Jos kyläpaikassa on liian kuuma, avaatko
Kommentit (12)
En tietenkään. Töykeää sellainen. Voin kyllä mainita, että ompas kuuma. Isäntäväelle jää päätettäväksi aikovatko helpottaa vieraaansa ahdinkoa. Muutoin kärvistelen kuumuudessani tai heitän päällyspaidan pois.
Avaan housuni napin ja vietän loppuillan pelkät boxerit jalassa.
Uhkailen lähdöllä kun liian kuuma.
avaavat ikkunan jos haluuvat mun jäävän. Take it or leave it
Läskit av-mammat hikoilee kylässä käydessään.
On painajaismaista vierailla kuumissa kämpissä. Yövierailut pelittavat jo etukäteen.
Nimim. Kokemusta on
Meillä on aina kuuma vain hetken takan lämmityksen jälkeen (se on pääsääntöinen lämmitystapamme ). Koitetaan aina lämmittää niin, että heti ei olisi vieraita tulossa, sillä vähän aikaa takan lämmityksen jälkeen on kuuma, mutta sitten taas ikkunan aukaisu aika äkkiä tuhoaa lämmityksen tuloksen.
En tietenkään mene omin nokkineni avaamaan ikkunaa. Sanon suoraan, että on kuuma ja alan tekemään lähtöä. Kiitos ja näkemiin.
Voin rehellisesti sanoa, että ikinä yhdessäkään kyläpaikassa en ole kuumuudesta kärsinyt. Sen sijaan palellut olen useimmissa. Olen vilukissa.
Vierailija kirjoitti:
On painajaismaista vierailla kuumissa kämpissä. Yövierailut pelittavat jo etukäteen.
Nimim. Kokemusta on
Vielä painajaismaisempaa on vierailla taloissa, joissa säästetään lämmityksessä. Varsinkin jos pitää jäädä yöksi.
Nimim. Pilkkihaalarit päällä peiton alla
Sanoisin suoraan että täällä on liian kuuma. Ja kysyisin saanko avata ikkunan.
Jos ikkunaa ei saisi avata niin lähtisin pois. Yhdellä sukulaisella on sairaan kuuma. Varmaan jotain 30 astetta sisällä. En käy siellä ikinä kylässä...tulee ihan huono olo kun ilma ei ole edes raikas.
En. Avaan jääkaapin oven.