Löysin miehen!
Osoitti kiinnostusta ylipainostani huolimatta. Olen 158 cm ja 99 kg. Mies 177 cm ja 69 kg - aika hoikka, mutta niiiiin ihana ja kiltti <3
Onkohan tosissaan?
Kommentit (28)
Voi hyvinkin olla tosissaan. Jos on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin oleskelulupaan asti on.
Sain naurut.. mitat osuu kyllä hyvin.
Minäkin löysin ihanan miehen turvapaikanhakijasta, vaikka olen todella lihava ja keski-ikäinen.Miksi te aina arvostelette, jos me lihavatkin löydämme rakkauden?
Ap, menittekö heti sänkyyn?
Moni ei-niin-upea sinkkumies elää puutteessa ja kelpuuttaa seksiä saadakseen melkein naisen kuin naisen. Minäkin luulin löytäneeni mukavan, kiltin miehen. Kunnes tajusin, että se on semmoinen, että pääsisi naimaan. Ei päässyt ja deletoin ukon elämästäni.
Ehkä sinua on kumminkin ihan oikeasti lykästänyt. Toivon niin.
Nainen painaa normaalisti vähemmän kuin mies. Onko mies joku feeder tai fatlover. Etsi parempaa seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin löysin ihanan miehen turvapaikanhakijasta, vaikka olen todella lihava ja keski-ikäinen.Miksi te aina arvostelette, jos me lihavatkin löydämme rakkauden?
saat tehdä ihan mitä haluat. hyvä että kelpaat. toivottavasti kelpaat myös silloin kun on paperiasiat kunnossa. mutta luulen että työntelet vaunuja yksin jossain vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Ap, menittekö heti sänkyyn?
Moni ei-niin-upea sinkkumies elää puutteessa ja kelpuuttaa seksiä saadakseen melkein naisen kuin naisen. Minäkin luulin löytäneeni mukavan, kiltin miehen. Kunnes tajusin, että se on semmoinen, että pääsisi naimaan. Ei päässyt ja deletoin ukon elämästäni.
Ehkä sinua on kumminkin ihan oikeasti lykästänyt. Toivon niin.
Mun taktiikka on se että odotan vaikka 2kk et saan toosaa. sit seo tack och adjö. en ala seurustelee ikinä
Vierailija kirjoitti:
Osoitti kiinnostusta ylipainostani huolimatta. Olen 158 cm ja 99 kg. Mies 177 cm ja 69 kg - aika hoikka, mutta niiiiin ihana ja kiltti <3
Onkohan tosissaan?
Papujensyöjä-mies?
Et sitten ruokkinut sitä? Lähtikö jo muille maille?
Laiha mies on huono sängyssä, lihota se!
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi vain laihduttaa ihan terveydenkin kannalta? Sinulla olisi paremmat apajat, jos olisit normaalipainoinen.
Puhuuko erästä seemiläistä kieltä joka kuulostaa oksentamiselta?
Ainakin oleskelulupaan asti on.