Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teidän mielestä jättää 5- ja 7-vuotiaat keskenään kotiin?

Vierailija
13.04.2006 |

Olenko liian herkkä, kun minusta kuulosti ihan järkyttävältä, että noin pienet jää koko päiväksi yksin kotiin. Isovanhemmat käyvät kyllä keskellä päivää heitä tervehtimässä, ettei aika tule pitkäksi. Ovat sitten vielä yksin kolmeen saakka.

Mua jäi harmittamaan, kun en pyytänyt niitä lapsia meille. Ovat tosin vieraita mulle, mutta kai ne olis viihtyny, kun näitä lapsia meilläkin on muutama.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä heitteillejättö, vai onliko se nykyään heitteillepano...

Ihan totta, 5- ja 7-vuotiaat!?!!??

Vierailija
2/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä talo palaisi tai vesivahinko sattuisi tai tapaturma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne isovanhemmat käyvät vain katsomassa heitä, eivätkö voi jäädä sinne? Miksi ylipäätään lapset ovat keskenään eivätkä esim. päiväkodissa?? Tuo on heitteillejättö, selkeästi. Ilmoita heti viranomaisille!

Vierailija
4/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muskarissa. Hän eilen muskarissa vaan alkoi kertoa tätä tarinaansa ja vasta kotona tajusin todellisen tilanteen, kun mietin, etten omiani kyllä voisi jättää. Ovat sen verran kekseliäitä.

No, varmaan ovat ihan hyvin pärjänneet, toivon niin.

ap

Vierailija
5/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että suuri osa suomalaisista ekaluokkalaisista on yksinään kesän kotona! Kyllä he päivän tulevat toimeen ja onhan puhelimet keksitty. Kuitenkaan on jättäisi 7-vuotiasta lapsenvahdiksi 5-vuotiaalle kokonaiseksi päiväksi - vähäksi aikaa (kauppareissu) voisin kylläkin jättää.

Vierailija
6/6 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ovat olleet lääkärillä käynnin aikana. isompi sit soitti, kun olin apteekissa. osaavat itse tehdä leipää, ottaa juomista jne.

mitään hullua eivät tee, tietävät ettei esim ovea saa avata kellekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi