Käännetäänkö asiat ympäri? Yrityksille saktioita jos eivät palkkaa...
Olen hakenut myyjän paikkaa tietystä kauppaketjusta mutta en päässyt edes haastatteluun. Nyt hakevat taas väkeä toiseen myymälään. Hakemukseni on heillä tallessa joten miksi he taas hakevat uusia? Miksi minua ei palkata? Eikö tällaisille yrityksille voisi määrätä sanktioita!?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut myyjän paikkaa tietystä kauppaketjusta mutta en päässyt edes haastatteluun. Nyt hakevat taas väkeä toiseen myymälään. Hakemukseni on heillä tallessa joten miksi he taas hakevat uusia? Miksi minua ei palkata? Eikö tällaisille yrityksille voisi määrätä sanktioita!?
Joko rekryt ovat myymäläkohtaisia, tai sitten et ole heidän etsimäänsä kategoriaan kuuluva. Soita ja kysy haastattelua?
Menet nyyttäreihin, mutta et vie mitään. Ruoka loppuu kesken. Sinä alat syytellä niitä, jotka toivat ruokaa. Miksi toitte liian vähän!
Sellainen sinä olet yhteiskunnassa.
Sekin olisi ollut askel oikeaan suuntaan, että yrityksille olisi tarjottu jonkinlaista porkkanaa jos palkkaavat. Nyt ei tehty mitään jotta työpaikkoja syntyisi, ainoastaan leikattiin työttömyysturvaa.