Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä keitossa?

Vierailija
04.01.2018 |

Miksi pitää olla niinku keitto? Miksi samoja raaka-aineita ei voi syödä kuivana, vaan pitää lillua vedessä?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen kysymys, minulla ei oiken mene jakeluun.

Vierailija
2/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee riittoisampaa ja moni nauttii liemestä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tässä aloituksessa :D

Vierailija
4/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä sun syljessä suussa on, kivempi syödä kuivamuonaa tukehtumalla siihen.

Vierailija
5/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittoa ei ole pakko syödä jos se tuntuu järjettömältä.

Vierailija
6/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen miettinyt lapsesta lähtien samaa. Useimmat keitot maistuvat kamalilta parhaimmillaankin ja niissä ne raaka-aineet menevät maullisesti hukkaan. Keitoista ei yleensä mene nälkä ja se koostumus on jotenkin ällöä monesti. En pidä yleisesti ottaen keitoista, vaan enemmänkin tykkään esim. pihveistä ym. Keitto on kieltämättä riittoisaa hieman pula-aikatyyliin.

Vierailija
7/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen miettinyt lapsesta lähtien samaa. Useimmat keitot maistuvat kamalilta parhaimmillaankin ja niissä ne raaka-aineet menevät maullisesti hukkaan. Keitoista ei yleensä mene nälkä ja se koostumus on jotenkin ällöä monesti. En pidä yleisesti ottaen keitoista, vaan enemmänkin tykkään esim. pihveistä ym. Keitto on kieltämättä riittoisaa hieman pula-aikatyyliin.

Jos keitosta ei lähde nälkä niin vika on syöjässä.

Vierailija
8/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä just.

Vierailija
9/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keitto on sitä, että kiinteät ainekset lilluvat vedessä, on silloin kokissa vikaa.  Keitossahan se liemi on juurikin se tärkein ja siinä se energia, jolla nälkä lähtee.

Vierailija
10/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittoa tekemällä saa kypsennettyä helposti ja paljon ruokaa. Nykyisten tarkasti säätyvien sähköuunien aikaan asia ei ole niin merkittävä, mutta ennen nykyaikaisten uunien aikakautta keitto oli ainoa toimiva malli suurten porukoiden tehokkaaseen ruokkimiseen.

Vierailija
11/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEITTO!

Vierailija
12/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta keittokriittinen puolue!

Vierailija
13/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitto on hyvää. Itse syön keittoja mieluummin kuin jotain pihviä lisukkeineen. 

Vierailija
14/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitolla on myös omat käytännön puolensa. Pihvi lisukkeinaan on aika hankala ottaa mukaan esim metsäretkelle. Keitto kulkee ja pysyy lämpimänä mukana helposti termospullossa.

Kun pitää ruokkia iso läjä ihmisiä etenkin jossain messuilla yms niin soppatykki on paljon kätevämpi kuin alkaa säätää jokaiselle pihviä lisukkeineen.

Vierailija
15/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä/maidolla täytetään massu silloin, kun jokaiselle on vaan lusikallinen varsinaista ruokaa = köyhien ruokaa.

Vierailija
16/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalakeitto on ihan parasta <3

Vierailija
17/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Niissähän ei ole useinkaan juuri mitään syötävää verrattuna ateriaan, jossa ei ole keittoa.

Vierailija
18/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedellä/maidolla täytetään massu silloin, kun jokaiselle on vaan lusikallinen varsinaista ruokaa = köyhien ruokaa.

Oletpa surkea kokki jos keittosi on vain vettä ja lusikallinen varsinaista ruokaa.

Vierailija
19/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
20/102 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on perinteinen hernekeittopäivä.

Jos keitto ei maistu, niin syö niitä kuivattuja herneitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä