Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako Tinder tavismiehiä vai mikä on meininki

Vierailija
04.01.2018 |

Huijaakohan Tinder tavismiehiä vai mistä on kyse kun nyt pari kertaa tauon jälkeen olen käyttänyt Tinderiä eikä mätsejä ei tule, niin seuraavana aamuna ilmoituksissa on muka viesti mätsistä. Noh, menen katsomaan Tinderiin ja eihän siellä mitään ole ollut. Tämä siis toistunut jo kahdesti täysin samalla kaavalla, joten pistää epäilyttämään. Vielä enemmän haiskahtaa se, että kun ei kolmannenkaan swaippauskierroksen jälkeen tullut mätsejä enkä tarttunut näiden välissä tarjottuihin plus-palvelun mainoksiin, niin tänään pamahti ruutuu mainos gold -palvelusta jolla näkisi kuka on mätsännyt vaikka itse ei olisikaan. Ja nyt tietysti siellä oli (muka) yksi tällainen tapaus jonka näkisi kun tilaa gold -palvelun. Vähän veikkaan, että jos erehtyisin gold -palvelun tilaamaan niin tuo tapaus katoaisi kuin pieru saharaan.

Onhan tuossa tietysti sellainen mahdollisuus, että naiset ovat vmäisiä ja huvikseen testailevat mätsääkö ja jos mies olekaan Dressman -mainoksen klooni niin mätsi poistetaan heti. Kommentteja tinderprinsessat, kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon botteja tinderissä. Epämääräinen kuva naisesta niin ettei kasvoja tunnista ja esittelytekstissä joku nettiosoite allmodels.com tai vastaava.

Vierailija
62/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä oot tavismiehenä tinderissä? Oot liian onnellinen?

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.

Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?

Vähän ontuva vertaus koska onhan Tinderissäkin molempia sukupuolia ja jopa aiemmin suhteissa olleita. Prisma -testi on muutenkin ongelmallinen, koska ei ole tietoa miten kauan parit ovat yhdessä tai miksi he ylipäätään ovat pari...jos edes ovat pari. Voihan siinä olla vaikka veli ja sisko tai serkukset kauppareissulla.

Prisma-testin ainoa tarkoitus on osoittaa, että suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on kaukana kalsarilentäjistä. Aivan tavalliset miehet liikkuvat prismoissa puolisoineen ja lapsineen. Eikä prisma tarkoita kirjaimellisesti Prismaa tai edes vain muita hypermarketteja vaan muitakin julkisia paikkoja.

Tottakai joskus kyseessä voi olla myös veli ja sisko tai kaverukset, mutta kyllä sen usein näkee käytöksestä ja läheisyydestä, milloin ollaan pari/perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te uskotte, että Tinderissä on naisia? Kuuluisa sivusto Ashley Madisonhan paljastui sellaiseksi, missä oli miljoonia miehiä, ja joku alle prosentti naisia. Ja niissäkin oli monia ylläpidon ylläpitämiä feikkejä, jotta miehet jatkaisivat maksamista.

Useimpien deittipalveluiden ansaintalogiikka on tuo. Rahat pois herkkäuskoisilta miehiltä!

Vierailija
64/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

happypancake on myös samaa IT porukkaa. Rikollista menoa.

Vierailija
65/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.

Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?

Vähän ontuva vertaus koska onhan Tinderissäkin molempia sukupuolia ja jopa aiemmin suhteissa olleita. Prisma -testi on muutenkin ongelmallinen, koska ei ole tietoa miten kauan parit ovat yhdessä tai miksi he ylipäätään ovat pari...jos edes ovat pari. Voihan siinä olla vaikka veli ja sisko tai serkukset kauppareissulla.

Prisma-testin ainoa tarkoitus on osoittaa, että suurin osa parisuhteessa olevista miehistä on kaukana kalsarilentäjistä. Aivan tavalliset miehet liikkuvat prismoissa puolisoineen ja lapsineen. Eikä prisma tarkoita kirjaimellisesti Prismaa tai edes vain muita hypermarketteja vaan muitakin julkisia paikkoja.

Tottakai joskus kyseessä voi olla myös veli ja sisko tai kaverukset, mutta kyllä sen usein näkee käytöksestä ja läheisyydestä, milloin ollaan pari/perhe.

Prismatestin tulos kertoo vain enimmäkseen tyytymisestä siihen mitä saa, eikä siitä mitä haluaa. Niin nihilististä kuin se onkin.

Vierailija
66/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v mies ja minulla on ihan hyvät kokemukset tinderin ilmaissovelluksesta. Olen saanut paljon matchja näteistä ja fiksuista naisista ja käynyt treffeillä ehkä 30 naisen kanssa. Suurin osa treffeistä on jäänyt ensimmäisiksi ja viimeisiksi, mutta olen saanut kolme pidempiaikaista suhdetta (yli 6kk) ja lukemattoman määrän irtopanoja.

Ehkä minua on auttanut se että en luota suttuisiin kuviin, en tykkää tekstittömistä profiileista. Toisaalta en myöskään  ole kauhean ronkeli.

Vierailija
67/80 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo näyttää 10+ tykkäystä. Tosin uudet ihmiset on loppuneet eikä anna niitä niin missä nuo tykkääjät oikein on?

Joskus keväällä otin sen goldin ihan testimielessä kun muistaakseni silloinkin oli 10+ tykkäystä. Maksun jälkeen kaikki tykkäykset mystisesti katosivat :D Että se siitä.

Vierailija
68/80 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma väittää teille, että teillä on uusiä tykkäyksiä pitääkseen teidän kiinnostuneina. Ei siellä mitään oikeasti ole. 

Vierailija
69/80 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder mainostaa puoleen hintaan yhtä kuukautta, voinko irtisanoa sopimuksen kuukauden käytön jälkeen vai veloittaako se täyden hinnan seuraavalta kuukaudelta, kellään kokemuksia?

Vierailija
70/80 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te uskotte, että Tinderissä on naisia? Kuuluisa sivusto Ashley Madisonhan paljastui sellaiseksi, missä oli miljoonia miehiä, ja joku alle prosentti naisia. Ja niissäkin oli monia ylläpidon ylläpitämiä feikkejä, jotta miehet jatkaisivat maksamista.

Siksi, että kaksi tuttuani, miehiä molemmat, ovat saaneet satoja matcheja.

Minulle taas tulee noin kaksi osumaa viikossa.

Näistä noin yhden kanssa voi jotain jutella noin kerran kuussa.

Treffeille pääsin kerran puolessa vuodessa.

Mikä kyllä riitti todella hyvin, yesh!

Vierailija
71/80 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki kaikille miehille ja miksei naisillekin: Jos erehdyt hommaamaan Tinder Goldin, älä ikinä paljasta sitä matchillesi. Ainakin minulle se on välitön turn-off, saman tien voisit kirjoittaa otsaasi "Olen to-del-la epätoivoinen".

Jouduin ottamaan sen, koska laitteeni vpn ei antanut minun sijaita oikeassa fyysisessä sijainnissani vaan heitti minut aina milloin minkäkin peräkylän järven taakse. Jos halusin tavata ihmisiä samalta paikkakunnalta, tämä oli tehtävä. Niitä syitä voi olla muitakin kuin epätoivo.

Vierailija
72/80 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki deittiplavelut on aina luotu epätoivoisten miesten kuppaamiseksi. Jo ennen Internetiä kun deittipalveluihin soitettiin, niin naiset saivat soittaa ilmaiseksi.

Nykyään näillä deittisovelluksilla on helppo vielä ohjailla miesten ajattelua naisista ja ihan järkevätkin miehet saadaan niissä muuttumaan epätoivoisiksi naisvihaajiksi. Minulle on turn off jos mies käyttää deittipalveluja koska itse boikotoin niitä.

Vierailija
73/80 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että Tinderin bugitkin saadaan käännettyä "tinderprinsessojen" syyksi🙄

Vierailija
75/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että kaksi tuttuani, miehiä molemmat, ovat saaneet satoja matcheja.

Minulle taas tulee noin kaksi osumaa viikossa.

Näistä noin yhden kanssa voi jotain jutella noin kerran kuussa.

Treffeille pääsin kerran puolessa vuodessa.

Mikä kyllä riitti todella hyvin, yesh!

Mielenkiintoista. Vietin tinderissä n. puoli vuotta. Matchejä tuli ehkä reilu parikymmentä koko aikana. Useimpien kanssa juttelin ja viiden kanssa kävin treffeillä ja kahden kanssa oli seksiä. Puolen vuoden jälkeen oli aika poistaa koko sovellus, koska löytyi se mitä tulin hakemaan. Taustatietona että en ole lääkäri, lentäjä tai ydinfyysikko. Ihan työväenluokkainen lievästi ylipainoinen ja vieläpä lapsiakin on. Ja silti ihan siedettäviä oman ikäisiä naisia löytyi matcheiksi. Se yllätti että jopa testimielessä oikealle swaipatuista yli 10v nuoremmistakin tuli pari matchiä. En tosin jaksanut ehdottaa edes treffejä vaikka juteltiin.

MiesYli40v

Vierailija
76/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Tinderin tavoite ole yhdistää ihmisiä, vaan kerätä rahaa ja tietoa ihmisiltä.

Vierailija
77/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismatestin tulos kertoo vain enimmäkseen tyytymisestä siihen mitä saa, eikä siitä mitä haluaa. Niin nihilististä kuin se onkin.

No niinhän se elämä melkein kaikessa menee. Saat mitä saat ja jos et saa jotain niin mitä teet? Olet kokonaan ilman? Vedät itkupotkuraivarit ja itkun tuhruiset silmät?

Vierailija
78/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Tinderin tavoite ole yhdistää ihmisiä, vaan kerätä rahaa ja tietoa ihmisiltä.

Joo ja tavoitteena on pitää ihmiset sinkkuina. Muutenhan tinderiltä loppuisi asiakkaat.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008143065.html

"Jenni kertoo tajunneensa artikkelia lukiessaan, ettei Tinder ole mikään neutraali deittialusta.

– Tajusin myös, että Tinderin liikevaihdon kannalta on parempi, että en pariudu, vaan että koukutun ja jatkan sovelluksen räpläämistä hamaan tappiin asti.

Jenni perehtyi myös muihin Tinderistä tehtyihin artikkeleihin ja tutkimuksiin. Niiden myötä hänelle selvisi, että käyttäjien seuraamisen lisäksi Tinderin algoritmi myös jaottelee käyttäjiään eri kasteihin.

Tinder on siis luokitellut käyttäjät esimerkiksi nelosen tai kympin käyttäjiksi, jotka sitten saavat swaippailtavakseen muita saman ”arvosanan” käyttäjiä"

Vierailija
79/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tavoitteena on pitää ihmiset sinkkuina. Muutenhan tinderiltä loppuisi asiakkaat.

"Jenni kertoo tajunneensa artikkelia lukiessaan, ettei Tinder ole mikään neutraali deittialusta.

– Tajusin myös, että Tinderin liikevaihdon kannalta on parempi, että en pariudu, vaan että koukutun ja jatkan sovelluksen räpläämistä hamaan tappiin asti.

Jenni perehtyi myös muihin Tinderistä tehtyihin artikkeleihin ja tutkimuksiin. Niiden myötä hänelle selvisi, että käyttäjien seuraamisen lisäksi Tinderin algoritmi myös jaottelee käyttäjiään eri kasteihin.

Tinder on siis luokitellut käyttäjät esimerkiksi nelosen tai kympin käyttäjiksi, jotka sitten saavat swaippailtavakseen muita saman ”arvosanan” käyttäjiä"

Mutta sehän on vain hyvä asia, vaikkei tasoja olekaan olemassa. Mutta eihän siitä mitään tulisi jos tuksun näköiset saisivat eteensä vain kalsarimalleja ja toisinpäin. Ei tainnut Jenni hyväksyä tasoaan.

Vierailija
80/80 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on vain hyvä asia, vaikkei tasoja olekaan olemassa. Mutta eihän siitä mitään tulisi jos tuksun näköiset saisivat eteensä vain kalsarimalleja ja toisinpäin. Ei tainnut Jenni hyväksyä tasoaan.

Miksi sen pitää olla vain? Miksi ei voisi olla, että kaikki ihmiset olisi valikoimassa?

Onko sinusta ok, että tinder tekee tarkoituksella algoritmistään sellaisen, että ihmiset eivät kohtaa toisiaan ja pareja ei synny? Miksi ihmiset tuolla edes ovat jos sieltä ei löydy ketään ja tulee vain turhautumista. Jos laittaa tykkäyksiä huoletta kaikille, niin se takaa sen, että tipahdat pohjalle kastissa, koska mitä vähemmän itse saat tykkäyksiä suhteessa omiin tykkäyksiin, niin sitä huonompana tinder sinua pitää.

No onneksi minulla on jo prismamies eikä tarvitse lähteä nettiä penkomaan. Ja jos nyt syystä tai toisesta päätyisin sinkuksi niin en kyllä tuollaiseen joutavaan tinderhuijaukseen suostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi