Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaateapua vauvoille

13.04.2006 |

Tietääkö kukaan hyviä lahjoituskohteita itselle turhille, mutta hyväkuntoisille vauvanvaatteille? Ei viitsisi roskiin pistää tai kirppikselle viedä, jos olisi hyvä lahjoituskohde. Joskus olen jostain lukenut, että Karjalaan tai Venäjälle kerättäisiin " äitiyspakkauksia" . Jos joku tietää, niin laittaisiko ystävällisesti infoa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koskee siis vain taaperoikäisten (80-100cm) kokoisia vaatteita.

Katso lisää www.vaaka.org

Vierailija
2/9 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lahjoitin aikanaan vauvanvaatteita jollekin Suomi-Venäjä -seuran jaostolle joka tekee (tai teki) miniäitiyspakkauksia Karjalaan; käytännössä vaatteet piti toimittaa Herttoniemessä asuvalle naiselle. Yhteystiedot olivat aikanaan KaksPlus-lehdessä mutta koska tästä on jo pari vuotta, en yhtään tiedä vieläkö tätä toimintaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos ovat ihan kohtalaisessa kunnossa, niin kannattaa kysyä ottaako sairaalan lasten vuodeosastot vastaan, pienten puolella niitä

kyllä kuluu, ja kun pestään useasti, niin pitää myös useammin uusia.

Vierailija
4/9 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta sivustolta löytyy yht tiedot vaaka ry:n " päättävälle" taholle.

tarjoa heille vaatteita, uskoisin että ottavat mielellään vastaan.

myös

taapero06@luukku.com

osoitteeseen voit laittaa asiasta kyselyä

Vierailija
5/9 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele onko paikkakunnallasi jotain lastenkotia jossa myös vauvoja, luulisin että olisivat todella kiitollisia lastenkodeilla kun on todella vähän vaatemäärärahoja.

Vierailija
6/9 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lahjoittanut vauvan- ja lastenvaatteita yhdelle naiselle joka vie niitä petroskoihin lastenkotiin ja katulapsille. ko. nainen on suomalainen ja hänellä on venäläinen ystävätär jonka kanssa tekevät jonkun kerran vuodessa matkan petroskoihin, ystävätär käy käsittääkseni useamminkin.

itse laitoin juuri ison paketin vaatteita menemään, ystävätär on lähdössä toukokuussa taas reissuun. jos sinulla on joku anonyymi-e-mail-osoite jonka uskaltaisit laittaa tähän niin voisin lähettää sinulle tämän naisen s-postiosoitteen, suoraan en viitsi sitä tähän laittaa enkä myöskään omaa e-mailiani sillä siitä selviää henkilöllisyyteni.

Vierailija
7/9 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tähän listaan, että LKA ja UFF keräyspisteitäkin löytyy aika hyvin ainakin pk-seudulla.

Vierailija
8/9 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikodeissa varmaan otettaisiin ilolla vastaan. Neuvolasta voisi myös kysyä onko ketään " vähäosaista" jolla olisi oikeasti tarvetta ja sitten neuvolan kautta toimittaa tarvitsevalle.

Vierailija
9/9 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa tästä taas ison annoksen viisautta ja pari mammakaveriakin innostui asiasta. Siis vielä kerran kiitokset kaikille vastanneille ja hauskaa pääsiäistä!!!!!!!!!!!!