Maisterinainen ottaisitko ammattikoulun käyneen miehen parisuhteeseen?
Kommentit (8)
Tiedätkös, kun parisuhteet eivät synny sillä tavalla, että joku otetaan siihen. Muotoile kysymyksesi älykkäämmin, niin voit saadakin vastauksia.
Idiootti kysymys. Kuka valitsee kumppaninsa todistuksen perusteella?
On ollutkin muutama amitsu poikaystävä. Ihan ok muuten, mutta katkera suhtautuminen omaan laiskuuteen kouluttautua enemmän on joskus ankeaa sivusta seurattavaa...
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä ajattelisi kuka tahansa järkevä ihminen mutta moni nainen on tälläkin pastalla sanonut että ei kelpuuttaisi amismiestä.
Ja myös ihan kasvokkain treffeillä olen huomannut naisten selkeästi pettyvän kun kuulevat että olen vain ammattikoulun käynyt.
Mietin vain tulevaisuuden varalle että jos esim tinderissä tulee vastaan maisterinainen niin onko minun kannattavaa suoraan hylätä nainen koska en voisi kelvata hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sitä ajattelisi kuka tahansa järkevä ihminen mutta moni nainen on tälläkin pastalla sanonut että ei kelpuuttaisi amismiestä.
Ja myös ihan kasvokkain treffeillä olen huomannut naisten selkeästi pettyvän kun kuulevat että olen vain ammattikoulun käynyt.
Mietin vain tulevaisuuden varalle että jos esim tinderissä tulee vastaan maisterinainen niin onko minun kannattavaa suoraan hylätä nainen koska en voisi kelvata hänelle.
Käytännössä koulutus ei ole se ratkaiseva tekijä, vaan älykkyys. Parisuhde onnistuu, jos olette osapuilleen yhtä älykkäitä. Naiset eivät yleisesti kiinnostu tyhjäpäämiehistä, jos itsellä on aivokapasiteettia.
Olen itse "peräti" lisensiaatti, mutta tapailen amismiestä. Meillä on ikää sen verran, että elämänkokemus ja elämäntyyli merkkaa enemmän. Luonne ja arvot tulevat myöhemmin yhä tärkeämmäksi valintakriteerimsi. Muttatosiaan, tyhmää miestä ei halua kuin bimbo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni. Tai siis eihän se tutustuminen ja tapailu tyyliin ensin tapaillaan ja sitten todetaan sopivaksi, mutta kun koulutusta ei löydy niin näkemiin.
Vaan enemmän tyylillä. Koulutusta ei löydy, niin tapailuakaan ei aloiteta. Sille amismiehelle ei siis anneta edes mahdollisuutta.
up