Jos mies sanoo näin, voiko olla kanssani tosissaan?
Mies siis on tehnyt aina aloitteen viestittelyssä ja viestittelee minulle päivittäin. Mutta hän sanoi, että hän ikävöi minua ja että meillä oli hauskaa! Siis jos on ihastunut, voiko sanoa että meillä oli hauskaa? Eikös hauskuus ole aika laimea ilmaisu? Meillä ei ole ollut vielä seksiä, joten siihen hän ei viittaa kuitenkaan.
hitto. Olen liian rakastunut ja aivoni ovat täysin suomentuneet.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yleensä tapana tarkoittaa sitä, mitä sanovat, tai tässä tapauksessa siis kirjoittavat. Hänellä oli hauskaa.
Mitä se tarkoittaa?!? Että olen vain hauskaa seuraa eikä hän ajattele minusta vakavasti?
Oli hauskaa? Kännin haihduttua ei enää ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yleensä tapana tarkoittaa sitä, mitä sanovat, tai tässä tapauksessa siis kirjoittavat. Hänellä oli hauskaa.
Mitä se tarkoittaa?!? Että olen vain hauskaa seuraa eikä hän ajattele minusta vakavasti?
Että hän nautti seurassasi olosta. Miehet eivät kätke viesteihinsä piilomerkityksiä.
Hyvä esimerkki naisten tavasta ajatella tämä ketju.
Voi vaan miettiä niitä piilomerkityksien määriä mitä naiset viljelee omissa puheissaan kun ihmettelevät näin paljon miesten puheita.
Suomentuneiden aivojen syndrooma. Tämä on varmaan sitä mistä Värttinä joskus lauloi.
Miesparka, toivottavasti hänen silmänsä aukeavat huomaamaan millaisen epäluuloisen nillittäjän kanssa on alkanut seurustella.
Teillä oli kivaa yhdessä eli miehen mielestä olet mukava nainen. Minusta se on kehu. Uskoisin että mies tykkää sinusta ☺️
Hän käytti sanaa hauska.
Läheisiä samantyylisiä sanoja ovat mukava tai kiva. Hän nyt valitsi käyttää sanaa hauska ja tuskin ajatteli sanan käyttämistä sen syvällisemmin.
Harvat miehet käyttävät sanaa ihana.
Tämä mies sanoi minua myös ihanaksi. Viittasi erääseen kuvaan
Joskus mun miehen kanssa juteltiin siitä mikä meidän parisuhteessa on parasta. Päädyttiin molemmat siihen että meillä on hauskaa yhdessä.
Älä etsi piilomerkityksiä, tuo on positiivinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miesparka, toivottavasti hänen silmänsä aukeavat huomaamaan millaisen epäluuloisen nillittäjän kanssa on alkanut seurustella.
Samankaltaisia "epäluuloisia nillittäjiä" on iso osa naisista, tämä nyt vaan menee vähän äärimmäisyyksiin.
Sanoisin näin miehenä, että pitää sinusta paljon, mutta ei uskalla sanoa suoraan kun ei tiedä pidätkö sinäkin. Itsekin varmasti käyttäisin vastaavaa meillä oli hauskaa kun ei tiedä mitä toinen ajattelee varmasti.
M35
Vierailija kirjoitti:
Voi vaan miettiä niitä piilomerkityksien määriä mitä naiset viljelee omissa puheissaan kun ihmettelevät näin paljon miesten puheita.
Niinpä, ja sitten ihmetellään kun miehet eivät tajua niitä vieteihin piiloteltuja omia virityksiä.
Näistäpä niitä väärinkäsityksiä syntyykin. Naiset viestittelevät piilomerkityksillä ja luulevat miesten tekevän samoin, virhe. Naiset kiinnittävät huomiota miesten pukeutumiseen, joten luulevat että miehille on suurikin merkitys sillä, millä tavalla nainen pukeutuu. Miestä kiinnostaa lähinnä se, mitä sieltä vaatteiden alta löytyy. Ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia "epäluuloisia nillittäjiä" on iso osa naisista, tämä nyt vaan menee vähän äärimmäisyyksiin.
Äitisi oli epäluuloinen nillittäjä. Taidat olla sinkkupoju?
werwerqwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja sitten ihmetellään kun miehet eivät tajua niitä vieteihin piiloteltuja omia virityksiä.
Näistäpä niitä väärinkäsityksiä syntyykin. Naiset viestittelevät piilomerkityksillä ja luulevat miesten tekevän samoin, virhe. Naiset kiinnittävät huomiota miesten pukeutumiseen, joten luulevat että miehille on suurikin merkitys sillä, millä tavalla nainen pukeutuu. Miestä kiinnostaa lähinnä se, mitä sieltä vaatteiden alta löytyy. Ja niin edelleen.
Joku hassulainen on siellä nyt äkäinen ja niin pettynyt naisiin, että ihan naurattaa, kun lukee hänen hauskoja kommenttejaan! :D
Rakkausrunojako pitäisi jo lausua? Tai tuoda joka päivä kukkia?
Yksi neuvo älä ylianalysoi.
Olisikohan sinulla nyt vähän liian kiire rakkauteen?
ei minulla ole ollut kiire rakkauteen, mutta sitten tämä mies käveli vastaan ja sen jälkeen mikään ei ole ollut entisellään. Luulen, että olen kohdannut elämäni miehen.
Yirtän olla ylianalysoimatta :) Sain lisää viestejä ja luulen kyllä, että mies taitaa olla myös todella ihastunut minuun!