kautta) pistää pusuemojeja viesteihinsä, joita laittelee mulle. Niissä viesteissä on muutakin sisältöä (kuin emojit) mutta jossain välissä tollanen emoji livahtaa häneltä. Asiat viesteissä on arkisia, sukuun ja sukuun liittyviä viestejä, ihan liiipalaapaa ja aikas harvoin tulee viestiä hänen kanssaan vaihdettua yleensä. Ja itse pysyn aina asialinjalla. Enemmän viestiä lähtee silloin, kun on kyläilyä suunnitteilla. Koska yleensä viestittelen(+soittelen) asiat halki ja poikki miehen aviopuolison kanssa, joka siis on verisukulainen. Ollaan samaa ikäluokkaa kaikki. Alkanu nyppii noi "lipsahtelevat" emojit.
Mitä mieltä olette hänen toimintatavastaan?
Ps. Haluaisin ton loppuvan, ärsyttää moinen. Sen aviopuoliso ei varmaan arvostais tuollasta kun kuulis. Mutta en kyllä ala tekee kärpäsestä härkästä...
Kommentit (5)
Ei oo "vanhempi" ihminen. Tämä tyyppi on sen verran valveutunut että tietää aivan sata varmasti emojien käytön.
No jos muuten on ihan ok, niin eipä tuota kai tarvitse noteerata. Mutta jos yhtään yrittää vinkkailla muutenkin, niin silloin heti stoppia. Mun miehen sukulaismies ei tyytynyt pusutteluviesteihin vaan kävi kopeloimaan oikein kunnolla kännispäissään. Sitten selitteli ettei tarkottanut, oli kännissä jne. Paitsi ettei kerta riittänyt. Nyt ei olla väleissä ollenkaaan. Kerroin asiasta miehelleni. Sukulaismiehen vaimo väittää minua valehtelijaksi ja niinpä ei olla enää tekemisissä ollenkaan.
Joo, no mitään tuollasta ei oo ollu mutta tulee mieleen että ekoja kertoja tavattaessa tuli jotain härskiä läppää mun seksielämästä ja kävi puolialasti hillumassa mun eessä. Mutta tästäkin ihan törkeän paljon aikaa ja sillon olin yksineläjä. Jotain lässytystä mun ulkonäöstä teki silloin aikoinaan (aviopuoliso ei läsnä) että kelpaisin aika monelle kaverille.
Tuntuu että en voi sanoa "lopeta noiden emojien käyttö" koska sitten kysyy että mikäs niissä. En just jaksais mitään souvaamista tästä. Siksi kysynkin täällä yleistä mielipidettä, lisää kommentteja?
Meinaatko että hän yrittää "lähennellä" sinua? Kaikki (vanhemmat) ihmiset eivät välttämättä osaa käyttää emojeja oikein.