Huijaako Tinder tavismiehiä vai mikä on meininki
Huijaakohan Tinder tavismiehiä vai mistä on kyse kun nyt pari kertaa tauon jälkeen olen käyttänyt Tinderiä eikä mätsejä ei tule, niin seuraavana aamuna ilmoituksissa on muka viesti mätsistä. Noh, menen katsomaan Tinderiin ja eihän siellä mitään ole ollut. Tämä siis toistunut jo kahdesti täysin samalla kaavalla, joten pistää epäilyttämään. Vielä enemmän haiskahtaa se, että kun ei kolmannenkaan swaippauskierroksen jälkeen tullut mätsejä enkä tarttunut näiden välissä tarjottuihin plus-palvelun mainoksiin, niin tänään pamahti ruutuu mainos gold -palvelusta jolla näkisi kuka on mätsännyt vaikka itse ei olisikaan. Ja nyt tietysti siellä oli (muka) yksi tällainen tapaus jonka näkisi kun tilaa gold -palvelun. Vähän veikkaan, että jos erehtyisin gold -palvelun tilaamaan niin tuo tapaus katoaisi kuin pieru saharaan.
Onhan tuossa tietysti sellainen mahdollisuus, että naiset ovat vmäisiä ja huvikseen testailevat mätsääkö ja jos mies olekaan Dressman -mainoksen klooni niin mätsi poistetaan heti. Kommentteja tinderprinsessat, kiitos.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuota Tinderiä parjataan, ettei muka normaali mies sen avulla löytäisi ketään.
Ainakin itse olen käynyt monta kertaa treffeilla. Ei siellä nyt yllättäen ole naisia jonoksi asti repimässä kilpaa mukaansa, mutta paistaa se välillä aurinko risukasaankin. Ihan mukavia ja positiivisessa mielessä tavallisia naisia kenen kanssa tullut tavattua. Kaikki on kanssa olleet hakemassa jonkinlaista merkityksellistä ja pidempää ihmissuhdetta. Vaikka Tinderin maine on vähän sellainen, että siellä haetaan pelkästään yhden yön sekkailuja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jokainen hakee mitä itse haluaa. Itselle nuo lyhyet suhteet ilman mitään tunteita on niin merkityksettömiä, ettei jaksa sellaisesta kiinnostua. Täytyy sen vähän enemmän olla. Se on kokoinaisuudessaan niin paljon parempaa silloin.
Keskimäärin noin yksi uusi match per päivä kun jakelee vihreitä sydämiä sen mitä ilmaisversiolla saa laitettua.
T. oikeasti nainen
Koska kaikki miehet on aivottomia ja tunteettomia panokoneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä oot tavismiehenä tinderissä? Oot liian onnellinen?
Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.
Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.
Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?
Vähän ontuva vertaus koska onhan Tinderissäkin molempia sukupuolia ja jopa aiemmin suhteissa olleita. Prisma -testi on muutenkin ongelmallinen, koska ei ole tietoa miten kauan parit ovat yhdessä tai miksi he ylipäätään ovat pari...jos edes ovat pari. Voihan siinä olla vaikka veli ja sisko tai serkukset kauppareissulla.
Mitä tietoa tinder antaa sinulle?
Aika monella on jonkinlainen esittelyteksti itsestään kuvien lisäksi. Ei tietenkään läheskään kaikilla. Prismassa en ole nähnyt kenelläkään vastaavanlaista esittelykylttiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuota Tinderiä parjataan, ettei muka normaali mies sen avulla löytäisi ketään.
Ainakin itse olen käynyt monta kertaa treffeilla. Ei siellä nyt yllättäen ole naisia jonoksi asti repimässä kilpaa mukaansa, mutta paistaa se välillä aurinko risukasaankin. Ihan mukavia ja positiivisessa mielessä tavallisia naisia kenen kanssa tullut tavattua. Kaikki on kanssa olleet hakemassa jonkinlaista merkityksellistä ja pidempää ihmissuhdetta. Vaikka Tinderin maine on vähän sellainen, että siellä haetaan pelkästään yhden yön sekkailuja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jokainen hakee mitä itse haluaa. Itselle nuo lyhyet suhteet ilman mitään tunteita on niin merkityksettömiä, ettei jaksa sellaisesta kiinnostua. Täytyy sen vähän enemmän olla. Se on kokoinaisuudessaan niin paljon parempaa silloin.
Keskimäärin noin yksi uusi match per päivä kun jakelee vihreitä sydämiä sen mitä ilmaisversiolla saa laitettua.
Varmaan siksi parjataan, koska moni normaali mies on kokeillut tinderiä ja huomannut, että matcheja ei tipu, vaikka puhelin kourassa viettäisi kaikki bussimatkat
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sun kanssa treffeille! :D Kuulostat tyypiltä jolla on jalat maassa.
Todennäköisesti nää jätkät jotka ei saa matcheja heittää oikealle vaan niitä nuoria ja nättejä tyttöjä joilla on paljon valinnan varaa miehissä. Tai toisessa tapauksessa vetävät kaikki naiset oikealle, mutta eivät ole tyytyväisiä match-naisiinsa. Itse saan matcheja melko tasaisesti, mutta lähes koskaan kukaan mies ei aloita keskustelua, tai jos aloittavat, niin mysteerisesti myös melko heti lopettavat juttelun. Kun taas itse aloitan keskustelun, kukaan ei koskaan vastaa takaisin. Olisi kyllä kiva tietää mistä tämä johtuu... Ulkonäöltäni olen tavallinen/melko tylsä ja normaalipainoinen. Match-miehet myös ihan tavallisia suomalaisia ikäisiäni miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.
Niin no. Prismassa on molempia sukupuolia, ja oikeita pariskuntia. Tinderissä lähinnä epätoivoisia miehiä. Jos oikeasti kiinnostaa parinmuodostus, kannattaa katsoa sitä prismaa.
Jos haluat lääkikseen, kysytkö lukuvinkkejä niiltä, jotka pääsivät sisään, vai niiltä, jotka eivät päässeet?
Vähän ontuva vertaus koska onhan Tinderissäkin molempia sukupuolia ja jopa aiemmin suhteissa olleita. Prisma -testi on muutenkin ongelmallinen, koska ei ole tietoa miten kauan parit ovat yhdessä tai miksi he ylipäätään ovat pari...jos edes ovat pari. Voihan siinä olla vaikka veli ja sisko tai serkukset kauppareissulla.
Aika monella on jonkinlainen esittelyteksti itsestään kuvien lisäksi. Ei tietenkään läheskään kaikilla. Prismassa en ole nähnyt kenelläkään vastaavanlaista esittelykylttiä.
Jos jotain tietoa kaipaat niin voit vaikka siellä Prismassa jutella ihmisten kanssa. En vieläkään ymmärrä siis mitä tietoa sieltä saat.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa.
Mutta olen huomannut saman pari kertaa, kun notifikaatiot päällä: tulee ilmoitus mätchistä, mutta ei siellä mitään ole. Tai siis on mulla mätchejä jotka on ja pysyy, mutta tuollaisia haamuilmoituksia tullut paristi.
Itse en tee tuota, että poistaisin välittömästi.
Tinderkin alkanu vttuilemaan. Innoissaan menee tsiigaa ja ei olekaan ketään. Niiden pitäs laittaa texti, kiitti urpo ja hyvää päivää myös sinulle...... Ite kans huomannu et mätsi ja eipäs olekaan.
Miksi te uskotte, että Tinderissä on naisia? Kuuluisa sivusto Ashley Madisonhan paljastui sellaiseksi, missä oli miljoonia miehiä, ja joku alle prosentti naisia. Ja niissäkin oli monia ylläpidon ylläpitämiä feikkejä, jotta miehet jatkaisivat maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että nuo tekstit ovat totta? Prismassa sentään näet, että nuo ihmiset ovat olemassa, ja suunnilleen sitä ikäluokkaa ja sukupuolta kuin näyttävät. Tinderissä et tiedä edes tätä.
Mun täytyy tunnustaa, että olenmonesti vahingossa painanut vihreetä ja kun match tulee, olen äkkiä poistanut.
Mulle tulee yleensä aina match jos painan vihreetä, mutta mua ärsyttää kun monet miehet pyörii siellä jo kymmenennellä kierroksella, ne kai lataa sen aina uudestaan ja uudestaan, mulla ollut jo monta vuotta, mutta enpä mitään kummempaa tavannut...
Mä en tiedä mitä Mä teen oikein kun kokeilin tinderiä kerran ja sain melkein 200matchia muutamassa viikossa.
Olen ihan tavallisen näköinen korkeakoulutettu työssäkäyvä mies Helsingin keskustasta.. mahtoiko niillä olla joku sitoutumisvimma, kun ilmoitin olevani myös naimaton ja lapseton...
Vierailija kirjoitti:
Miksi te uskotte, että Tinderissä on naisia? Kuuluisa sivusto Ashley Madisonhan paljastui sellaiseksi, missä oli miljoonia miehiä, ja joku alle prosentti naisia. Ja niissäkin oli monia ylläpidon ylläpitämiä feikkejä, jotta miehet jatkaisivat maksamista.
Olen tavannut Tinderissä olevia naisia henkilökohtaisesti. Hyvin varmasti voin sanoa heidän olevan todellisia ja myös varmuudella naisia.
Lisäksi siellä aina välillä tulee tuttuja vastaan. Heidän olemassaolosta olen myös hyvin varma.
Ihan mahdottomana en pitäisi sellaista jutua, että siellä jää elämään haamuina todellisuudessa poistuneita profiileja. Käyttäjä ollut poissa linjoilta jo vuosikaudet, mutta profiilia tarjoillaan edelleen. Selittää myös tätä ilmiötä miksi niin moni jättää vastaamatta mitään viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy tunnustaa, että olenmonesti vahingossa painanut vihreetä ja kun match tulee, olen äkkiä poistanut.
Mulle tulee yleensä aina match jos painan vihreetä, mutta mua ärsyttää kun monet miehet pyörii siellä jo kymmenennellä kierroksella, ne kai lataa sen aina uudestaan ja uudestaan, mulla ollut jo monta vuotta, mutta enpä mitään kummempaa tavannut...
Etkö sitten käy treffeillä ollenkaan? Vai eikö ne ikinä vaan johda mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut Tinderissä olevia naisia henkilökohtaisesti. Hyvin varmasti voin sanoa heidän olevan todellisia ja myös varmuudella naisia.
Lisäksi siellä aina välillä tulee tuttuja vastaan. Heidän olemassaolosta olen myös hyvin varma.
Ihan mahdottomana en pitäisi sellaista jutua, että siellä jää elämään haamuina todellisuudessa poistuneita profiileja. Käyttäjä ollut poissa linjoilta jo vuosikaudet, mutta profiilia tarjoillaan edelleen. Selittää myös tätä ilmiötä miksi niin moni jättää vastaamatta mitään viesteihin.
En saanut poistettua profiilia vuosia sitten kun vain herjasi jotain erroria. Poistin sitten vain sovelluksen. Siellä minä kai vielä bittiavaruudessa pyörin.
Anteeksi, mutta mikä on prisma-testi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sun kanssa treffeille! :D Kuulostat tyypiltä jolla on jalat maassa.
Todennäköisesti nää jätkät jotka ei saa matcheja heittää oikealle vaan niitä nuoria ja nättejä tyttöjä joilla on paljon valinnan varaa miehissä. Tai toisessa tapauksessa vetävät kaikki naiset oikealle, mutta eivät ole tyytyväisiä match-naisiinsa. Itse saan matcheja melko tasaisesti, mutta lähes koskaan kukaan mies ei aloita keskustelua, tai jos aloittavat, niin mysteerisesti myös melko heti lopettavat juttelun. Kun taas itse aloitan keskustelun, kukaan ei koskaan vastaa takaisin. Olisi kyllä kiva tietää mistä tämä johtuu... Ulkonäöltäni olen tavallinen/melko tylsä ja normaalipainoinen. Match-miehet myös ihan tavallisia suomalaisia ikäisiäni miehiä.
Tai sitten vetävät kaikki paitsi nuoret ja kauniit naiset oikealle ja saavat silti nolla matchia. Tuskin säkään annat tykkäystä kaikille miehille? Onko niin vaikea uskoa, että mies, jolle sä et anna tykkäystä, on sellainen, jolle muutkaan eivät anna?
Jos tykkäyksiä ei tule, kannattaa ihan oikeasti tutkailla kriittisesti sitä omaa profiilia.
Tinder on täynnä miehiä, joilla on profiilissa tasan yksi kuva ja sekin joko a) sumuinen/rakeinen/tärähtänyt tai b) otettu niin kaukaa, ettei kasvoja näy suunnilleen ollenkaan.
Kun sitten vielä esittelytekstikin puuttuu kokonaan, ei voi kuin ihmetellä, miksi nämä miehet ylipäätään ovat Tinderissä, sillä se on aivan selvää, ettei matcheja tule. Ehkä he ovatkin sitten niitä samoja, jotka täällä ulisevat, miten 5% miehistä kerää 95% naisista.
Huono profiili on sama kuin se, että kuljet kadulla tai baarissa huppu syvällä silmillä ja naama norsunv***lla - kukaan ei varmasti ole kiinnostunut tutustumaan.
Pyydä vaikka joku naispuolinen kaveri (huom. ei äiti, mieluummin vaikka jonkun kaverin vaimo, jos et muita naisia tunne) avuksi arvioimaan profiilisi ja ota myös vinkit vastaan, niin aivan varmasti rupeaa tulemaan matchejakin.
Itse kävin vuorokauden kokeilemassa varsin Tinderiä. Ehti kai siinä ajassa tullla jo muutamia mätsejä ja tinderi väitti että lisääkin olisi jos goldin ostaisi. Itse tykkäsin vain sellaisista jotka oikeasti kiinnosti. Poistin kuitenkin sovelluksen kun tuntui ettei kyllä tiedä miten niille mätseille olisi sanonut :)
M35
Se on masentavaa kun aina matsin tullessa tietää, että se on joku reilusti ylipainoinen nainen ja muutenkin alempaa tasoa. Ja ennenkuin palstaulina alkaa, niin hommaa toimii livenä huomattavasti paremmin. Ja syy miksi käytän tinderiä on, että baarit/yökerhot ei kauheasti kiinnosta ja harrastukset ovat yksilölajeja.