Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisoni suuttuu jos hankin silikonit. Mitä tehdä?

Pienirintainen
04.01.2018 |

En ole koskaan pitänyt pienistä rinnoistani. Jo kauan olen haaveillut sopivasti suuremmista, ihan oman itseni vuoksi, itse pitäisin vartalostani silloin enemmän. No, puolisoni hermostuu heti kun edes mainitsen, että saattaisin hankkia silikonit. Mietin, että ehkä hankin silikonit puolisostani huolimatta, raivostukoon jos tahtoo. Mitä te tekisitte?
Raha ei ole ongelma, rahaa meillä on hyvin. En ole kauhean pinnallinen, en ajattele ulkonäköäni liikaa, en tahdo itselleni mitään muita kauneusleikkauksia koskaan. Tämän yhden asian vain tahtoisin - isommat rinnat. Mielestäni tämä on ihan kohtuullinen toivomus. En voi ymmärtää miksi vaimoni tätä niin jyrkästi vastustaa, hän ei suostu edes keskustelemaan asiasta. Hänen kanssaan on kerrassaan mahdoton keskustella tästä. Kun kysyn mitä hänellä on silikonejani vastaan, hän vain huutaa: "olet mies!" No, niin olenkin, mutta eihän se asiaan mitenkään liity.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit puolison joka tukee ja hyväksyy sinut sellaisena kun haluat olla.

Vierailija
2/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehehe. Meitä on kuule ihan oikeasti rinnattomia NAISIA, jotka olemme tuossa tilanteessa, että puoliso ei hyväksi silikonien ottamista. Se on oikeasti painostavaa ja ikävää. Sitten vielä jotkut pässinpäät keljuilee asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehhehehe. Meitä on kuule ihan oikeasti rinnattomia NAISIA, jotka olemme tuossa tilanteessa, että puoliso ei hyväksi silikonien ottamista. Se on oikeasti painostavaa ja ikävää. Sitten vielä jotkut pässinpäät keljuilee asialla.

Minulle ei onneksi ole keljuiltu. Ja ehkei se keljuilu haittaisi, ei tämä ongelmani muille kuulu. Tämä asia, minun rintani, kuuluu vain minulle. Sitä vain murehdin, kuuluuko tämä myös vaimolleni.

Vierailija
4/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö MSM -jauhetta.

Vierailija
5/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei anna mun ottaa silikoneja. Olen puolitosissani ehdottanut muutamaan kertaan.

Vierailija
6/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan ne tissit on. Toisaalta miksi laittaa muovia elimistöön ja vielä maksaa siitä paljon?

Vierailija
7/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun muijani sanoi haluavansa munaa. Minä sanoin että ota jääkaapista, siellä on koko kennollinen.

Vierailija
8/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon sellaisia aviomiehiä jotka eivät salli vaimolleen silikoneja, niin voi vain todeta:

1. Monet miehet ovat paskapäitä.

2. Monet naiset ovat idiootteja kun menevät naimisiin sellaisten miesten kanssa.

Vierailija
9/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan laita "ihan vaan itsensä vuoksi" kehonsa sisään turhanpäiten vierasta ja vaarallista materiaalia. 

Tule järkiisi sinäkin.

Vierailija
10/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä mennä turhaan leikkaukseen jossa on riskejä? Opettele hyväksymään tissisi. Pikkutissit on kivoja! Mutta jos silikonit ovat tärkeä asia sinulle, niin ehkä kannattaa erota?

Vierailija
11/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Hänen vaimonsa on siis sika.

Vierailija
13/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt pienistä rinnoistani. Jo kauan olen haaveillut sopivasti suuremmista, ihan oman itseni vuoksi, itse pitäisin vartalostani silloin enemmän. No, puolisoni hermostuu heti kun edes mainitsen, että saattaisin hankkia silikonit. Mietin, että ehkä hankin silikonit puolisostani huolimatta, raivostukoon jos tahtoo. Mitä te tekisitte?

Raha ei ole ongelma, rahaa meillä on hyvin. En ole kauhean pinnallinen, en ajattele ulkonäköäni liikaa, en tahdo itselleni mitään muita kauneusleikkauksia koskaan. Tämän yhden asian vain tahtoisin - isommat rinnat. Mielestäni tämä on ihan kohtuullinen toivomus. En voi ymmärtää miksi vaimoni tätä niin jyrkästi vastustaa, hän ei suostu edes keskustelemaan asiasta. Hänen kanssaan on kerrassaan mahdoton keskustella tästä. Kun kysyn mitä hänellä on silikonejani vastaan, hän vain huutaa: "olet mies!" No, niin olenkin, mutta eihän se asiaan mitenkään liity.

Ymmärsinkö oikein että haluat olla semmonen sekoitus molempia.

Mee pääsi tutkimaan.

Vierailija
14/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaiset rinnat ap oikein haluaa, jos kerran treenaaminen ei auta samaan lopputulokseen?

Vierailija
15/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haluaa olla sekaisin, eli molempaa sukupuolta samaan aikaan. Vaimo ei vaan innostu, minkä ymmärrän.

Vierailija
16/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paljon sellaisia aviomiehiä jotka eivät salli vaimolleen silikoneja, niin voi vain todeta:

2. Monet naiset ovat idiootteja kun menevät naimisiin sellaisten miesten kanssa.

Ainoastaan silikonien hankkijat on idiootteja,ei kukaan muu.

Vierailija
17/20 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkälaiset rinnat ap oikein haluaa, jos kerran treenaaminen ei auta samaan lopputulokseen?

Ei treenaaminen/kuntosali kaikkia auta. Katso vaikka koripalloilija Lauri Markkasta. Vaikka hän eläisi kuntosalilla, hän ei ikinä voisi (ilman silikonia) saada "ihan tavallisia keskikokoisia" rintoja, niinkuin on esim. näyttelijä Sarah Jessica Parkerilla.

Vierailija
18/20 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan silikonien hankkijat on idiootteja,ei kukaan muu.

Niin, juuri noin sellainen tyypillinen paskapää sanoisi.

Vierailija
19/20 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile luomusti? Keskioluella ja makkaralla on moni mies kasvattanut kuppikokoaan AAA:sta melkein C:hen.

Vierailija
20/20 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile luomusti? Keskioluella ja makkaralla on moni mies kasvattanut kuppikokoaan AAA:sta melkein C:hen.

Mitähän vaimo siitä tykkäisi? "Mieheni ei enää ole hyväkuntoinen eikä elä terveesti. Nyt hän on juopotteleva sika. Mutta ei se mitään, koska hän ei hankkinut silikoneja!" =D