Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako Tinder tavismiehiä vai mikä on meininki

Vierailija
04.01.2018 |

Huijaakohan Tinder tavismiehiä vai mistä on kyse kun nyt pari kertaa tauon jälkeen olen käyttänyt Tinderiä eikä mätsejä ei tule, niin seuraavana aamuna ilmoituksissa on muka viesti mätsistä. Noh, menen katsomaan Tinderiin ja eihän siellä mitään ole ollut. Tämä siis toistunut jo kahdesti täysin samalla kaavalla, joten pistää epäilyttämään. Vielä enemmän haiskahtaa se, että kun ei kolmannenkaan swaippauskierroksen jälkeen tullut mätsejä enkä tarttunut näiden välissä tarjottuihin plus-palvelun mainoksiin, niin tänään pamahti ruutuu mainos gold -palvelusta jolla näkisi kuka on mätsännyt vaikka itse ei olisikaan. Ja nyt tietysti siellä oli (muka) yksi tällainen tapaus jonka näkisi kun tilaa gold -palvelun. Vähän veikkaan, että jos erehtyisin gold -palvelun tilaamaan niin tuo tapaus katoaisi kuin pieru saharaan.

Onhan tuossa tietysti sellainen mahdollisuus, että naiset ovat vmäisiä ja huvikseen testailevat mätsääkö ja jos mies olekaan Dressman -mainoksen klooni niin mätsi poistetaan heti. Kommentteja tinderprinsessat, kiitos.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on masentavaa kun aina matsin tullessa tietää, että se on joku reilusti ylipainoinen nainen ja muutenkin alempaa tasoa. Ja ennenkuin palstaulina alkaa, niin hommaa toimii livenä huomattavasti paremmin. Ja syy miksi käytän tinderiä on, että baarit/yökerhot ei kauheasti kiinnosta ja harrastukset ovat yksilölajeja. 

Miksi sinä sitten itse tykkäilet edes sellaisia naisia joista et pidä edes? En ymmärrä logiikkaa.

M35

Vierailija
42/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilman kuvaa tinderissä ja mullekin tulee ilmoituksia mätseistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäyksiä ei tule, kannattaa ihan oikeasti tutkailla kriittisesti sitä omaa profiilia.

Tinder on täynnä miehiä, joilla on profiilissa tasan yksi kuva ja sekin joko a) sumuinen/rakeinen/tärähtänyt tai b) otettu niin kaukaa, ettei kasvoja näy suunnilleen ollenkaan.

Kun sitten vielä esittelytekstikin puuttuu kokonaan, ei voi kuin ihmetellä, miksi nämä miehet ylipäätään ovat Tinderissä, sillä se on aivan selvää, ettei matcheja tule. Ehkä he ovatkin sitten niitä samoja, jotka täällä ulisevat, miten 5% miehistä kerää 95% naisista.

Huono profiili on sama kuin se, että kuljet kadulla tai baarissa huppu syvällä silmillä ja naama norsunv***lla - kukaan ei varmasti ole kiinnostunut tutustumaan.

Pyydä vaikka joku naispuolinen kaveri (huom. ei äiti, mieluummin vaikka jonkun kaverin vaimo, jos et muita naisia tunne) avuksi arvioimaan profiilisi ja ota myös vinkit vastaan, niin aivan varmasti rupeaa tulemaan matchejakin.

Itse sain kommentiksi, että esittelyteksti on erinomainen ja kuva laadullisesti oikein hyvä, mutta kuvattavan kohteen voisi vaihtaa. No näin tehtiin ja se auttoi todella paljon matchien saamiseen

Vierailija
44/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäyksiä ei tule, kannattaa ihan oikeasti tutkailla kriittisesti sitä omaa profiilia.

Tinder on täynnä miehiä, joilla on profiilissa tasan yksi kuva ja sekin joko a) sumuinen/rakeinen/tärähtänyt tai b) otettu niin kaukaa, ettei kasvoja näy suunnilleen ollenkaan.

Kun sitten vielä esittelytekstikin puuttuu kokonaan, ei voi kuin ihmetellä, miksi nämä miehet ylipäätään ovat Tinderissä, sillä se on aivan selvää, ettei matcheja tule. Ehkä he ovatkin sitten niitä samoja, jotka täällä ulisevat, miten 5% miehistä kerää 95% naisista.

Huono profiili on sama kuin se, että kuljet kadulla tai baarissa huppu syvällä silmillä ja naama norsunv***lla - kukaan ei varmasti ole kiinnostunut tutustumaan.

Pyydä vaikka joku naispuolinen kaveri (huom. ei äiti, mieluummin vaikka jonkun kaverin vaimo, jos et muita naisia tunne) avuksi arvioimaan profiilisi ja ota myös vinkit vastaan, niin aivan varmasti rupeaa tulemaan matchejakin.

Itse sain kommentiksi, että esittelyteksti on erinomainen ja kuva laadullisesti oikein hyvä, mutta kuvattavan kohteen voisi vaihtaa. No näin tehtiin ja se auttoi todella paljon matchien saamiseen

No eipä tuosta kovin kauaskantoista iloa ole, kun treffien aika koittaa. Vai oletko onnellinen ihan vain siitä, että sinulla on monta matchia?

Vierailija
45/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuosta kovin kauaskantoista iloa ole, kun treffien aika koittaa. Vai oletko onnellinen ihan vain siitä, että sinulla on monta matchia?

No juttuseura on tyhjää parempi

Vierailija
46/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS naisista enemmistö olisi hyvännäköisiä, voisin joskus huvikseni kokeilla kyseistä ohjelmaa. Ikävä kyllä tiedän aika hyvin suomalaisten naisten todellisen tason niin ulkonäöllisesti, kuin älyllisestikin, niin eipä oikein kiinnosta olla rumien ja tyhmien naisten kuolattavana.

Vierailija
47/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuota Tinderiä parjataan, ettei muka normaali mies sen avulla löytäisi ketään.

Ainakin itse olen käynyt monta kertaa treffeilla. Ei siellä nyt yllättäen ole naisia jonoksi asti repimässä kilpaa mukaansa, mutta paistaa se välillä aurinko risukasaankin. Ihan mukavia ja positiivisessa mielessä tavallisia naisia kenen kanssa tullut tavattua. Kaikki on kanssa olleet hakemassa jonkinlaista merkityksellistä ja pidempää ihmissuhdetta. Vaikka Tinderin maine on vähän sellainen, että siellä haetaan pelkästään yhden yön sekkailuja. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Jokainen hakee mitä itse haluaa. Itselle nuo lyhyet suhteet ilman mitään tunteita on niin merkityksettömiä, ettei jaksa sellaisesta kiinnostua. Täytyy sen vähän enemmän olla. Se on kokoinaisuudessaan niin paljon parempaa silloin.

Keskimäärin noin yksi uusi match per päivä kun jakelee vihreitä sydämiä sen mitä ilmaisversiolla saa laitettua.

Mä haluun sun kanssa treffeille! :D Kuulostat tyypiltä jolla on jalat maassa. 

Todennäköisesti nää jätkät jotka ei saa matcheja heittää oikealle vaan niitä nuoria ja nättejä tyttöjä joilla on paljon valinnan varaa miehissä. Tai toisessa tapauksessa vetävät kaikki naiset oikealle, mutta eivät ole tyytyväisiä match-naisiinsa. Itse saan matcheja melko tasaisesti, mutta lähes koskaan kukaan mies ei aloita keskustelua, tai jos aloittavat, niin mysteerisesti myös melko heti lopettavat juttelun. Kun taas itse aloitan keskustelun, kukaan ei koskaan vastaa takaisin. Olisi kyllä kiva tietää mistä tämä johtuu... Ulkonäöltäni olen tavallinen/melko tylsä ja normaalipainoinen. Match-miehet myös ihan tavallisia suomalaisia ikäisiäni miehiä. 

Tai sitten vetävät kaikki paitsi nuoret ja kauniit naiset oikealle ja saavat silti nolla matchia. Tuskin säkään annat tykkäystä kaikille miehille? Onko niin vaikea uskoa, että mies, jolle sä et anna tykkäystä, on sellainen, jolle muutkaan eivät anna?

En tietenkään anna tykkäystä miehelle joka ei yhtään miellytä silmääni. Mikä pointti siinä olisi? Ja aivan varmasti on olemassa miehiä jotka eivät valitettavasti ikinä tule saamaan yhtäkään tykkäystä, aivan kuten sellaisia naisiakin on. Todennäköisesti minustakin on ajateltu, että "onpas ruma muija, noh heitän oikealle kuitenkin". Sitten kun tulee match, niin miestä ei kuitenkaan kiinnosta avata keskustelua naiselle. Minäkin roikun ihan tyhjänpanttina monen miehen match-listalla. Kyllä se laittaa ihmetyttämään, että miksi minulle ei kelpaa jutella. Ja tosiaan ihan tavallisia "tylsiä" miehiä ovat, aivan kuten minäkin olen täysin tavallinen tylsä nainen. Komeita pukumiehiä en vaivaudu edes huvikseni heittämään oikealle, siinä ei olisi mitään järkeä. En sitten tiedä pitäisikö tonne someen alkaa feikkaamaan jotain beibeä... paljon vaan meikkiä lärviin ja perse ojolleen. :(

Vierailija
48/80 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on masentavaa kun aina matsin tullessa tietää, että se on joku reilusti ylipainoinen nainen ja muutenkin alempaa tasoa. Ja ennenkuin palstaulina alkaa, niin hommaa toimii livenä huomattavasti paremmin. Ja syy miksi käytän tinderiä on, että baarit/yökerhot ei kauheasti kiinnosta ja harrastukset ovat yksilölajeja. 

Miksi sinä sitten itse tykkäilet edes sellaisia naisia joista et pidä edes? En ymmärrä logiikkaa.

M35

Nopeampaa tykätä kaikista. Ei niitä mätsejä niin montaa kuitenkaan tule. Sinänsä olet kyllä oikeassa. 

Vierailija
49/80 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli tullut lisää tykkäyksiä gold -jäsenyyden taakse. Toisaalta kutkuttaisi tietää keitä ovat muka ne tykänneet jotka olen swaipannut vasemmalle. Joku niistä instapyllistelijöistä tai lähes kokonaan tatuoiduista prätkänimmeistä?

Vierailija
50/80 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on muuttunut kyllä viimesen vuoden aikana jotenkin tosi radikaalisti. Latasin sen ekaa kertaa ehkä pari vuotta sitten ja saatoin saada vajaassa viikossa helposti parisataa matchia, jos halusin. Itselläni on aina ollut tinderissä laadukkaat kuvat ja hyvä profiiliteksti ja oon saanu naisilta profiilistani myös tosi paljon kehuja. Nyt, kun jokunen aika sitten latasin tinderin uudestaan (profiilin oon pitäny täysin samanlaisena) niin matcheja ei tule juuri ollenkaan. Ihan muutama yksittäinen silloin tällöin. Lisäksi Tinder näyttää mulle jatkuvalla syötöllä samoja profiileita ja heittää ulos sovelluksesta.

Ja mitä noihin Tinderissä oleviin naisiin tulee, niin olen käynyt Tinderin kautta ehkä noin 10-15 naisen kanssa treffeillä ja vastaan on tullut oikeastaan vasta yksi suurempi pettymys. Useampaan näistä naisista oon pitäny ystävinä yhteyttä jo parin vuoden ajan ja oon muutaman ”tindernaisen” kanssa tapaillut ihan vakavissaankin (ite etsin tinderistä pidempää suhdetta, yhen illan jutut ei oo koskaan ollu oikein mun juttu). Ja Tinderillä on tosiaan vähän huono maine ja monet ihmiset halveksii sitä, mutta en kyllä ymmärrä miksi. Todella mukavia ja ihania nättejä naisia siellä on tullut vastaan. Musta tuntuu, että kaikki on vaan siitä kiinni, miten Tinderiin itse asennoituu.

Mutta tosiaan nyt toi Tinder on ruvennu vähän harmittamaan, kun ei toimi kunnolla. Jotenkin tuntuu, että tää ilmaisversio on tehty tahallaan huonoks, jotta ihmiset siirtyis siihen maksulliseen versioon. Ite oon ollu aina tosi ujo ja en oo kovin rohkea tekemään naisten kanssa alotetta tosielämässä, joten Tinder on ainaki mulle ollu aivan älyttömän hyvä juttu. Tuonu paljon uusia kokemuksia, jotka ois varmasti jääny muuten saamatta.

T. M21

Vierailija
51/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle TInderissä nämä macthit on siellä maksumuurin takia, en voi vasta naisille jos joku oikea nainen on tykännyt. Olen kerran maksanut Tinderistä, niin Tinder yrittää ilmeisesti saada että maksaisin uudestaan. Olenhan niiden mielestä potentiaalinen asiakas?

Vierailija
52/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä oot tavismiehenä tinderissä? Oot liian onnellinen?

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Niin se ero on siinä, että Prismassa on oikeita tavallisia ihmisiä oikeissa suhteissa. Tinderissä sinä et tiedä kenestäkään, kuka hän oikeasti on, mitä sukupuolta, ja miksi tekee mitä tekee.

Vierailija
53/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas oli tullut lisää tykkäyksiä gold -jäsenyyden taakse. Toisaalta kutkuttaisi tietää keitä ovat muka ne tykänneet jotka olen swaipannut vasemmalle. Joku niistä instapyllistelijöistä tai lähes kokonaan tatuoiduista prätkänimmeistä?

Tai Ashley Madisonin tyyliin siellä ei ole naisia lainkaan, vaan ainoastaan ylläpitäjien pitämiä feikkiprofiileja joilla otetaan rahat tyhmiltä pois.

Vierailija
54/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan aina välillä testata naisten väitteitä vs. tosielämä. Jos naiset vetoavat Prisma-testiin niin minä voin vedota Tinder -testiin.

Anna kun arvaan: olet noin 30-40-vuotias mies, ja naisia sinulle edustavat vain sievät parikymppiset neitoset. Samalla syytät naisia pinnallisuudesta. Nää on nähty.

Vierailija
55/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: olet noin 30-40-vuotias mies, ja naisia sinulle edustavat vain sievät parikymppiset neitoset. Samalla syytät naisia pinnallisuudesta. Nää on nähty.

Siellä nettideitin uumenissa timosoinin näköiset tavalliset miehet jakelevat sydämiä amandaharkimoiden näköisille tavallisille naisille ja manaavat, kun mätsejä ei tule. Prismoissa paljastuu jonkinlainen julma sallimus, joka sijoittaa timojen kainaloihin tiinoja.

Vierailija
56/80 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä nettideitin uumenissa timosoinin näköiset tavalliset miehet jakelevat sydämiä amandaharkimoiden näköisille tavallisille naisille ja manaavat, kun mätsejä ei tule. Prismoissa paljastuu jonkinlainen julma sallimus, joka sijoittaa timojen kainaloihin tiinoja.

Neitiharkimohan on ihan perusnätti nainen kun otetaan ripsien pidennykset, hiuslisäkkeet, rakennekynnet ja hampaidenvalkaisu pois. Ei mitään erikoista. Sen sijaan naisilla niitä harhoja vasta onkin tavismiesten suhteen. Tänne postaillaan kaikenmaailman kalsarimallien, petteriorpojen ja alexanderstubbien kuvia nelikymppisenä tavismiehenä. Justjoo.

Vierailija
57/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nämä ylläpidon IT henkilöt jotka leikkii ihmisillå. Esiintyvät milloin kenenäkin jne. Sama juttu mm. Badoo ja Jaumossa ..

Jos he eivät pidä jostain estävät mm. parejen muodostumisen.

Varmaan samaa porukkaa noissa kolmessa palvelussa.

Vierailija
58/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja snapchat samaa IT porukkaa ja molemmissa kusettavat ihmisiä feikkiprofiileilla tai kirjottelemalla toisten nimissä saadakseen tietoa.

Vierailija
59/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkää vaan lähetelkö missään snapchatin bitemojiissa kuvaa naamasta jotta voivat auttaa sen luomisessa. Sama Badoossa kun ylläpito pyytää kasvokuvaa. Voin vaan kuvitella minne ne menevät? Olisiko yhteistyötä Poliisin kanssa? Jotain rekisteriä he joka tapauksessa kasvoista keräävät.

Vierailija
60/80 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et näe Prismassa aivan tavallisia ihmisiä parisuhteissa (liikkeellä pariskuntina, perheinä)? Kaikki naisen kanssa liikkuvat miehet ovat yli 180 cm pitkiä kalsarilentäjiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä