Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi fb:ssa ei kukaan oikeasti läheinen kommentoi tai tykkää julkaisuistani?

Vierailija
04.01.2018 |

Todella harva sellainen, jonka kanssa oikeasti olen tekemisissä, kommentoi tai tykkäilee. Ihan sama mitä laitan, niin eivät reagoi. Miksi?
Eilen laitoin kuvan minulle tärkeästä asiasta ja kirjoitin siihen pienen kuvauksen, niin eipä taas näytä edes sisaruksiani kiinnostavan. Eikä hyvää ystävääni...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä nouse näytölle ja usein selataan vain ne läpi, mitä FB laittaa tulemaaan. Ei erikseen jaksa mennä eri ihmisten sivuja selaamaan.

Vierailija
2/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ykkönen sen jo sanoi. Oletko varma, että ystäväsi ja sisaruksesi notkuvat facessa paljon?

Minä en ole fb:ssä ollenkaan, ja tunnen paljon sekä kaltaisiani että niitä, jotka käyvät siellä vain hyvin harvoin. Varsinkin nuoremmilla tuntuu insta ja vaikkapa snapchat olevan paljon suositumpia.

Jos haluat kommenttia siskoiltasi tms., etkö voisi viestä kohdetummin? Laita vaikka whatsap-viesti sisarus-ryhmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ykkönen sen jo sanoi. Oletko varma, että ystäväsi ja sisaruksesi notkuvat facessa paljon?

Minä en ole fb:ssä ollenkaan, ja tunnen paljon sekä kaltaisiani että niitä, jotka käyvät siellä vain hyvin harvoin. Varsinkin nuoremmilla tuntuu insta ja vaikkapa snapchat olevan paljon suositumpia.

Jos haluat kommenttia siskoiltasi tms., etkö voisi viestä kohdetummin? Laita vaikka whatsap-viesti sisarus-ryhmälle.

Kyllä nämä kaikki, jotka ei tykkäile, käyvät siellä säännöllisesti. Sen huomaa jos siitä, kun uutisvirrassani näkyy kuinka tykkäsivät jostain muusta...

Ollaan sitä ikäluokkaa, jolle fb on se ykkös some.

ap.

Vierailija
4/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ap! Miten joku fb ja tykkäykset voi olla noin tärkeää aikuiselle ihmiselle?

Vierailija
5/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäilen ja kommentoin puolituttujen juttuja.

Kaikkista läheisimmät ystävät ja perhe laittavat aina henkilökohtaisesti viesti/kuvia jos haluavat minun huomaavan asian.

Vierailija
6/6 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on se etä sinut on laitettu kastiin "älä seuraa" ja "älä näytä uutisia heistä": Näitä valintojahan FBssa voi tehdä. Jaetaan ihmiset ryhmiin, ja joista pitää, heitä seuraa ja FB näyttää uutisvirassa het iheidän kuulumiset. Muiden ei näytä. Tässä syy. Sinut on jaooteltu "rajoitettu" ryhmään jolloin he ei itsekään näe sinun uutisia elleivät mene sinun seinälle vartavasten katsomaan.