Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMITÄHTÖSET huhuu!!

13.04.2006 |

Joko kaikki Tammitähtöset ovat siirtyneet odotuksen puolelle vai missä kaikki luuraa? Olen koittanut käydä kurkkimassa aina välillä onko pinoa, mutta ei ole pitkään aikaan näkynyt!

Mitä teille kuuluu?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v ja mies on 27. Esikoinen täytti maaliskuussa 2v ja nyt on alkanut " todenteolla" yritys tulla toistamiseen raskaaksi. Laskettua aikaa toivomme tammikuulle.

Edellinen raskaus alkoi toisesta kierrosta, joten aika nopeasti tärppäsi. Toivotaan, että nyt olisi samanlainen tuuri.

Kp on nyt 6/27-29, joten ovikseen on luultavasti n. puolitoista viikkoa aikaa, eli vapun kynnyksellä. Ahkerasti vaan touhuillaan, eikä kuitenkaan varsinaisesti kyttäillä oviksia tai lämpöjä sun muita.

-Iciar

Vierailija
22/29 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa!!! ja paljon ONNEA uusille plussaajille Simpulle ja Nesselialle!!!! Tosi ihanaa, että uusia plussanneita tulee edelleen tasaiseen tahtiin!!! Ja Nesselialle tiedoksi, et Tammitähtösten " omalääkäri" on Tuukka Tarkkila koskiklinikalla! :) Ottaa vastaan vain tiistaisin! Ja siltä löytyy todella hyvät ultralaitteet ainakin itse kehui talon tarkimmiksi...Mulla näkyi sydämmensyke 6+3!

Kumppanille ja Johkulle paljon plussasäteitä!!! Toivottavasti saat avun teroluteista Johku!! Ainakin mä olen kuullut positiivisia kokemuksia! Ja itselläni ne oli myös apuna tosin clomien tukena, mutta kuitenkin!

Omaa napaa: Eka neuvola on takana ja np-ultra olis 9.5, etovaa oloa kesti tasan 3 viikkoa rv 6-9 ja nyt alkaa helpottamaan! Kauheesti jänskättää vaan mennä ultraan toukokuussa!! No toivottavasti kaikki on hyvin!

Pipu rv 10+3 (9+5) toistaseksi edetään ton ekan mukaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänks Pipu tiedoista! :) Pitänee jatkaa tammitähtösten perinnettä :D ja varata aika Tarkkilalta jonkun viikon päästä. Hitsi, varmaan pakko odottaa vapun jälkeiselle viikolle (miten ihmeessä kestän sinne asti?!), ens tiistaina ei kyllä vielä kannata mennä. Toivottavasti sitten seuraavana jo näkyisi pieni syke *toivoo ihan kamalasti*.

Mutta nyt pitää mennä unille.. Kerkesin jo äsken nukkua puolen tunnin päikkärit, mutta taidan jatkaa suoraan yöunilla. Oli kauheen pitkä työpäivä :|

-nesselia-

Vierailija
24/29 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein ihanaa odotusta!

ja yrittäville tsemppiä:)

fiikuna ja mytty rv 15+2

Vierailija
25/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun te toiset ootte jo niin pitkällä!! :) Itse saa stressata ja toivoa parasta, että kaikki sujuisi hyvin ja selviäisi tästä alkuraskaudesta.

Eilen testasin vielä vahvan plussan. :) Toki oma olo on kertonut omaa kieltään.

Kertokaapa te jo alkuraskauden ohittaneet, mikä auttoi pahoinvointiin?

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
26/29 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kokoajan pakko käydä kurkkimassa onko täällä lisää onnellisesti plussanneita:)

simpulle, tuosta pahoinvoinnista... en tiiä auttaako siihen nyt erityisesti mikään, tai siis syöminen nyt ylipäänsä, mutta mikään tietty suuhunpantava.. helpoimmin alasmeneviä (hih;)) ehkä minulla olivat ainakin kaikki kylmät...mehujäät, jäiset marjat, kylmät mehut, raikkaat ja kirpeät jääkääppikylmät hedelmät, bulgarian jogurtti, piimä, kurkku, karjalanpiirakat, herkkukurkku... hih siinäpä minun ruokavalioni ensimmäisten viikkojen ajan!

kannattaa kokoajan syödä jotain pientä jotta verensokeri ei pääse laskemaan, ja syöminenkin on helpompaa...jos liian pitkä väli jää naposteluun, on todella vaikeaa saada mitään alas ja olokin tulee hirveän kurjaksi!

koitahan pärjäillä pahoinvoinnin kanssa! ..siitä jotain positiivista on että se kuitenkin on hyvästä, nimittäin tuo ällöolo:)

pikkuhiljaa pahoinvoinnista eroon pääsevä

fiikuna ja mytty rv 15+3

Vierailija
27/29 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa täälläkin..

Mulla menossa nyt jännät päivät. :)

tänään on pk 32 32-37. Ja ninhän se on mennyt, että pillereiden jälkeen on pikkuhiljaa lyhentynyt tuo kierto. Eli ajattelin, että tässä olisi 30, mutta nytpä ollaankin jo 32 päivässä.

Vielä en uskalla testailla. Mulla jotenkin on semmonen tunne, että täti vielä tulee. Otan siis ihan iisisti, ettei pettymys site olisi niin mahdottoman suuri.

laskureista oon jo ties kuinkamonta kertaa katsonut, että mkä olisi laskettuaika, jos nyt tärppi olisi käynyt. Hassua. Jtku kalenterit näyttää että olisi jo joulukuussa 29 päivä. Toiset taas, että tammikuun 2. Sinänsä ei väliä kumpana tulis kun vaan tulis. :) Esikoinen on noita joulukuun vauvoja. :) Ja tuli 2 viikko etuaikaa. Eli jos toinen teksi saman, kuitenkin syntyisi joulukuussa. Mutta mulle ei väliä. KUnhan saan sen plussan. :)

Jännään vielä muutaman päivän, ja testailen sitten. ;)

Vierailija
28/29 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIJA, miten sulla menee - toivottavasti ei ole täti tullut kylään.

Mites muilla tammitähtösillä - onko joku kenties piinailemassa tai muuten jännissä vaiheissa? Monihan on jo siellä odotuspuolella.

Täällä kp 15/25-30. Yritän aina olla laskematta ja turhaa miettimättä, mutta väkistekin pysyy nuo päivät ja ovulaatiot mielessä. :)

Ovulaatiosta alkain on nippaillut alavatsaa, mutta ei se välttämättä mitään tarkoita.

Aurinkoisia kevätpäiviä!

Kumppani

Vierailija
29/29 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin täällä menee, ja kiitos kumppani kysymästä! Täti ei oo vielä tullu! :) mutta joka kerta kun meen vessaan jännään, näkyykö merkkejä. ja välillä pitää jopa mennä vaan ihan sen takia kattoon että näkyykö mitään! aikas hullua, mutta toivon että nyt vihdoin jo plussa tulisi! niinkun nyt varmaan kaikki toivoo omalle kohdalleen jotka täällä käy.

tänään meinasin testin ostaa, mutta onneksi siellä kaupassa missä käytiin, niin ei ollut. Mä kun yritän, että odottelisin vielä pari päivää ainakin. Jos testin olisin ostanut, en varmaan olisi saanut oltua tekemättä. :)

Täytyy sanoa, että mulla on nyt toiveet suuremmalla kun koskaan!! että tipun kyllä ja lujaa, jos nyt täti yllättää. Vaikka toki kokoajan yritän ajatella, etten varmaan oo raskaana jne. ehkäpä just siks, ettei olisi sitte pettymys niin suuri jos oikeesti käy niin.

Toiveet korkealla siksi, että aina ennen kierto on siis lyhentynyt parilla päivää. Eli oletin tosiaan että taas lyhenis ja olis jotain 30 tms. Mutta nyt mennään JO 33 ja vimeksi oli 32. :) aina ennen on yllättänyt, ennenku edes ehtinyt jännittämään. :)

tsemiä myös sulle kumppani ja kaikille muille myös että plussa jo tulisi!!